سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

امام خمینی (ره) :
مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمدارى حضرت حجت- ارواحنافداه- است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسائل اقتصادى و مادى اگر لحظه‏اى مسئولین را از وظیفه‏اى که بر عهده دارند منصرف کند، خطرى بزرگ و خیانتى سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهورى اسلامى تمامى سعى و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنماید، ولى این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانى اسلام است منصرف کند .
مردم عزیز ایران که حقاً چهره منوّر تاریخ بزرگ اسلام در زمان معاصرند، باید سعى کنند که سختی ها و فشارها را براى خدا پذیرا گردند تا مسئولان بالاى کشور به وظیفه اساسى‏شان که نشر اسلام در جهان است برسند و از آنان بخواهند که تنها برادرى و صمیمیت را در چهارچوب مصلحت اسلام و مسلمین در نظر بگیرند. چه کسى است که نداند مردم عزیز ما در سختى هستند و گرانى و کمبود بر طبقه مستضعف فشار مى‏آورد، ولى هیچ کس هم نیست که نداند پشت کردن به فرهنگ دوَل دنیاى امروز و پایه ریزى فرهنگى جدید بر مبناى اسلام در جهان و برخورد قاطع اسلامى با امریکا و شوروى، فشار و سختى و شهادت و گرسنگى را به دنبال دارد و مردم ما این راه را خود انتخاب کرده‏اند و بهاى آن را هم خواهند پرداخت و بر این امر هم افتخار مى‏کنند. این روشن است که شکستن فرهنگ شرق و غرب، بى شهادت میسر نیست.
صحیفه امام    ج‏21   ص 327    پیام به مهاجرین جنگ تحمیلى(لزوم صبر و استقامت)

--------------------------------------------------------------------------------------

حاجی چه خبره ؟‏ بنده احتمالا اون موقع که امام (ره) این حرف رو بیان کردند به این دنیا نیامده بودم . ولی مطمئن هستم از خیلی از آقایونی که ادعای حضور جسمی در کنار امام را دارند بیشتر و بهتر این کلمات را میفهمم .  
یادمه چند ماهی از انتخابات نهم ریاست جمهوری نمیگذشت که رهبری فرمودند :
"وقتى که ایشان تبلیغات انتخاباتى مى‏کردند، به افراد خانواده‏ى خودم مى‏گفتم اگر آقاى احمدى‏نژاد رأى هم نیاورد، این خدمت بزرگ را به انقلاب کرد که شعار عدالت محورى را مطرح کرد."  قسمتی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران ‏‏08/ 06/ 84
همون موقع توی وبلاگم نوشتم که این صحبت رهبری یعنی اینکه انتخاب رهبری ، دکتر احمدی نژاد بوده . البته این حرف من نبود تحلیل دیگران بود .
حالا جدیدا رهبری در سخنانی فرمودند :
"فکر نکنید که امسال، سال آخر دولت است؛ نه. مثل کسى که پنج سال دیگر بناست کار بکند، کار بکنید؛ یعنى تصور کنید که این یک سال به اضافه‏ى چهار سال دیگر در ید مدیریت شماست. با این دید نگاه کنید و کار کنید و برنامه‏ریزى کنید و اقدام کنید."  امام خامنه ای در دیدار رئیس‏جمهوری و اعضاى هیئت دولت  2/6/1387
حالا جالب اینجاست که یک مجله ی آمریکایی در مورد این سخنان اخیر رهبری نوشته :
رهبر ایران در تازه ترین نطق خود از احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2009 حمایت کرد. مجله "فارین پالیسی" چاپ واشنگتن
اونوقت وقتی این رو برای دوستان آف لاین میفرستم یکی از دوستان برگشته میگه که سخن اخیر رهبری به معنای حمایت در دوره ریاست جمهوری بعدی نیست ! و فقط یعنی اینکه دکتر باید قوی تر کار کنه!!! !!! !!!‏ !!!
یعنی ما از آمریکایی ها کمتر میفهمیم ؟ گوشت و پیاز و دنبه چشمامون رو کور کرده ؟
پناه بر خدا از شر آخرالزمان ...
پنج شنبه بعد از همایش مجمع رفتیم خونه دانشجویی یکی از دوستان . هم خونه ایش یک جوک در مورد دکتر احمدی نژاد گفت ... اینقدر ناراحت شدم ... میخواستم گریه کنم . احمدی نژاد این مرد بزرگ این یار امام (عج) که اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانى اسلام است را به بهای ناچیز  و گندم مافیا نفروخت ... حالا در موردش جوک هایی میسازند و نعوذ بالله او را از حیوانات پست تر توصیف میکنند .
همین است ... منتظری تا وقتی جانشین امام بود برایش جوک ساختند ولی بعد ... هاشمی تا وقتی همراه بود برایش جوک ساختند اما چند سالی است که هیچ جوک و لطیفه ای در مورد او نمیسازند ... خاتمی ... من هیچ وقت جوکی در مورد او نشنیدم ...
حرف جوک و لطیفه نیست ... حرف جور و ظلم است ...
پناه بر خدا ... یا مهدی ادرکنا ...

