سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام (:
قبل از نوشت
1-تشکر از دوستانی که در مطلب قبلی پیام گذاشتن و منتخب شدن وبلاگ رو تبریک گفتن .
2- مطلبی نوشته بودم با عنوان .:همیشه وقت نیست:. و تیتر .:چه کسانی نگران قدرت یافتن احمدی نژاد هستند:.  بعضی دوستان گیر داده بودن که نه. آقا از همه دولتها حمایت میکردند . خب بنده در اون مطلب چیز دیگه ای نگفته بودم . کل مطلب به این اشاره داشت که این دولت خیلی احتیاج به حمایت داره و رهبر هم فرموده بودند که از همه دولتهای گذشته حمایت کردند و  از این دولت به طور خاص حمایت میکنند. مطلب وبلاگ رو بخونید نمیدونم چرا بعضی ها توجه نمیکنند؟!
3- درسته چند تن از این نظامیان نمکدان شکستند اما جالبه جهان به این کنفرانس خبری بی توجهی نشون داده . نظرات خوانندگان اینترنتی دیلی تلگراف  و الجزیره نشون میده

نوشت
امروز صبح آف لاینی برام اومده بود که دولت رو به تمسخر گرفته بود و با استفاده از یک تیکه از سریالی مطلب طنزی نوشته بود ! وقتی اون نوشته رو خوندم خیلی خجالت کشیدم . اتفاقا اس ام اسش هم به بازار اومد . من همون اس ام اس رو برداشتم به جای اسم دکتر احمدی نژاد اسم بلر رو گذاشتم و فرستادم .
تو فیلم اخراجی ها یک جا بود یکی از لات ها در مقابل فرماندش چاقو میکشه  که یکی میاد بهش میگه تیغت رو به اونهایی بکش که به مرزهات حمله کردن ... وقتی اس ام اس رو دیدم یاد اون حرف افتادم . تیغت رو به اونهایی بکش که به کشورت حمله کردن ...  بعضی ها چه زود یادشون رفت . اتحاد رو میگم . البته این جور آدمها کم هستن ولی تاسف داره . این مطلب رو بخونید :   انگلیسی تر از انگلیسی ها

بعد از نوشت
اغلب رسانه های جهان از پیروزی دکتر احمدی نژاد در این جنگ تبلیغاتی خبر میدن و اینکه این امر در موفقیت ایران در حل مسئله هسته ای و پیروزی در اون مسئله هم تاثیر شدیدی گذاشته فایننشال تایمز هم از غرور و افتخار مردم عرب به احمدی نژاد خبر داد (انسجام اسلامی رو دارید؟) . صحبت این دو نظامی امریکایی خیلی جالبه :
سرهنگ امریکایی دیوید هانت در گفتگو با شبکه تلوزیونی فاکس نیوز وابسته به پنتاگون : برنده واقعی تحولات منطقه از جمله عراق ایران بوده است / ایران به تدریج به ابرقدرت تبدیل می شود و با وجود این گونه اقداماتش کسی نیست که پاسخگوی ایران باشد و در برابر آن بایستد /ازادی نظامیان ایران را به پیروز این ماجرا تبدیل نمود و برضد ایران هیچ اقدامی صورت نمی پذیرد.
سرلشگر آمریکایی ژنرال تام مک اینرنی در گفتگو با فاکس نیوز : به نظر من محمود احمدی نژاد موفق شده است، در عرصه تبلیغات پیروز شود و خودش را فردی منطقی نشان بدهد. باید به این نکته نیز توجه داشت احمدی نژاد همان فردی است که 25 اکتبر 2005 گفت، به زودی جهان از شر وجود آمریکا و صهیونیسم خلاص خواهد شد. وی همان کسی است که گفته است ما اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد. من امیدوارم که افکار عمومی جهان براساس ماجرای نظامیان  انگلیسی به این نتیجه نرسند که احمدی نژاد فردی مهربان و شایسته است.


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/1/19:: 10:19 عصر     |     () نظر