سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

ایران اسلامی بار دیگر به فرزندان انقلاب اعتماد کرد و بیش از هفتاد درصد کرسی های مجلس را به دست اصولگرایان سپرد 

درصد حزبی مجلس هشتم

حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ 6/خرداد/1360 در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی :
«این مجلس ما حصل خون یک جمعیتی است که وفادار به اسلام بودند؛ و این مجلس عصارهِ زحمت‌های طاقت‌فرسای این ملت مسلمان بوده است؛ این مجلس فراهم آمده از «الله اکبر»های مردم است؛ اگر بنا باشد که این مجلس فراهم آمده از «الله اکبر» مردم قدمی برخلاف اسلام بگذارد، این مجلس مجلسی خواهد بود که برخلاف مسیر مسلمین عمل کرده. ... این مردم از مجلس، مادامی که مجلس بر طریقهِ اسلام باشد، و از دولت، مادامی که دولت بر طریقهِ اسلام باشد، و از رئیس جمهور، مادامی که رئیس جمهور در طریق اسلام باشد، طرفداری می‌کنند. ... این مردم اسلام را می‌خواهند. اگر پایتان را از اسلام کنار بگذارید این طلبه‌ایکه اینجا نشسته با کمال قوا با شما مخالفت می‌کند. همهِ ملت اسلام هم اسلام را می‌خواهند. ... »

حضور در صحنه با عصای زیر بغل 

شاید در گذشته برخی هنگام رسیدن به قدرت ، احساس کردند که مردم شخص آنها را میخواهند برای همین در این قدرت هضم شدند ، اما در مجلس هفتم این چنین نبود و مردم با انتخاب دوباره ی اصولگرایان در مجلس هشتم نشان دادند که اصولگرایان از گذشته درس گرفته اند و برای اسلام آمده اند و فهمیده اند که مردم آنها را نمیخواهند بلکه اسلام را میخواهند .

 دور اول انتخابات هشتمین دوره ی مجلس شورای اسلامی

 فقط یک انتقاد به دوستان حزب اللهی . سی نفر اول تهران تا کنون دقیقا 30 نفر جبهه ی متحد اصولگرایان است اما نیمی به دور دوم رفتند .
من دیدم بعضی از دوستان به 30 نفر لیست جبهه ی متحد اصولگرایی رای ندادند بلکه حدود 5 نفر را به سلیقه ی خودشان عوض کردند بعضی دوستان دیگر 5 نفر دیگر را عوض کردند بعضی دوستان 5 نماینده ی دیگر را ...............
بعضی دوستان هم به اصولگرا و اصلاح طلب با هم رای دادند ( وقتی وبلاگ آقا محمد آل حبیب رو خوندم دیدم اینجوری کرده شاخ در آوردم آخه جمع نقیضین کرده ! )
من به دوستان گفتم به سی نفر با هم رای بدید و گرنه رای شکسته میشه (البته این تنها حرف من نبود) . گفتن انشالله شکسته نمیشه ! حالا دیدید که انشالله شکست.
نمیدونم تا چند ماه دیگر که دور دوم میشه دل رهبری و امام رو نگران کردن چقدر گناه داره ؟!
امیدوارم دور دوم دیگه کسی سلیقه ای رای نده ... وقت شناس باید باشیم ...
+راستی آقایون اصولگرا لطفا کمی تبلیغ کنید. یک بار یک مطلب نوشتم با این عنوان که تنها ضعف دولت اصلاع رسانی ضعیف است و این که رهبری فرمودند تنها ایرادی که به دولت میگرند این است که توضیح دادنشان به مردم کم است ... حالا آقایون کمی از موفقیت های مجلس هفتم و دولت نهم برا مردم بگید جای دوری نمیره .


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 86/12/26:: 12:55 عصر     |     () نظر