و لایحمل هذا العلم الّا اهل البصر و الصّبر

"من یک وقت به بعضى دوستان گفتم زندگى پیغمبر را میلى مترى باید مطالعه کرد. هر لحظه‏ى این زندگى یک حادثه است؛ یک درس است؛ یک جلوه‏ى عظیم انسانى است؛ تمام این بیست‏وسه سال همینجور است. جوانهاى ما بروند تاریخ زندگى پیغمبر را از منابع محکم و مستند بخوانند و ببینند چه اتفاقى افتاده است. اگر شما مى‏بینید امتى به این عظمت به وجود آمد - که امروز هم بهترین حرفها، بهترین راهها، بزرگترین درسها، شفابخش‏ترین داروها براى بشریت توى همین مجموعه‏ى امت اسلامى است - این جور به وجود آمد، گسترش پیدا کرد و ریشه‏دار شد. والّا صرف اینکه حق با ما باشد، ما پیش نمیرویم؛ حق همراه با ایستادگى. امیرالمؤمنین - بارها من این جمله را از آن بزرگوار نقل کردم - در جنگ صفین فرمود: «لا یحمل هذا العلم الّا اهل البصر و الصّبر». این پرچم را کسانى میتوانند بلند کنند که اولاً بصیرت داشته باشند، بفهمند قضیه چیست، هدف چیست؛ ثانیاً صبر داشته باشند. صبر یعنى همین استقامت، ایستادگى، پابرجائى. این را ما باید از بعثت درس بگیریم."  بخشی از سخنان رهبری در دیدار مسئولان نظام به مناسبت مبعث حضرت رسول اعظم (ص)

--------------------------------------------------------------------------------------

"خصوصیت و امتیاز دوم که در این دولت هست، شعار و گفتمان کلى این دولت است که منطبق بر شعار و گفتمان امام و منطبق بر شعارها و گفتمانهاى انقلاب است؛ این خیلى چیز باارزشى است. این را هیچکس نمى‏تواند ندیده بگیرد. هر دلبسته‏ى به انقلاب، این را قدر مى‏داند.
...ما از خبرهایى که به ما میرسد و از نوع تحرک و تعاملى که وجود دارد و از حرفهایى که زده میشود، میفهمیم که چطور مجموعه‏ى دولت آماج حملات است. علتش هم همین است که گفتمان این دولت، گفتمان انقلاب است و در جهت انقلاب حرکت میکند. ... بعضیها غرضهاشان غرضهاى عمقى است؛ یعنى با نظام مسئله دارند، کینه‏ى امام در دلشان است و حرفهاى امام را یا از اول قبول نداشتند یا حالا قبول ندارند."  از سخنان رهبری در دیدار رئیس‏جمهوری و اعضاى هیئت دولت
"این پیام ملت ایران، پیام انقلاب اسلامى، پیام نظام جمهورى اسلامى است. و افق هم براى ما روشن است. به توفیق الهى میدانیم چه کار داریم میکنیم و میدانیم هم به کجا خواهیم رسید و میدانیم هم که راه رسیدن به آن نقطه، رفتن است؛ نه ایستادن و نه عقبگرد کردن." بخشی از سخنان رهبری در دیدار مسئولان نظام به مناسبت مبعث حضرت رسول اعظم (ص)

