سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . برای این بازی وبلاگی که دوستان راه انداخت اومدم. اقا ابوذر دعوت کردند تا در این بازی شرکت کنم . البته به علت امتحانات دیر به بازی رسیدم ولی الحمدلله با یک مقاله و پادکست تونستم در این جشن ملی سهیم باشم .
بنا بر خاطرس . پس من هم این تیتر " سوم تیر وحدت ملی و انسجام اسلامی را افزایش داد" را با چند خاطره معنی میکنم.
در مورد اتحاد ملی عرض کنم در ایام انتخابات یادمه کسانی که سالها رای ندادن در این انتخابات شرکت کردن. یکی از فامیلهامون که نسب دوری هم با هم داریم فردی بود که از نظام بسیار انتقاد میکرد ، سر انتخابات چنان شوری پیدا کرده بود وبه دکتر رای داده بود و شنیدم که ایشون وقتی دور دوم آقای احمدی نژاد رای آورد وقتی بهش گفتن از خوشحالی پریده هوا و فریاد زده !
در مورد انسجام اسلامی هم باید بگم که. یک دوست ایتالیایی دارم که چند سالیه مسلمون شده ، دوران انتخابات چنان طرفداری از دکتر میکرد که من تعجب کرده بودم. با آن موقعیت پیگیر اخبار ایران بود و از احزاب مختلف با خبر بود. وقتی شنیدیم اقای مصباح فرمودند که روز قبل انتخابات روزه بگیریم و نماز امام زمان عج بخوانیم یادمه این دوست عزیز هم انجام داد و به من میگفت که من هم این نمازو روزه را انجام بدم. 
دیگه دوستان در زمینه ی سوم تیر مطلب زیاد نوشتن میتونید اینجا خلاصه ای از اونها رو مشاهده کنید . بنده دیگه به همین بسنده میکنم . به امید اینکه ابعاد این حرکت جهانی رو بیشتر بشناسیم و بتونیم درکمون از موقعیت خودمون و وضعیتی که این حرکت نسبت به ظهور داره رو بالا ببریم. به امید ظهور یا علی 


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/4/3:: 10:27 عصر     |     () نظر