سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . مطلب ایندفعه ادامه ی همون مطالبیه که قرار بود در مورد طب و زندگی اسلامی خدمتتون عرض کنم . چند ماه قبل به آب اشاره کردم که کنار صفحه هم لینک کردم . اولین چیزی که دشمن صهیونیستی در ایران مسموم کرد آب بود (که برای مطالعه بیشتر به اون مطلب مراجعه کنید) و دومین چیزی که خراب کردن روغن .
روغن مناسب برای انسان روغن کنجد ، زیتون ، روغن محلی و روغن دنبه ی گوسفند است . اگر دنبه ی گوسفند رو بذاری روی دستت روغنش از طریق پوست جذب میشه . روغن های دیگه طبیعتشون سرده . اما روغن خوب طبیعتش گرم و تر هست یعنی بهاریه.

کنجد

چهار طبع در بدن انسانها وجود داره :صفرا،سودا،بلغم و خون . که این چهار تا چهار طبع مخالف یکدیگرن که در بدن هر کسی وجود دارن به صورت موازی که سعدی میگه : چهار طبع مخالف سرکش    چند روزی بوند با هم خوش . چون یکی زین چهار شد غالب    جان شیرین برآید از قالب .
حالا اگر ما بریم در یک شاخه فقط روغن نباتی مخصوصا جامد بخوریم این سودای غیر قابل تبدیل در بدن ایجاد میکنه و بدن رو نابود میکنه . مثلا یکیش درد مفصلیه که خانم ها دارن .
چیزهایی مثل ذرت ، تخم آفتاب گردان و تخم پنبه مخصوص حیواناته که اونها میخورن و تبدیل میکنن و ما باید بریم گوشت اونها رو بخوریم .
البته انگلیس روغن کنجد هایی رو ریخته توی بازار که اینها هم فاسد هستند که اگر مردم متوجه شدند و خواستند روغن کنجد بخورند بیست سالی هم روغن کنجد فاسد بخورند . فقط برخی جاها روغن مناسب دارند.
یک مسئله هم میگم خودتون روش فکر کنید که قیمت یک کیلو زیتون و ذرت که مثلا دوهزار تومنه مقایسه کنید یک لیتر روغن ذرت چطور میشه هزار تومن اما روغن زیتونه 5 هزار تومنه . یعنی میخوام بگم چطور میشه روغن ذرت و آفتابگردون اینقدر ارزون هستند ...؟؟؟!!! اصلا روغنه؟!
راستی اگر یکبار استفاده از روغن کنجد رو امتحان کنید دیگه همیشه به این سمت خواهید رفت . چراکه این روغن درون غذا نمیره برای همین فرم غذا قشنگ میمونه و روغن نیز تموم نمیشه و میتونید از این روغن بارها استفاده کنید . در ضمن این روغن یک ویژگی بزرگ داره و اون اینه که شما میتونید غذا ها رو توش سرخ کنید! و در درجه بالا سرطان زا نمیشه.
بحث بعدی که در وبلاگ مطرح میکنم جزء مهمترین مطالب وبلاگه که از بزرگترین طرح های دشمنه برای نابودی نسل مسلمانان .
فعلا یا علی


کلمات کلیدی: زندگی اسلامی


نوشته شده توسط امین 86/8/6:: 12:24 صبح     |     () نظر