فرق خاتمی و هاشمی با دکتر احمدی نژاد اینجا معلوم میشه ... مهدویت ... قبلا هم در وبلاگ بار ها اشاره کردم ... همین . هدفمان گم نشده . میدانیم داریم چه کار میکنیم . رهبری همین ماه پیش فرمودند که میدانیم داریم چه کار میکنیم. درست که احمدی نژاد شاخص بورس را 80 دصد افزایش داد . درست که نرخ بیکاری را تک رقمی کرد درست که طرحهای عظیم عمرانی اقتصادی را کلید زد درست که بحث بزرگ خصوصی سازی را عملی کرد و هزاران خدمت دیگری که انجام داد اما هیچگاه از هدف اصلی یعنی زمینه سازی حکومت جهانی امام مهدی (عج) غافل نبود .  یا علی
+دکتر مهدی کوچک‏زاده: دولت نهم، زمینه‏سازی برای ایجاد حکومت جهانی اسلام
کیهان : فعالان سیاسی:بیانات رهبری فصل الخطاب است
پرتو سخن : حجت بر همگان تمام شد


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 87/6/9:: 12:15 صبح     |     () نظر

سلام علیکم .نیمه ی شعبان مبارک. چندی پیش مطلبی نوشتم در مورد ذکر اسم حضرت علی (ع) در انجیل چهارگانه . این بار میخوام مطالبی در مورد اثبات حقانیت اسلام از کتب هندوها خدمتون عرض کنم. این مطلب نیز مانند مطلب قبل از قسمتهایی از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کاظمی که در رمضان المبارک سال 85 از شبکه ی 2 پخش شد برداشته شده است . البته مطالب رو از طریق اینترنت جستجو کردم و کامل و با رفرنس نوشتم . این مطالب در اینترنت فارسی موجود نیست و برای اولین بار است که در اینترنت به زبان فارسی منتشر میشود. البته بعضی از این مطالب به زبانها عربی و انگلیسی در اینترنت موجود است . این مطالب رو به عنوان تحقیق درس اخلاق اسلامی ارائه دادیم . یادمه وقتی توی کلاس داشتم ارائه میدادم بچه ها همه چهارشاخ مونده بودن براشون این مطالب اعجاب انگیزبود . وقتی مطالب رو گفتم و رفتم بنشینم استاد به بچه ها گفت که منو تشویق کنند یکدفه همه شروع کردند به دست زدن همچین تشویقی کردند که تاحالا ندیده بودم ایندفعه من بودم که چهار شاخ موندم  D:

هندوها چهار کتاب آسمانی وداز (vedas) به نام های : 1-سامود 2 –رگود  3– یجورد  4-اترود دارند به غیر از این کتاب های آسمانی،  18 پوران دارند.
Samveda Rigveda Yajurveda Atharvaveda
به هندوها خیلی ظلم شده است چون خواندن این 4 کتاب آسمانی بر مردم عادی حرام بود و فقط علمای هندو می توانستند آنها را بخوانند وچون این کتاب ها به زبان سانسکریت بود حتی یادگیری زبان سانسکریت برای مردم حرام و ممنوع بوده است.
ولی در حال حاضر این کتاب ها ترجمه شده است وبا کمی مطالعه در میابیم که ذکر پیامبر اکرم (ص) وحضرت علی (ع)و امام زمان (عج) وحتی پنج تن آل عبا نیز در این کتابها وجود دارد.
یکی از پورانهای مهم هندوها پوویش Bhavishya Puran می باشد که اسم پیامبر اعظم (ص)در آن آمده است. در پرتی سوروگ  پروKhand3 Adhay 3 Shloka 5 to 8 Prati Sarg Parv III در شماره ی پنجم تا هشتم اینطور آمده است :
spiritual teacher will appear with his companions. His name will be Mahamad

ذکر نام محمد(ص) در کتاب پویش پوران ، یکی از کتب مهم هندوها

یعنی در آخرالزمان یک شخصیت بزرگ روحانی ظهور خواهد کرد با اصحاب خودش،  بنام محمد(ص)  .  در این قسمت بطور صریح نام پیامبر (ص)وجود دارد.
در ادامه اینطور آمده است: the pride of mankind, the dweller in Arabia
یعنی محمد (ص) فخر انسانیت است . او در عربیا متولد خواهد شد .
کلمه عربیا سانسکریت می باشد که ترجمه آن به عربی عربستان می شود. در ادامه آمده است که این شخصیت بزرگ که اسم او محمد (ص) است یک سپاه بزرگ تشکیل خواهد داد و شیطان و شیطنت را شکست خواهد داد. Ye have collected a great force to kill the devil

در کتاب دیگر هندوها به نام سامود کتاب 2 قسمت 6 و شماره 8 اسم پیامبر اعظم (ص)به صورت احمد آمده است.
Ahmed acquired from his Lord the knowledge of eternal law
خداوند عالم به این شخصیت بزرگ که اسم او احمد است تمام قوانین الهی را خواهد داد .

