سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

هی ، اینجا رئیس کیه ؟
اگر یک قطاری به خاطر یک اشتباه نابود بشه و تعدادی کشته بده وزیر مربوطه رو با اردنگی اخراج میکنن . اما اگر روزنامه ی صداوسیما یا برنامه های شبکه های صدا و سیما کار خطایی انجام بدن تقصیر رئیس جناب آقای ضرغامی نیست !‏
دیروز که این خبر رو دیدم یک دقیقه فقط خندیدم. نه به عکس به آقای رئیس! این عکس که احتمالا با فوتوشاپ تغییر کرده چند وقت قبل در اینترنت پخش شد که انیشتین داره روی تخته مطالبی رو خطاب به دکتر احمدی نژاد مینویسه. این عکس که توهین به خواست ملت ایران در مورد برنامه صلح آمیز انرژی هسته ایه دیروز در ضمیمه سیب روزنامه جام جم چاپ شد . البته اشتباها !!!

 

نه نداره دیگه مثل تو ! تو او او اُاُاُووووو اُو اُو(چی کار کنم بنیامین میگه)
دنیا دیگه مثل اقای ضرغامی نداره . نه نداره هیچ ! ، نمیتونه بیاره . چرا؟ چون آقای بنیامین را که خواننده ایست با آلبومهای غیر مجاز (که البته سال پیش چند تا مجاز هم از خودش در وکرد) شبکه پنج در عید با هزار آب و تاب به عنوان میهمان در تلویزیون دعوت کرد ! خیلی وقتها با خودم میگم من که نه پسر نه برادر نه خواهر نه پدر نه مادر شهیدم. نه جانبازم . من اگه شهید داده بودم چه میکشیدم . البته عموی شهیدم نظاره گر است ... شهیدمن .
شبکه پنج انگار فقط ماله عده ای خاصه . ماله کشیده به اعتقادات مردم . آیا فقط همین قشر با این تیپ خاص در تهران وجود دارن که شما شبکه 5 رو به نام اونها زدید؟ اصلا گیرم همه این شکلی ان و از این شعرها گوش میدن آیا شما مجازید این طور رفتار کنید؟ راستی در امر گسترش روابط نامشروع بین دختر وپسر چقدر خوب عمل کردید. عکس زیر از این وبلاگ توضیحات خوبی داده.

من میدونم من میدونم ما همه میمیریم!!!
دلم میخواست یک مطلب در این مورد بنویسم : گسترش روحیه ی منفی افکار منفی منفی گرایی انتشار انرژی منفی در سریال های صداسیما ... آقای ضرغامی »»» آیا همه ی جوانهای کشور با پدرو مادرشان مشکل دارند ؟‏ آیا همه ی جوانهای کشور در گیرو دار مواد مخدر از جمله اکس هستند ؟‏ آیا همه ی جوانهای کشور دوست دخترو دوست پسر دارند ؟ آیا همه ی مردم در گیرو دار این هستند که برادرشون رو بکشن و زندان و بیمارستان و مرگ و زجر هستند ؟ آیا کسانی نیستند که اتفاقات روزگار را از خدا ببینند و توکل بر او کنند؟‏ آیا در ایران زن و شوهری نیستند که علی ع وار و فاطمه س وار زندگی کنند تا شما بتوانید آنها را به تصویر بکشید ؟ اگر در اطراف خود چنین کسانی ندارید یا بلد نیستید به تصویر بکشید لطفا بفرمایید کنار !
آقای ضرغامی من مدتها بود به سینما نمیرفتم ایندفعه تلویزون را کنار نمیگذارم و خاموش نمیکنم بلکه برمیخیزم و میجنگم . با آنهایی که اعتقادمان را هدف گرفته اند . نمیگویم شما دشمنید . میگویم بلد نیستید بجنگید ...
اقای ضرغامی من میخواهم وقتی یک سریال میبینم لذت ببرم نه اینکه کسانی را ببینم که اگر حرف نزنند هم به من انرژی منفی انتقال میدهند . حتما خودتان قیافه آنها را در پشت صحنه دیده اید ؟
سردار قاسمی : سید مرتضی! بعد از سال ها تازه پی بردم...

اضافه شد
ضمیمه سیب رو امروز یعنی یکشنبه بیست وششم از یکی از دوستام گرفتم . آخر خندس . روزنامه جام جم همون پنج شنبه ای ساعت سه بعدازظهر از دکه ها جمع شده ! والان هم برین سایتش عکس رو عوض کرده نوشته e=mc^2 
میدانم که میدانید که مافیا آخر عمر خود را میگذراند . پس بشتابید که برای افتتاح حساب یا افزایش موجودی فقط تا چند وقت دیگر فرصت دارید !!!


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 86/1/24:: 7:42 عصر     |     () نظر