سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . میلاد خجسته ی کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه ی معصومه (سلام الله علیها ) رو به پیشگاه حضرت حجت (عج الله تعالی فرجه الشریف ) و منتظران ظهورش تبریک میگم.  من خیلی دلم میخواد در مورد مسائل مهدوی به طور مستقیم مطلب بنویسم اما همین مطالب در مورد "تغذیه و دسیسه های استعمار در مورد طب اسلامی برای از بین بردن مردم" هم که در وبلاگ مینوسیم بی ربط به مسئله ی انتظار نیست . بلکه ارتباط دقیقی با مسئله ی انتظار داره .
یک مطلب هم بگم اینکه بنده طی چند سال اخیر خیلی به این مسائل طب اسلامی علاقه پیدا کردم البته اینها چیزهاییه که با جان و روح ما در ارتباطه و برای هر کس جذابه . اما چیزی که مهمه اینه که رشته ی دانشگاهی من اصلا به این مسائل ربطی نداره و من هرچی در وبلاگم از این مسائل مینویسم از سخنرانی کسانیست که در این مسئله سررشته دارن . توی این چند سال با افراد مختلفی که دکتر و متخصص هستن در زمینه ی طب اسلامی چه جسم و چه روح آشنا شدم همه ی آشنایی من هم از طریق کسانیست که در حوزه ی علمیه تحصیل کردن و این اساتید طب اسلامی رو از طریق حوزه شناختم .
مطلب این دفعه مطلب مهمیست که ادامه ی همون نوشت های قبلیمه که در مورد دسیسه های دشمن برای کشتار تدریجی مسلمانانه . اولیش سمی کردن آب بود(http://waiter.parsiblog.com/193724.htm) دومیش روغن(http://waiter.parsiblog.com/317030.htm) و این دفعه چای . این گیاه وقتی که وارد ایران شد تا به امروز عامل کاهش 40 سال از عمر ایرانیان شده . عمر 120 ساله ایرانیان رو به 80 سال رسوند. چون چای یک سمی است که مداوم وارد بدن ما میشه .
وقتی هم که وارد ایران شد یکسری هجویات بافتند که این چایی رو شخصی به نام کاشف السلطنه از هند توی عصاش قایم کرد و آورد . این مسئله کاملا دروغه . به این دلیل که همه ی ما قبول داریم که تا وقتی که شاه بره، توی ایران،  انگلیس و آمریکا حکومت میکردن، درست؟ حالا چه جوری میشه شخصی بره از انگلیس چایی رو بدزده بیاد اینجا زیر دست انگلیس ها پرورش بده؟ اگر الان میومد میگفتیم آره اینجا جمهوری اسلامی نذاشت . اما اون موقع تمام حمایت رو انگلیسها ازش کردن . و تونست چای رو توی ایران پرورش بده.

کاشف السلطنه  پدر چای ایران

اینها همش فن تبلیغه . یک مثال میزنم . چند وقت پیش یک خواننده زن برای اینکه بتونه سی دی ترانه هاش رو بفروشه و معروف بشه برداشتن پر کردن که آره این نمیخواسته کسی آهنگش رو گوش بده باباش آهنگساز بوده اینو براش ساخته اینم خونده بعد یکی از دوستاش اومده یواشکی این رو از خونه این خواننده دزدیده برده داده کانالهای چی چی پخش کردن این هم تکثیر شده ... این رو وقتی مردم عادی بخصوص عوام میشنون میگن بدو بدو برو این سی دی رو بگیر بیار ببینیم چیه .
این هم همینه. میگن توی عصا چای رو قایم کرده ... حالا فرض قایم کرده ،‌پس این همه حمایت که آلمان و انگلیس و اینهمه تبلیغات مجانی چیه براش میکنن؟  4تا بخوری سرطانت خوب میشه 5تا بخوری میری بهشت 6 تا بخوری هشتصد سال عمر میکنی هی دارن میگن هر روز هر روز  برای چیه ؟
توی اینترنت همین الان یک جستجو بکنید ببینید چه تبلیغاتی مخصوصا از طرف انگلیس میشه (که البته اونی هم که اسم انگلیس درش نیست بدونید که غیر مستقیم دخیله . یک دکتر مثلا میگه که فلان چیز خیلی مفیده چون همه ی مقالات علمی میگن .  اصلا اینطور نیست . یک نفر توی انگلیس نشسته مطلبی نوشته بعد بردن این رو توی صدها نشریه چاپ کردن . پس این حرف همه نیست حرف یک نفره . این رو توجه داشته باشید) مثلا داشتم همشهری آنلاین رو میدیدم نوشته که: " محققان به تازگی اعلام کرده‌اند نوشیدن سه تا چهار فنجان چای در روز به همان اندازه برای انسان مفید است که نوشیدن مقدار بسیار زیادی آب!!!!!!!!!  به گزارش بی بی سی نتایج تحقیقی که در مجله تغذیه کلینیکی اروپا منتشر شده است این باور غلط را که چای، آب بدن را خشک می‌کند نقض میکند.متخصصین تغذیه انگلیس!  کشف! کرده‌اند چای نه تنها نیاز بدن را به آب برطرف می‌کند، که از حملات قلبی و بروز سرطان جلوگیری می‌کند!!! نتایج همین تحقیقات می‌گوید که چای از آسیب دیدن سلول‌ها جلوگیری می‌کند، مانع پوسیدگی دندان می‌شود و استخوان‌ها را تقویت می‌کند.دکتر راکستون رییس گروه پژوهشی که بر روی فوائد چای کار کرده است در مورد مصرف چای می‌گوید: نوشیدن چای برای ما بهتر از نوشیدن آب است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آب تنها مایعات بدن را تأمین می‌کند اما چای علاوه بر آن آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز بدن را هم تأمین می‌کند. پس چای بنوشید تا سالم بمانید." (منبع http://www.hamshahrionline.ir/News/?id=3116)
همین الان برید مطلبی رو که روزنامه ایران 16 خرداد توی صفحه ی سلامتش نوشته بخونید (http://www.iran-newspaper.com/1386/860316/html/salamat.htm) میبینید تیتر زده که : چاى را به جاى دارو مصرف کنید نه به جاى آب .  یعنی میخوام اینو بهتون بگم که بی بی سی وقتی نوشته محققان میگن چای بخورید حتی بیشتر از آب، این حرف محققان نیست بلکه حرف اون انگلیسی استعمارگره . 
بگذریم . چای که وارد ایران شد به عنوان یک جنایت تلقی شد که اون موقع حکیمای ما و علمای ما در قم جمع شدن و این مسئله رو بررسی کردن و نامه ای به دولت قاجار نوشتن . قسمتی از نامه این بود : "چرا میخواهید در این مملکت گیاهی را باب کنید که حتی الاغ ها به مزارع آن حمله نمیکنند. چای عامل سودا و سودا عامل سرطان است . "

