سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

اینجا وانشنگتن است صداو سیمای ایالات متحده آمریکا :
سلام تولد امام جواد (ع) رو به همه ی مسلمین جهان تبریک میگم . این چند روزه بنا بر اتفاقاتی که افتاده به صف اخراجی های صداوسیما کوله پشتی رو هم باید اضافه کنیم . اصلا میدونید چیه . چند وقت پیش که داشتم رادیو گوش میدادم (یحتمل رادیوجوان)با خودم گفتم اگه کسی این رو گوش بده در مورد ایران چه فکری میکنه . شما وقتی به شهرستانی میرید رادیوی یا شبکه ی استانی اونجا رو میبینید، یا به کشور دیگه ای سفرمیکنید وقتی شبکه هاش رو ورق میزنید یک دید کلی نسبت به اون منطقه پیدا میکنید . نگاه کنید فیلم هایی مثل بچه های آسمان که توی جشنواره های بین المللی رتبه های نخست رو به دست میارن برای اینه که به جهان نشون داده بشه که ایران کشوری فقیره . با خودم داشتم فکر میکردم که اگر کسی به رسانه های جمعی ایران نگاه کنه آیا واقعا دیدش همونی میشه که غیرواقعیه و ساخته ی فکر صداوسیمائیهاست؟ اگر مردم خودمون هم چنین دیدی پیدا کنند چی؟

پنج سوال مهم :
در ادامه به 5 سوالی که اینجا مطرح میشه جواب کوتاهی میدم . و از دوستان میخوام اون ها هم با توجه به دعوت آقا حامد به این سوالات در بلاگهاشون جواب بدن . البته قبل از جواب دادن به سوالات باید عرض کنم اینجا نباید دست مافیا رو کوتاه ببینیم . این در حقیقت جواب سوالاته .
1- علی رغم اینکه رویکرد صدا وسیمای جمهوری اسلامی باید منطبق با اهداف اسلامی و انقلابی ایران باشد، چرا این سازمان همواره به دنبال آن است که ژست های روشنفکری بگیرد و حتی در این راه از فدا کردن سربازان مخلص انقلاب (همچون سردار رادان) هم ابایی ندارد؟
- چون به دلیل خودخواهی های استعمار زده ی برخی اگر قرار باشد جایی درست شود راه های بین شهری نیست بلکه مخ برخی دوستان صداوسیمایی است و اگر قرار بر طرح امنیت اجتماعی و .. باشد اول باید خود صداو سیما را پاکسازی کرد که دختران بزک کرده با سارافون و سینه های برآمده در شبکه های این ملت شهید پرور ظاهر نشوند .


مجموعه ی سلام که از شبکه 5 پخش میشد و مروج سارافون شده . خیلی از برنامه ها مثل همین طنز چهارخونه که شبها پخش میشه این حرکت خطرناک رو ادامه میدن . به کجا چنین شتابان ؟

2-  افرادی که در صدا و سیما در معرض دیدن یا شنیده شدن میلیونها نفر از مردم قرار  می گیرند، خیلی زود تبدیل به مدل می شوند. سوال اینجاست که آیا نظارتی بر نحوه پوشش، آرایش و حرکات این افراد وجود دارد؟ اگر وجود دارد، پس قیافه بزک کرده فردی همچون فرزاد حسنی چیست؟! آیا این همان دانشگاه عمومی است ؟!
اگر دانشگاه های مستهجن و مبتذل دانشگاه آزاد را از چنگ سودجویان شهوت و شکم پرست درآوردیم حتما صداوسیما را هم  شخم خواهیم زد . آیا پوشش چند درصد قلیل از بعضی شهرها مثل تهران آن هم شمال شهر باید باعث شود که همه در فیلم ها آن طور لباس بپوشند و یا مجریها چه زن چه مرد این طور رفتار کنند؟ آیا تیپ اکثر مردم ایران این چنین است ؟  اصلا ببینم این آقای حسنی که این طور جلوی دوربین ظاهر میشه پشت دوربین خودشو چه شکلی میکنه که به گفته ی خودش پلیس بهش گیر داده.


سریال مدار صفر درجه که آرایش بازیگرانش (مخصوصا خانم زنگنه که عکسش رو اینجا نیاوردم)شرم آوره .

3- جای نیروهای متعهد به اسلام ناب در برنامه های صدا وسیما کجاست؟ تریبون صدا وسیما در ساعات پرمخاطب در اختیار چه کسانی است؟ و چرا این سازمان به برنامه های بی محتوا و لمپن مانند "برره" بودجه "الف" می‌دهد در حالی که برنامه سازان ارزشی همواره از بی توجهی و حتی اهانت مدیران این سازمان در رنج هستند و بودجه ای که به این برنامه ها اختصاص داده می شود، یک هفتم هزینه ای است که سازمان صدا و سیما برای مجموعه های "الف" همچون "برره" می پردازد؟
مسئول محترم . لطفا نگید که برنامه های بچه های ارزشی و مذهبی بیننده نداره . چون شما خودتون بیننده نیستید و شاید فیلمهای مستهجن ماهواره را دنبال میکنید چنین تفکری داشته باشید. شما بلد نیستید برنامه ی مذهبی آن هم در خور جوان امروزی بسازید . یا بلد نیستید از سازندگان حمایت کنید . یک بار در برنامه کودک شبکه اول سری انیمیشنهایی دیدم به نام داستانهای غزال که در عین زیبایی و قدرت تخیل کودکان به او احکام اسلامی را می آموخت  .فقط نباید که به طور مستقیم احکام را برای کودکان قرائت کرد . این طور هم میشود کار کرد با انیمیشن و...  آیا اینها جای حمایت و گسترش ندارند؟

