سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . بحث این آهنگ ها و ترانه های صداوسیما مدتیه گیر سه پیچمون شده . نمیدونم شاید امثال آقای ضرغامی دغدغه ی اسلام و درد دین ندارن ... یعنی ما داریم؟ ما چیکاره ایم . خدا کمک کنه.
رادیو و تلویزیون مدتیه در زمینه ی موسیقی کلا تعطیل شده . سریال پول کثیف که از شبکه ی 5 (بخوانید شبکه ی جهانی 5 - چون حتی در عربستان هم مثل آینه میگیره) پخش میشه برای من یک شوک بود . خود سریال متین و با وقار جلو میره اما ترانه ی آخرش ... از موسیقیش که بگذریم ترانه مفتضح و تاسف انگیزش حال آدم رو بد میکنه آن هم وقتی که خواننده روی این کلمه ی عشق چنان فشار میآورد که ...باور نمیکنم عششششق منی هنوز ...
یک سوال دارم وقتی یک ترانه مجاز نمیشه یا مجاز میشه اما در رسانه ی ملی پخش نمیشه چه دلایلی داره . مگه غنا فقط مربوط به سبک آهنگه؟ خود شعر مد نظر نیست؟
از صداوسیمایی که در اعیاد و مراسم از قشر هنرمندان فقط از بازیگر و خواننده تجلیل میکنه توقع بیش از این نمیره . راستی چه کسی باید بر غفلت مردم پا فشاری کنه و تیتر مجله های زرد رو تامین کنه. شب عید نوروز وقتی با هزار تا قربون صدقه و آب دهان مجری از بنیامین دعوت میشه و در برنامه ی صداوسیما به این شخصیت ارج داده میشه  دیگه درد دین کجای کاره. 
موسیقی دان یا شاعر نیستم اما حرف خیلی دارم . شعرهایی که برای امام زمان عج یا برای خدا میخونن اما . بگذریم ... سعی میکنم دیگه مثال نیارم و فقط به سریال چهارخانه بسنده کنم .... صداوسیما که حق پخش برخی ترانه ها رو نداره این بار به کمک سریال چهارخانه تونست این خانه های خالی رو پرکنه .

 

 جواد رضویان عزیز ،در این سریال با اسم شنبه و لهجه ی افغانی(به قول خودش اوغانی) بعضی از ترانه هایی که صداوسیما تا به حال پخش نکره بود را پخش کرد! ...
مثل برخی ترانه های رضا صادقی یا ترانه ی "قسمت" حمید عسکری یا شعر "پرواز" گروه آریان . که تازه خیلی محبت کرد شعر رو کی عوض کرد: ما دوبال پرواز مرغ عشقیم  شد ما دو بال پرواز مرغ مهریم و زندگی رو عاشقونه شد زندگی رو مهربونه !
میگم روی صداوسیما داره باز میشه ها . نباید اینقدر بهش رو داد . یکی از وبلاگ نویسانِ خوشحال میگفت که:خیلی بده چند ساله بوس و عشق پخش نمیشه .
سالی که نکوست از بهارش پیداست.باید ببینی بعدش چی میشه. با این سرعت به ابتذال کشیده میشه و ...
آقا من نمیدونم هر چی غرب به سمت شیطان میره ما هم باید باهاش جلو بریم . این بدی که انتخاب کردیم تا بدتر نیاد ، داره به کجا میره ... ما باید اقدام اسلامی کنیم نه اینکه فقط دفاع کنیم آن هم دفاع همراه با عقب نشینی...
صداوسیما نکات مثبت خیلی داره . اما .یک درصد بدی هم نباید باشه. ذره ذره حسابه ... مثقال ذره ...


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 86/6/24:: 5:59 عصر     |     () نظر