درکتاب ریگود یکی دیگر ازکتابهای آسمانی هندوهادرکتاب سوم اگنی 29 وشماره ی 11 Book 3 agni 29 (HYMN XXIX. Agni) اسم پیامبر (ص) به صورت سانسکریت با نام نرشناش آمده است که به عربی احمد می شود.
As Germ Celestial he is called Tanunapat, and Narasamsa born diffused in varied shape
خدا با حکمت خود این کلمه را به زبان سانسکریت قرار داده است چون ممکن بود آنها اسم عربی را متوجه شوند و از کتابهای خود خارج کنند.
در کتاب اترود نیز اسم امام زمان (عج) به همراه صفاتش آمده است چون اسم او مانند حضرت محمد(ص) می باشد.  اترود کتاب 20 قسمت 127 شماره 1 الی 13 :
در منتر 1 اینطور آمده است : He is Kaurama  کراما را اگر به انگلیسی ترجمه کنیم میشود : prince of peace  یعنی شاهزاده ی صلح،   اینجا یک ویژگی امام زمان (عج ) آمده است .تا امروز موقعی پیش نیامده که در جهان جنگ نباشد فساد نباشد خیانت نباشد اما اینجا در کتاب اترود گفته شده است که وقتی این شخصیت که اسمشون هم محمد است خواهد آمد یک نشانی بزرگ این است که دیگر در جهان فتنه نیست جنگ نیست و امنیت و محبت در جهان حکمفرما خواهد شد.
ویژگی دیگری نیز در اینجا ذکر شده است :
 who is safe, even amongst a host of 60,090 enemies
این شخصیت دشمنان بسیاری دارد ولی از ضرر آنها در امان خواهد بود و آنها نمیتوانند به او ضربه برسانند.
شماره 2 اینطور آمده است: He is a camel-riding Rishi
ویژگی سوم که هم برای پیامبر (ص)و هم برای امام زمان (عج)آمده است یعنی: ((مرکب این شخصیت بزرگ شتر خواهد بود ))
در آیین هندو شتر سواری برای علمای هندو حرام می باشد یعنی هندوها نمی توانند ادعا کنند که این شخصیت بزرگ از علمای هندو می باشد لذا هندوها به بن بست می رسند.
در کتاب قوانین مانو The Laws of Manu سمرتی شماره یازده و شماره ی 202 نوشته شده است که سوارشدن بر شتر برای برهمن ها(علمای هندو) حرام است :
Smriti Chapter XI
202. A Brahmana who voluntarily rode in a carriage drawn by camels or by asses, and he who bathed naked, become pure by suppressing his breath (Pranayama).
در ادامه در شماره ی 7 ذکر شده است که :
‌ He is the king of the worlds, the best of men and guide for the entire mankind
ویژگی چهارم این شخصیت بزرگ این است که پادشاه عالمیان است و در علم و تقوا و عقل کسی افضل تر از او نیست. این شخصیت بزرگ هادی بر تمام مردم است.
این ویژگی ها تنها به امام مهدی (عج)صدق میکند چرا که وقتی امام زمان (عج) خواهند آمد تمام جنگ ها و فتنه ها خاموش می شود.

