سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . اولا تبریک میگم و تشکر میکنم از صدا وسیما که فکر کنم برای اولین بار نامی از آرماگدون درصداسیما برده شد . مجموعه ی تلویزیونی 26 قسمتی «راز آرمگدون» به زودی از شبکه ی خبر پخش خواهد شد .

دوما . عروج شهادت گونه ی جمعی از یاران و هموطنانمان در کانون رهپویان وصال شیراز رو تسلیت میگم .

سوما .سریع میرم سر اصل مطلب .  یعنی چی ؟ یاهو 360 یعنی چی ؟ یکی بره جستجو کنه به من بگه یعنی چی یاهو 360 درجه؟ شاید از حدود 4 سال پیش بود که زمزمه های بسته شدن درب اتاقهای چت یاهو به گوش میرسید ... من اون موقع خیلی تعجب کردم . این همه جوانهای مردم تو سراسر دنیا داشتن توی این رومها با استفاده از یاهو چت و یاهو پروفایل همدیگر رو میشناختند و با هم کار خلاف شرع میکردند حالا من موندم این استکبار چه جوری میخواد از این امکان بزرگ چشم پوشی کنه و این ادمهایی که میخوان منحرف بشن رو چه جوری ساپورت خواهد کرد ؟
تا اینکه کم کم سیاست یاهو عوض شد و دوست یابی از طریق چت روم و پروفایل ها به یاهو 360 درجه منتقل شد ... آهان... همینه.
حالا من هیچ عکسی از این پروفایلها و 360 ها نمیگذارم خودتون برید ببینید . البته نبینید ... اون هایی که باید فیلتر کنن برن ببینن. چه عکسهای مستهجنی هست.
هر کی یاهو 360 باز کنه هم وبلاگ داره هم پروفایل داره هم لیست دوستان داره هم ایمیل داره هم علاقه مندیهای گروهی داره هم فتوبلاگ داره دیگه چی بگم حالا جالبه ایرانیها هم که در همه چی پیشتاز هستن این صفحات رو تسخیر کردن ... حالا چه عکسهای ناجوری که گذاشتن ...بماند . نه نماند ... حالا یکی بیاد یاهو کیک استارز رو جمع کنه ...


کلمات کلیدی: سایبر


نوشته شده توسط امین 87/1/28:: 8:12 عصر     |     () نظر