سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

یهود که خودش رو قوم برتر میدونه در اول تلمود نوشته که نطفه ی غیر یهود نطفه ی اسبه . یهود برای حتی یک نفر یهودی ارزش قائله و برای نجاتش از هیچ اقدامی دریغ نمیکنه .
مسلمونها از این مسئله استفاده کردند .سالها قبل لبنانیها از هواپیمای تی دبلیو اِی هفت تا از صهیونیست ها رو اسیر گرفتن بردن یک جا توی لبنان زندانی کردن ولی اعلام کردن که ما این ها رو توی هفت نقطه ی لبنان زندانی کردیم  . از روزی که این حرف رو زدن تا زمانی که آخرین اسیر یعنی هفتمین اسیر رو آزاد نکرده بودن اسرائیل کوچکترین بمبی به لبنان نزد  از ترس اینکه یک وقت یک نفر از اینها کشته بشه .
الان  چهار نفر دیپلمات عزیزان ما که سالهاست دست صهیونیست ها هستند به نظر اقدام مشابهیست که از طرف اسرائیل صورت گرفته یعنی اینکه اینها رو در اسرائیل نگه دارند تا اینکه ایران به اسرائیل حمله نکنه. البته این نظر بنده بود و اسرائیل اهداف زیادی داره که مثلایکی از اونها تبادل این اسراء با اطلاعاتیست.
ولی میخوام اینجا یک مطلبی رو عرض کنم . حسن آقا در وبلاگشون نوشتند که شخصی که مسئول پیگیری آزادی این دیپلماتها بوده و اکنون برکنار شده، تا کنون قسمتهایی از 13 میلیارد تومنی که برای اینکار از دولت گرفته خرج خودش و اطرافیان کرده ، البته من به شدت شوکه شدم و هنوز باورم نشده .
حسن آقا در تیتر مطلبشون نوشتند که "چه کسی بی غیرت است" و در مطلب اشاره کردند به این شخص . اما بنده میخوام بگم که ما از صهیون ها بیشتر برای خودمون ارزش غائلیم و همونطور که دیدید نگذاشتیم چنین کسانی بر سر کار باشن . این افراد بی غیرت نیستند بلکه غیرت صهیونیستی دارند چرا که با این کاراشون دارن به تداوم عمر اسرائیل کمک میکنند پس غیرت صهیونیستی دارند ...   همین . خدا به ما رحم کند . خدایا ما را عاقبت به خیر کن .

 
غیرت صهیونیستی!


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 86/4/25:: 12:12 صبح     |     () نظر