یا مهدی (عج)

در کتاب هندوها اسم حضرت زهرا(س)و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) نیز آمده است.  در کتاب کلکی پوران Kalki Purana آمده است که: در آخرالزمان یک پیامبر خواهد آمد که اسم او کلکی می باشد (کلکی به زبان سانسکریت است.) در ادامه از صفات او پرسیده می شود:
اسم مادر او چیست:گفتند که اسم او صومتی است .
که به زبان سانسکریت است که در انگلیسی   Trustworthy  و در عربی آمنه می شود.
His father’s name will be ‘VishnuYash’(Bhagabat Purana 12:2:18
His mother’s name will be ‘Sumati’ (Kalki Purana 2:4 & 2:11
اسم پدر او چیست:گفتند ویش نو اس  Vishnuais 
که به زبان سانسکریت است در زبان انگلیسی "ویشنو" میشود  God و به عربی خدا می شود و "اس" در انگلیسی Servant  ودر عربی عبد یا بنده میشود و حالا اگر این اسم را ترکیب کنیم میشود Servant of God که به عربی میشود عبدالله .
در این کتاب آمده که دختر این پیغمبر سرور زنان بهشت خواهد شد واز هر گناه معصوم است (یعنی عصمت حضرت زهرا (س)در اینجا نیز ذکر شده است).
a daughter of MAHAMAT lady of Paradise 
and she will be protected from every sin big or small
اینجا اسم پیامبر اعظم (ص) با عنوان محمت امده است یعنی یابه دلیل ترجمه ی اشتباه یا به دلیل خیانت به جای "د"  از  "ت" استفاده شده است.
در ادامه مطلب آمده است که این دختر 2 فرزند به دنیا خواهد آورد که جانشینان پیامبر آخر الزمان خواهند شد ولی این دو فرزند بدست افراد فاسق و فاجر به قتل خواهند رسید.
The same two sons of MAHAMAT will be his successors
some evil men will unjustly murder these grandsons of MAHAMAT without any cause

امیدوارم این مطالب باعث شناخت بیشتر مردم دنیا بشود امروز میشه میلیونها نفر رو در دنیا با اسلام و تشیع آشنا کرد و زمینه ی ظهور آخرین منجی عالم رو فراهم کرد . امروز اتفاقا استکبار و صهیونیزم از همین میترسه که اگر ادیان با حقیقت مواجه شوند ... 


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 87/5/28:: 2:41 عصر     |     () نظر

سالهای نه چندان دور اصلاحات بود که اصلاح طلبان سعی میکردند تئوری گنجی که میگفت "از این پس امام را باید در موزه های تاریخ پیداکرد"  را در جامعه پیاده کنند که البته صداوسیما که از دسترس مافیای قدرت و ثروت دور نبود هدف مهمی در پیاده سازی این تئوری به حساب می آمد . شاید اگر تا همین دو سه سال پیش تلویزیون جمهوری اسلامی ایران را نگاه میکردید به ندرت اثری از امام و تفکراتش پیدا می کردید ایام رحلت امام که اوج توجه رسانه ی ملی به امام بود اگر شبکه ها را عوض میکردید جز عکسی از امام در آن نمی یافتید . یعنی روزهای با اهمیت و مناسبت از صبح تا شب این تنها عکس امام عزیز بود که از صداوسیما پخش میشد که مشخص است این همان معنای موزه است یعنی صداوسیما موزه ای شده بود که شما جز تصویری از یک مرد بزرگ انقلابی چیز بیشتری از آن دستگیرتان نمی شد .
طی سالهای اخیر مخصوصا امسال شاهد رویکردی جدید در رسانه ی ملی بودیم که انگار سعی میکرد خود را از منجلاب غرب زدگی بیرون بکشد و با شناخت امام و راه او خط اصلی انقلاب را به نمایش بکشد . همین بود که امسال مستند سیره ی عملی امام روح الله از صدا وسیما پخش شد و با استقبالی بی نظیر از سوی مردم ایران مواجه شد تا جاییکه این مستند امروز نه تنها در سروش سیما بلکه در فروشگاههای فرهنگی به عنوان یک محصول مناسب در کنار محصولات فرهنگی دیگر قرار گرفته و به اصطلاحی وارد بازار شده است .