جالب اینجاست که تنها آفت این گیاه انسانه . هیچ حیوانی طرفش نمیره چون سمیه . اگر توی حوض بریزید همه ی ماهی ها میمیرن . امتحان کردن و بین نان گذاشتند دادن گاو خورده بعد همه رو بالا آورده !
پس متوجه شدید که این گیاه شدیدا سمی است وسرطان زا . حالا یک عده میگن که خدا آفریده ! گیاهه! .  میدونید جواب این آدمها چیه ؟ میگیم حالا اشکال نداره یک قارچ هست بهت میدم خدا آفریده دیگه،  همین که بخوری  مردی .یعنی نیم ساعت نمیشه میمری . اونم خدا آفریده . مگه هر چی خدا آفریده باید بخوری؟ تنه ی درخت هم خدا آفریده چرا نمیخوریش؟

گیاه چای

حالا میگیم چرا خدا آفریده؟ تحقیق کردن متوجه شدن که عجب گیاهیه . هیچ گیاهی به اندازه ی چای هوا رو از آلودگی پاک نمیکنه . خب بیان اینا رو توی خیابون ها بکارن به جای این شمشاد ها و کاجهای آمریکایی که هیچ خاصیتی ندارن همش هم آب میخورن ، با این چای هوا رو تمیز کنن. چای گازکربنیک رو میگره و اکسیژن پس میده برای همین شمال کشور عالیترین هوا رو اونجایی دارن که چای میکارن .
به هر حال این مسائلی که در این وبلاگ دارم مطرح میکنم برای امروز و دیروز نیست . البته جمهوری اسلامی مخصوصا دولت نهم داره روش کار میکنه در پست های بعدی وبلاگ اشاراتی خواهم کرد . با توکل برخدا انشالله بتونیم دسیسه های دشمنان رو برای همیشه از بین ببریم و قدمی رو برای تعجیل فرج برداشته باشیم .
در انتها من 24 نوع چایی مفید رو اعم از چای کوهی ، دارچین و... رو که هم ائمه معصومین (ع)‌و هم حکیم های قدیم و دکترهای جدید اونها رو تایید میکنند براتون لینک میکنم با خاصیتشون . التماس دعا یا علی.

24 نوع چای مفید همراه با خواص و طرز تهیه (http://hamrah.persiangig.com/Weblog/BestTea.JPG)

----------------------------------------------------------
+ دیدم یک عده بازیشون گرفته و مسخره میکنن (البته از سایت -بالاترین- که محل لینک عکسهای مستهجن شده بیش از این انتظار نمیره) میگن این مطالب علمی نیست گفتم منبع ذکر کنم .
کتاب منافع و مضرات چای - جمشید خدادادی
همچنین سایت طب قرانی http://www.tebbeghorani.com/subjects/tea.htm ( پلی فنول ماده ایست آروماتیک- مواد حلقوی یا آروماتیک سرطان زا هستند-چای هم این ماده را دارد )

در ضمن میخواستم در یک پست کامل توضیح بدم اما دوستان بی تاب هستن . به روزنامه ی ایران 05/11/84 صفحه ی چشم انداز مراجعه کنید (http://www.iran-newspaper.com/1384/841105/html/view.htm) به این جمله ی آن دقت کنید :
چاى دم کرده بعد از ۲۴ ساعت تولید سرطان مى کند. همچنین دم کردن لیموعمانى با چاى نیز تولیدسرطان مى کند.
یک ذره با خودتون فکر کنید ببینید روزنامه ی ایران چرا این مطلب رو گفته . چه جالب! یک لیوان چای یک روز اگر روی میز بمونه سرطان زا میشه ! -
البته چهل سال توی مخ ما اینو فرو کردن که چای خوب است - حالا خیلی سخته در عرض چند سال بگی چای بد است .سیاست چنین حکم میکنه که آرام آرام و پله پله حرکت کرد که روزنامه ایران چنین کرده . اما بنده در وبلاگم به طور مستقیم به سرطان زا بودن چای اشاره کردم . برای عامه سخته قبول کنن. یک عده آدم سخیف مسخره میکنن .


کلمات کلیدی: زندگی اسلامی


نوشته شده توسط امین 86/8/21:: 1:36 عصر     |     () نظر