سریال فرمانروایان مقدس
داستان فرمان‌روایان طالوت (از مجموعه‌ی فرمان‌روایان مقدس)

4- از مدتها قبل شاهد برگزاری جلسات متعدد و پرطمطراق رئیس سازمان صداوسیما با اساتید، دانشجویان و نخبگان عرصه های مختلف بوده ایم که از سوی شبکه های مختلف صداوسیما تبلیغات فراوانی برای آن صورت گرفت. می شود بپرسیم نتایج و برون‌داد عملی این جلسات در برنامه ها و رویکرد کلان شبکه های صدا وسیما چه بوده است؟
در جلسه ای که مربوط به دیدار رئیس سازمان صداوسیما با نمایندگان تشکل های دانشجویی بود دانشجویان غوغا کردند و گفتند آنچه باید گفته میشد . بعدا با یکی از دانشجویانی که در اون جلسه شرکت کرده بود صحبتی کردم که تلویزیون بخشی از صحبتهای یک دانشجو رو نشون داد که گفته بود "به ما قول دادید صحبتهای ما در این جلسه رو سانسور نکنید"  متوجه شدم که با اینکه این تیکه رو در تلویزیون پخش کردن اما صحبتها رو سانسور هم کرده بودند . این دوگانگی ها رو چه جور میشه توجیه کرد. 
5-  مدیران صدا وسیما در قبال حقوقی که از بیت المال مسلمین به افرادی همچون فرزاد حسنی می پردازند چه پاسخی میتوانند داشته باشند؟ و چرا تریبونهای موثر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی از افراد فاسد و کسانی که در دل، هیچ اعتقادی به اسلام و انقلاب اسلامی ندارند- که قطعا در برنامه هایشان هم برای انقلاب و اسلام سمی مهلک هستند-  گرفته نمی شود در حالی که روز به روز شاهد منزوی کردن نیروهای متعهد همچون وحید یامین پور در سازمان صدا و سیما هستیم؟
این سوال از اساسی تر ین دغدغه های منه . ببینم افرادی همچون خانم بختیاری که در سریالهای نقش بازی میکنن و در سایت رسمیشون عکسهای مفتضح خودشون رو منتشر کردن آیا حق حضور در این صداوسیما رو دارن یا این صداوسیما خودش مستهجنه. اگر صداوسیما از طرح ارتقا امنیت اجتماعی حمایت میکنه چرا به چنین کسانی اجازه ی مانور میده ؟ پس نشون میده اینها دروغه . یادم میاد سر فیلم برره آقای ضرغامی در محل ضبط  فیلم حاضر شد و از سازندگانش تشکر کردوگفت: طنز موجب می‌‏شود تا مردم خستگی و فشارهای اجتماعی را تحمل کنند و بتوانند با انرژی مضاعف وظایف خود را به انجام برسانند .  سوال من اینجاست آیا عشوه های بازیگرانی همچون خانم بختیاری و بسیار بازیگران دیگر که ظاهر آنها را پشت صحنه دیده اید باعث میشه این ملت خوشحال بشن ؟ آیا بهتر نیست افراد مومن مردم رو بخندونن که این انرژی مثبت در مردم پایدار بمونه؟

 
تصویر خانم بهنوش بختیاری از سایت شخصی ایشون  . البته با کمی تخلص گذاشتم تا موجب انتشار فحشا نباشد .

راستی1) جای فیلمهای دفاع مقدس اینجا کجاست ؟ آیا سریالهای تخیلی همچون افسانه ی شجاعان شبکه 5 جوابگوی حس ایثار و شهادت جوانان است؟
راستی2) چرا وقتی فیلم اسپایدر من از شبکه 5 پخش میشه سانسورهاش کمتر از موقعیه که از شبکه های دیگه پخش میشه؟ اگه یه چیزی بَده خب بده خوب نیست . این حرکات یعنی چی؟
+راستی3) چند هفته قبل آقای ضرغامی در سخنانی قبل از نماز جمعه تهران بر این موضوع تاکید کردند که صداوسیما باید با پشتیبانی از دولت  توطئه های دشمنان رو برای تضعیف دولت خنثی کنه . سوال اینحاست که چه کارهایی برای این امر صورت گرفته ؟ یا اینکه معکوس کار شده.
به هر حال اگر صداوسیما به درخواستها مردم توجه نکنه و دل به اقلیت غرب زده ببنده در آینده ای نزدیک شخم زده خواهد شد . آیا صداوسیما کوله پشتی خود را میبندد؟
------------------------------------------------------------------------------------------------
رهبری: چرا انسانهای بی ارزش را با پول مردم در صدا و سیما چهره پردازی می کنید؟!
دو نمونه از تحلیلهای تاسف آور صداوسیما در مورد امام (ره)
قبلا در همین وبلاگ مطلبی در مورد صداوسیما نوشته بودم در مورد انرژی های منفی و موارد دیگر


کلمات کلیدی: زندگی اسلامی


نوشته شده توسط امین 86/5/2:: 5:49 عصر     |     () نظر