سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سوال : آیا احمدی نژاد بد است ؟

جواب : این را همه بدانند که آنچه ما برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازاتی که امروز وجود دارد، منهای ضعفهائی که وجود دارد. ... آن چیزهائی که امروز برای دولت و برای رئیس‌جمهور نقاط قوّت محسوب میشود، اینها باید در رئیس‌جمهور بعدی وجود داشته‌ باشد، اینها را باید در خود تأمین کند؛ آن چیزهائی که امروز نقاط ضعف شناخته میشودجلیلی یک قدم جلوتر از احمدی نژاد ــ که ممکن است شما بگوئید، من بگویم، دیگری بگوید ــ این نقاط ضعف را باید از خود دور کند. (امام خامنه ای 92/1/1)

خیلی ساده است . دوستم می گفت احمدی نژاد کاری کرد که دیگه هیچ رئیس جمهوری به چشم آدم نمی آید . تراز ریاست جمهوری را برد بالا .

بینی و بین اللهی ولایتی حداد عادل یا قالیباف کدام یک ما را یاد احمدی نژاد (احمدی نژآد منهای ضعفهاش) می اندازد ؟ حضرت آقا امروز فرمودند : "مردم به اظهارات نامزدها نگاه کنند که چه کسی می تواند برای انقلاب و عزت ملی و حل مشکلات و ایستادگی قدرتمندانه مقابل جبهه معاندان و الگو کردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان عالم ، بهتر تلاش کند" تابحال از کدامیک از این آقایان ایستادگی قدرتمندانه دیده ایم ؟ آقای قالیباف ؟ کی کجا ؟

عده ای می گویند جلیلی حرف های احمدی نژاد 84 را می زند ... این بد است ؟ اتفاقا خیلی هم خوب است و نشانه ی تایید جلیلی است پس خدا را شکر جلیلی نقاط قوت احمدی نژاد را دارد . خیلی خنده دار است یکی از اساتید دانشگاهمان سال گذشته سرکلاس ژست می گرفت و می گفت من از سال 84 سالهاست با احمدی نژاد مخالفت کردم همانطور که با هاشمی مخالفت کردم !

مگر احمدی نژاد 92 همان احمدی نژاد 84 است ؟ آقا فرمودند رئیس جمهور آینده ضعفهای رئیس جمهور فعلی را نداشته باشد ضعفهایی که ممکن است بنده بگویم دیگری بگوید... خب یادتون هست زمانی که مشایی گفت مردم اسرائیل دوست ما هستند آقا چی فرمودند ؟ فرمودند حرف غلطی زده شد . پس مشایی می شود ضعف دولت . حالا باید از خودمان بپرسیم آیا دکتر جلیلی هم مانند احمدی نژاد نفوذ پذیر است ؟ آیا در اطرافیانش مشایی دارد ؟ جواب منفی است.

نگو جلیلی از طرف دولت آمده که حرف بسیار خنده داری زدی ... دیشب اعضای جبهه پایداری با جلیلی دیدار کردند و گفتند که جلیلی بسیار شدید علیه جریان انحرافی موضع گرفت. دولت شدیدا به دنبال تایید صلاحیت مشایی است . اما یک نکته اینجا قابل تامل است که آن جریان انحرافی که مشایی را تولید کرد، اکنون در حال تولید افراد جدیدی است تا بتواند روی دکتر جلیلی هم نفوذ کنند .

دکتر باید بسیار مراقب باشد . دکتر مراقب باش ...

انشالله

علی علی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 92/3/6:: 8:24 عصر     |     () نظر