مستند سیره عملی امام روح الله

به نظر صداوسیما سعی دارد حرکات غلطی که در گذشته انجام داده است را به نحوی جبران کند که این حرکت از زوایای دیگری نیز قابل بررسی است. دوران اصلاحات یا همان دوران سخت تهاجم فرهنگی بود که رسانه ی ملی در سریالهای خود بر آشنایی جوانها در مکانهایی غیر از خانواده تاکید می کرد و روابط عاشقانه که حتما منجر به ازدواج هم نمیشد را در خارج از قالب اصلی خود یعنی خانواده نشان میداد .
اما امروز شاهد آن هستیم که صداوسیما سعی میکند که مسیر ازدواج را دوباره به سمت خانواده برگرداند که سریال "ترانه ی مادری" که هم اکنون از شبکه سه سیما پخش میشود بر این مسئله صحه میگذارد . در این فیلم نشان میدهد که دانشگاه یا هر مکان دیگری محل ابراز علاقه و خواستگاری از یک خانم نیست بلکه پویا(بازیگر فیلم) باید از طریق خانواده برای ازدواج اقدام کند .
واین یعنی اینکه رسانه ی ملی سعی میکند اشتباهات گذشته ی خود را که متاثر از جو غرب زده ی فرهنگی دوران اصلاحات بود تصحیح کند.
--------------------------------
+هفته ی پیش سریال یوسف پیامبر غوغا کرد . وقتی حضرت یوسف (ع) در چاه بود و آن پیر مرد به یوسف(ع) باشاراتی گفت که برای نجات به 5 تن و 14 معصوم (ع) توسل کن ...
+دیروز برنامه ی "سلام" که در مورد امام عصر(عج) پخش شده بود حجت الاسلام و المسلمین طائب به عنوان میهمان برنامه دعوت شده بود . باورم نمیشد مطالب اقای طائب که معمولا در کلاسهای جلسات مطرح میشود در صداوسیما به صورت عمومی مطرح شود .


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 87/5/13:: 10:36 عصر     |     () نظر

سلام . چه خبر ها ؟ . وبلاگ منتظر پنجمین سال تاسیسش رو آغاز کرد . با یک لوگوی جدید . سال 83 وبلاگ منتظر در سرویس وبلاگ نویسی پرشین بلاگ به آدرس http://waiter.persianblog.ir/ کارش رو آغاز کرد که البته پس از مدتی به دلیل جهت گیری سیاسی غلط مدیریت سرویس وبلاگی پرشین بلاگ از این سرویس بیرون اومدم و در پارسی بلاگ وبلاگ رو ادامه دادم.
شاید با یک تقسیم بندی بشه تغییرات لوگوی وبلاگم رو اینطور بیان کرد:

سال 83 :

سال 84:

سال 85:

سال86:

لوگوی جدید (سال 87) :

اولین لوگوی این وبلاگ که در سال 83 بالای وبلاگ قرار گرفت طی این سالها تغییرات زیادی پیدا کرد . تا اینکه تصمیم گرفتم امسال لوگوی قبلی رو کلا عوض کنم . البته هنوز هم خیلی دوست دارم لوگوی قبلیم رو حفظ کنم اما یه تغییر و تحول اساسی لازم بود .
یک مسئله رو هم باید ذکر کنم اینکه توی این سالها بعضی وبلاگها وبلاگ بنده رو نقد کرده بودند . البته همش حاشیه ها رو نقد کرده بودند . و این یعنی اون دوستان دنبال ارتقائ سطح وبلاگ نیستند . مثلا دیدم بعضی ها به اسم وبلاگ گیر میدن . میگن که waiter معنی اولش منتظر نیست و پیشخدمت است . من واقعا نمیدونم این چه نوع نقد کردنه! خوب برادر من ، بنده سال 82 که این وبلاگ رو درست کردم اون موقع اسامی منتظر و انتظار و غیره قبلا توسط کاربران دیگه گرفته شده بود ما هم این اسم رو انتخاب کردیم که بالاخره به منتظر نزدیک باشه . یا یکی دیگه به ترجمه ی انگلیسی آیه ای که در لوگو آمده بود ایراد گرفته بود که این ترجمه رو اشتباه نوشتم . که البته این ترجمه رو من از اینترنت و ترجمه هایی قران برداشتم و اصلا خودم ترجمه نکردم . من نمیدونم به این هم میگن نقد؟ یکی بیاد یکی از نوشته های منو نقد کنه که من هم همونطورکه در پارسی یار نوشتم با روی باز استقبال میکنم تا نواقصم رو بشناسم و برطرف کنم ...
یا علی


