سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . مطلبی که این دفعه میخوام بنویسم از همه ی مطالب وبلاگم مهمتره از همه ی مطالب سیاسی تره فرهنگی تره ... شاید بهتره اینجوری بگم که مشی این وبلاگ از این به بعد به سمت و سوی این مطلب میره. در چند روز اخیر مسئله ی انگلیس نمود دو چندانی کرده . تجاوز 15 سرباز انگلیسی به آبهای ایران . انشالله که دشمنان اسلام جوابشون رو بگیرن و مسئولین ذیربط هم بتونن به بهترین نحو وظیفشون رو در مورد این مسئله انجام بدن

به چه مینگری؟ به آنهایی که کشتی یا خواهی کشت؟

اما من میخوام از فرصت استفاده کنم و نظرتون رو جلب کنم به تجاوز انگلیسی ها به آبهای منزلتون . کافیه از جاتون بلند شید و به سمت شیر آب برید و بازش کنید اونوقت میتونید انگلیسی ها رو ببینید . آمریکاییها رو ببینید صهیونیست ها و ...نه نمیخواد بترسید . یا برعکس نفی کنید .

به من ربطی نداره . اگه دیدی یک کلمه از خودم بود گوش نده .عصر ارتباطاته مطمئن باشیم ذره ذره اطلاعاتی که در عرض چند ثانیه بین ما دیگران رد و بدل میشه حسابو کتاب داره باید جواب بدیم .
بگذریم. شاید تا این مدت در این چند سال در وبلاگم از طب اسلامی و غذاهای ممنوعه و این جور چیزها چند باری صحبت کردم . از یک آقایی نام بردم که طب قرانی رو ابداع کرده و البته جالبه که توی این چند وقت تقریبا هر روز از سرچ کلمات مشابه اون دارن به وبلاگم میان . حالا مسئله خیلی جدی تر شده . توی این مدت در زمینه ی طب اسلامی زندگی اسلامی روانشناسی اسلامی و... با افراد بسیاری آشنا شدم . دوستان ، مسئله خیلی جدیه .
مستر همفر جاسوس انگلیس در ممالک اسلامی از جمله برنامه هایی که برای نابودی مسلمانان پیشنهاد داد این بود : "اگر میخواهید اینها رو بکشید باید آب اونها رو مرکزیت بدید که از یک منبع تهیه بشه (چون قبلا هر کس در خونش چاه داشت) از اونجا سم بریزید توی این آب اینها بخورن بکشیدشون."

اگر معنای کشتن این بود که همون روز بخورن همون روز بمیرن خب بمباران میکردن . ولی کشتنی که به تدریج باشه و به پای اونها زده نشه یه راهش اینه که منبع آب از یک جا تامین بشه و توی آب هم "کلر" بریزن و اخیرا هم فلوراید بریزن . فلوراید جهت اطلاعتون عامل سرطان میباشد چه طوی اب بریزی چه به دندون بزنی . اولین بار در آب خوردن لندن امتحان شد . آمار سرطان بالا رفت متوجه شدن از این فلوراید که درآب ریختن . حالا دارن به نام علم در اینجا مصرف میکنن. این مطلبی که در مورد آب گفتم شما میتونید آب رو بجوشونید در منزل بعد مصرف کنید تا بتونید مقابله کنید .حالا این اولش بود حالا حالا ها کار داره و داره توی کشور کار میشه که جلوی این حرکات گرفته بشه .

حرکت

بعد هم یه نکته قبلا با بچه های وبلاگ نویس در اردو بحث آبلیمو رو مطرح کردم که در کارخانه ها یک دونه آبلیمو داخل نمیره . این ها از آب کاه تهیه میشه به نام ابلیمو داده میشه . یکی از بچه ها گفت که مهندس صنایع غذاییه و خودش توی اصفهان چند تا کارخونه رو رفته دیده اینطور نیست . خب خودتون امتحان کنید یک شیشه آبلیموی طبیعی اگه گیرآوردین با این کارخانه ایها مقایسه کنید . اگر واقعا آب لیمو باشه باید ته شیشه لتر ببنده . ولی شما این کارخونه ایها رو ده سال بذار باشه هیچی نمیشه . حالا ممکنه بعضی ها اب لیموی طبیعی درست کنن ولی اگر ما بی توجهی کنیم این روش بین همه تو کل کشور بین همه ی کارخانه ها استفاده بشه اونوقت میبینیم چی میشه .گفتم اگر فکر میکنید حرف منه گوش ندید .حالا آبلیمو یک مثال کوچک بود .اینو هم من نگفتم روابط عمومی سازمان بازرسی و نظارت در روزنامه ی کیهان یکشنبه 23 آذر 82 - آشنایی با تقلب در مواد غذایی اعلام کرده .انشالله موارد دیگه رو بعدا مینویسم .
تازه این اولش بود باز هم خواهم نوشت . یا علی


کلمات کلیدی: زندگی اسلامی


نوشته شده توسط امین 86/1/11:: 4:54 عصر     |     () نظر