سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

آرشیو پرشین بلاگ

لطفا به گیرنده های خود دست بزنید سه شنبه، 28 شهریور، 1385 - منتظر

---------------------------------------------------

لطفا به گیرنده های خود دست بزنید . بزنیم . بزنند 

لطفا به گیرنده های خود دست بزنید . فیلم رنگی است

لطفا به گیرنده های خود دست بزنید . اشکال از ما نیست

---------------------------------------------------------- 

قسمتهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسؤولان و کارگزاران نظام جمهورى اسلامى29/ 03/ 85

"هم بنده گفتم، هم همه مى‏گویند که امروز ارکان تصمیم‏گیرى کشور - مجلس شوراى اسلامى و دولت و قوه‏ى قضائیه - با مدیریت تفکر اصولى اسلام (به تعبیر رایج: اصولگرایى) اداره مى‏شود که این یکى از نعمتهاى بزرگ خداست  ...  این غلط است که ما کشور یا فعالان سیاسى را به اصولگرا و اصلاح‏طلب تقسیم کنیم: اصولگرا و فلان؛ نه. اصولگرایى متعلق به همه‏ى کسانى است که به مبانى انقلاب معتقد و پایبندند و آنها را دوست مى‏دارند؛ حالا اسمشان هر چه باشد."

قسمتی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران‏‏08/ 06/ 84

وقتى که ایشان تبلیغات انتخاباتى مى‏کردند، به افراد خانواده‏ى خودم مى‏گفتم اگر آقاى احمدى‏نژاد رأى هم نیاورد، این خدمت بزرگ را به انقلاب کرد که شعار عدالت محورى را مطرح کرد.

قسمتی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهورى دکتر محمود احمدى‏نژاد‏ ۱۲/۰۵/۸۴

 

رئیس‏جمهورى که با چنین آرائى سر کار مى‏آید، وامدار هیچ کس جز خدا و مردم نیست؛

 

خواندید ؟ این چند نمونه بود . رهبر چقدر آقای احمدی نژاد را تایید کنند . بس نیست ؟ اقا از اصولگرایی دکتر به بهترین نحو تعریف کردند . دیدید؟ آقا گفتند:‌ اگر آقای احمدی نژاد رای هم نیاورد این ... خب یعنی چی؟ یعنی اینکه انشالله رای بیاورد . دقت کنید . اقا چه فرمودند. جمله ی آقا به نظر من تنها این معنی را داردکه:   انشالله آقای احمدی نژاد رای بیاورد اگر نیاورد حداقل این خدمت را کرد که شعار عدالت محوری را داد .آخه آقا چه جوری دیگه از آقا احمدی نژاد حمایت کنند؟

 

----------------------------------------------------------

قسمتهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسؤولان و کارگزاران نظام جمهورى اسلامى29/ 03/ 85

"اصل هفتم، اصلاح و تصحیح روشهاست؛ اصلاحات. اصلاحات جزوِ مبانى اصولگرایى است. من به نظرم پارسال بود که در سفر کرمان، با جوانها و مجموعه‏ى دانشجوها و دانشگاهیها که روبه‏رو شدم، گفتم که اصلاحاتِ اصولگرایانه و اصولگرایىِ مصلحانه در هم تنیده هستند. آن اصلاحاتى که بخواهد با معیار امریکایى در کشور انجام بگیرد، مثل همان اصلاحات رضاخانى است. مى‏دانید که رضاخان در مهمترین بخشها و سالهاى سلطنتش، شعارش اصلاحات بود! همه‏ى این فجایع و جنایاتى که شما در دوره‏ى رضاخان سراغ دارید، تحت نام و زیر پرچم اصلاحات انجام گرفته است؛ ... آن اصلاحاتى که با معیار رضاخانى، با معیار امریکایى و با معیار فرهنگ غربى انجام بگیرد، اصلاحات نیست، افسادات است. بنده سه، چهار سال قبل، چند سخنرانى در نماز جمعه و غیر نماز جمعه در این‏باره کرده‏ام. اصلاحات باید ضابطه‏مند و مبتنى بر ارزشها و معیارها و خطکشهاى اسلامى و ایرانى باشد. معیار اصلاحات، قانون اساسى است؛ ... "

شنیده بودیم خاتمی در آمریکا گفته بود که  "من مخالف این حرفم که اسرائیل باید حذف شود  " اما مجمع روحانیون مبارز گفت که حرفهای خاتمی تحریف شده .ولی من نمیدونم وقتی با اقای خاتمی مصاحبه کردند و از وی صحت وسقم اظهاراتش را دربارة احتمال به رسمت شناختن رژیم صهیونیستی توسط ایران پرسیده بودند در پاسخ به خبرنگاران تصریح کرد : "من خواستار محو هیچ فرد و یا ملتی نیستم و مخالفت ما با [رژیم صهیونیستی] اسرائیل  یک مخالفت حقوقی اصولی و اخلاقی است و آن این که زور، منشاء مشروعیت نمی‌شود ." 

مگر اصلاح طلبان با شعار اینکه پیرو واقعی امام خمینی ره هستند بر سر کار نیامدند مگر جناح چپ ایران با این شعار به دوام خود دامن نمیزند ؟ حالا دیدید؟ تمام این حرفها الکی بود. البته ما اینو میدونیستیم . من برای اون دسته از دوستان انقلابی گفتم که هنوز خوابند. من نمیفهمم مگر چند راه وجود داره؟‌  دو راه بیشتر نیست حق . باطل. خب اگه شمای انقلابی اعتقاد داری که امام خمینی حق است پس خاتمی که حرفهایی درست بر خلاف حرفهای امام  زد میشود باطل . پس اصلاح طلبان راه باطل رفتند .دیگر چیزی نیست که بگویم . انتخاب کنید. 

 به هر حال خاتمی چه این حرفها را زده باشد چه نزده باشد هر چه باشد دیگر دوران اصلاحات تمام شده و هر کس انقلابیست و دم از ولایت فقیه میزند اگر راست میگوید بفرماید . رهبر فرمودند :اصولگرایى متعلق به همه‏ى کسانى است که به مبانى انقلاب معتقد و پایبندند و آنها را دوست مى‏دارند؛ حالا اسمشان هر چه باشد .

 

 

 

امام خمینی :"(مـا مـى گوئیم اسرائیل بـاید از صـفحه روزگـار محو شود و بیت المقدس مال مسلمین است و قبله اول مسلمین است)"صحیفه نور جلد 17 صفحه ی 14 

 

نگاهی به تلاش خاتمی برای توجیه گفته هایش در آمریکا /  آقای خاتمی !متأسفم  اگر نخواهیم شما از طرف ما حرفی بزنید باید چه کنیم ؟ / مجمع روحانیون مبارز: سخنان خاتمی تحریف شده است / خاتمی واقعا این حرفها را زده ؟ / نا گفته های فاطمه رجبی/


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 85/8/6:: 7:59 عصر     |     () نظر