کلمات کلیدی: شخصی


نوشته شده توسط امین 87/4/28:: 7:53 عصر     |     () نظر

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِذْ قُلْتُمْ یَا مُوسَى لَن نَّصْبِرَ عَلَىَ طَعَامٍ وَاحِدٍ فَادْعُ لَنَا رَبَّکَ یُخْرِجْ لَنَا مِمَّا تُنبِتُ الأَرْضُ مِن بَقْلِهَا وَقِثَّآئِهَا وَفُومِهَا وَعَدَسِهَا وَبَصَلِهَا قَالَ أَتَسْتَبْدِلُونَ الَّذِی هُوَ أَدْنَى بِالَّذِی هُوَ خَیْرٌ اهْبِطُواْ مِصْراً فَإِنَّ لَکُم مَّا سَأَلْتُمْ وَضُرِبَتْ عَلَیْهِمُ الذِّلَّةُ وَالْمَسْکَنَةُ وَبَآؤُوْاْ بِغَضَبٍ مِّنَ اللَّهِ ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ کَانُواْ یَکْفُرُونَ بِآیَاتِ اللَّهِ وَیَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ الْحَقِّ ذَلِکَ بِمَا عَصَواْ وَّکَانُواْ یَعْتَدُونَ .
(نیز به خاطر بیاورید) زمانى را که گفتید: «اى موسى! هرگز حاضر نیستیم به یک نوع غذا اکتفا کنیم! از خداى خود بخواه که از آنچه زمین مى‏رویاند، از سبزیجات و خیار و سیر و عدس و پیازش، براى ما فراهم سازد.» موسى گفت: «آیا غذاى پست‏تر را به جاى غذاى بهتر انتخاب مى‏کنید؟! (اکنون که چنین است، بکوشید از این بیابان) در شهرى فرود آئید; زیرا هر چه خواستید، در آنجا براى شما هست.» و (مهر) ذلت و نیاز، بر پیشانى آنها زده شد; و باز گرفتار خشم خدائى شدند ; چرا که آنان نسبت به آیات الهى، کفر مى‏ورزیدند; و پیامبران را به ناحق مى‏کشتند. اینها به خاطر آن بود که گناهکار و متجاوز بودند. -آیه ی 61 سوره ی بقره-
سلام . امروز سوم تیرو جنبش وبلاگی سوم تیر و وظیفه و در خدمت شما هستم . آقا حامد چند سوال در وبلاگشون مطرح کرده بودند من میخوام با ذکر چند جمله جواب تمام آن سوالات رو بدم .
اون روزی که دکتر شهردار بود و رهبری خطاب به دکتر فرمودند که رایحه ی خوش خدمت از شهرداری تهران به مشام میرسد ...
اون روز که ملت تصمیم گرفتند این فرصت خدمت رو برای نه تنها شهرداری بلکه کل کشورشون انتخاب کنند... از همون روز بود که ماجرا شروع شد ...
یکی از مهمترین دغدغه های انقلاب و اون چیزی که به عنوان وظیفه بردوش ما نهاده شده بود محو اسرائیل از صحنه ی روزگار بود . این وظیفه ای بود که امام روح الله بر عهده همه گذاشت.و اتفاقا مشکل اصلی همین جا بود . البته مشکل ما نه ... بعضیها ...
که البته این بعضی ها عمدا و بعضی سهوا در دام غرب افتاندن ... دامی که گذاشته بودند تا توی اون بیافتیم و از خیر حذف اسرائیل بگذریم ...
همایش جهان بدون صهیونیزم- آبان84 توی یکی از پست ها قبلی اشاراتی به این مطلب کردم که قرار بود تا سال 2000 کره ی زمین (+جاهای دیگه) از آن یهود بشه ... و البته انقلاب اسلامی ایران این پروژه ی شیطانی رو خراب کرد . و باز هم البته می ارزه غرب تمام توجهش رو به بازسازی این پروژه اختصاص بده .
از این مسئله میگذریم !  شاید چند ماهی بیشتر از روی کار آمدن دولت نگذشته بود که همایش جهان بدون صهیونیزم برگزار شد . گیرهای سه پیچ دکتر به دورغ بودن هولوکاست هم که دیگه نور علی نور... نه مثل اینکه قضیه واقعا جدیه ... آرمان امام (ره) این بار توسط ریاست جمهور ایران آن هم در شرایطی که اوضاع جهانی به نفع ایران در حال رقم خوردن بود دوباره برافراشته شده بود ...
باز هم از این مسئله میگذرم !!! اون چیزی که امروز برای اون اومدم مربوط میشه به آیه ای که در ابتدا قرائت فرمودید . بنی اسرائیل که پس از سختی های بسیار موفق به زمینه سازی ظهور موسی(ع) شده بود پس از آمدن این پیامبر بزرگ دچار مشکلات فراوانی شد . یهود پس از مدتی دین و مین و ظهور و هر چی داشت یادش رفت و به طرز فجیعی به انحراف کشده شد ... تا جائی که بت پرست شد ...
یکی از دلائل انحراف بنی اسرائیل این بود که اونها تنوع طلب و درگیر دنیا شدند تا جائیکه غذاهای بهشتی که خداوند در اختیار اونها قرار داده بود رو پس زدند و گفتند که ما این دو غذای بهشتی رو نمیخواهیم و در عوض چیزهایی که از زمین میروید مثل سبزی و عدس و خیار و ... میخواهیم .
یهود پس از اون انحراف بزرگ تا به امروز سعی کرده با توجه به همون انحراف و همون ابزار ها این شیوه ی انحطاط رو در جوامع پیاده سازی کنه .
دیگه فرصت ارائه ی توضیح اضافی رو ندارم . تا این حد که بگم ما با خمینی عزیز عهد بستیم که  اسرائیل را نه فقط به عنوان اسم و جغرافیا بلکه به عنوان روح صهیونیزم و روش شیطانی از صفحه و صحنه ی روزگار محو کنیم ...
ما نشان دادیم درگیر گوجه فرنگی و پیاز و برنج و چای و ... نشدیم و به فضل الهی چنین نخواهیم شد ... ما قطعا به خاطر آب و برق و گاز و گوجه فرنگی و پیاز جانمان و جان عزیزانمان را در این راه هدیه نکردیم ... که نه تنها جان بلکه در این سی سال انقلاب مردم سختیهای بسیاری به جان خریدند ...
هدف، حذف شیطان و شطانیت و  زمینه سازی حکومت صالحان بود که البته در این مسیر و بعد از سختیها آسانیهایی در راه است که دیگر آب و برق در میان آنها چیزی به حساب نخواهد آمد .
یکی از مهمترین اهداف انقلاب حذف اسرائیل برای زمینه سازی ورود انسان کامل و صالح است که البته به نظر بنده اصلی ترین دلیل مخالف های بی سایقه ای که با این دولت میشود به خاطر پای فشاری دکتر احمدی نژاد بر مسئله ی مهدویت است ...
امروز دولت جمهوری اسلامی مهدویت را نه تنها یک آرمان میداند و در راه تحقق آن سعی و تلاش میکند بلکه وجود دست مدیریت الهی امام عصر را در نظام دخیل میداند و این یعنی تمام ماجرا ...
اگر فکر میکنید یک طرفه پیش قاضی رفته ام خوب است این چند خط را هم بخوانید ... از ابتدای وبلاگ از یک مشکل صحبت کردم ... و آن هم محو اسرائیل بود ... در ادامه به این نکته اشاره کردم که مهدویت رابطه ی مستقیم با حذف اسرائیل دارد ... حالا خوب است سخن خود صهیونیست ها را به شما یادآورم شوم : صهیونیست ها: مشکل این است که احمدی نژاد به مهدویت باور دارد!
و البته خود صهونیست ها متوجه این امر شده اند که تلاش های این سه سال دولت تا چه اندازه به تحقق مهدویت منجر شده آنجا که پایگاه وزارت امورخارجه رژِیم صهیونیستی اعلام کرد : سخنان احمدی نژاد؛ ناظر به ظهور موعود
--------------------------------------------------
تصحیح : در پست یکی مانده به آخر  از آیه ی از قرآن کریم کلمه مَسکَنه به معنای محل سکونت برداشت شده بود که  مَسکِنه به معنی نیاز درست است .
احمدی نژاد: امام خمینی؛ حقیقت‌مداری که همه چیز را تحت عنایت و نظارت حجت خدا می‌دید
تخریب هدفمند دولت در سالروز سوم تیر
دومینوی تخریب کنندگان دولت همچنان می‌تازد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 87/4/3:: 7:10 عصر     |     () نظر