سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

 

 

  

1-«راه مبارزه، اسلام آمریکایی از پیچیدگی خاصی برخوردار است که تمامی زوایای آن باید بر مسلمانان پابرهنه روشن گردد که متاسفانه هنوز برای بسیاری از ملت های اسلامی مرز بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی و اسلام پابرهنگان و محرومان و اسلام مقدس نماهای متحجر و سرمایه داران خدانشناس و مرفهین بی درد کاملا مشخص نشده است و روشن ساختن این حقیقت که ممکن نیست در یک مکتب و در یک آیین، دو تفکر متضاد و رودررو وجود داشته باشد از واجبات سیاسی بسیار مهمی است...» امام خمینی ره  تاریخ 14/6/67  صحیفه نور، ج21ص8

2- گفتگوی تمدنها اینه که احمدی نژاد سوار ماشین شخصی دانیل اورتگا میشه ومیرن به مناطق فقیر نشین سر میزنن . گفتگوی تمدنها ، استعمار تمدن و فرهنگی به دست یک استعمارگر نیست .

3-چیزهایی در مورد یک نامه ی ننگین مخفیانه سال 2003 ایران به آمریکا مطرح شده که ... هیچی ولش کن. امیدوارم واقعیت نداشته باشه.

4-سفرهای استانی که هیچ. سفرهای خارجی دکتر یک موفقیت ویژه به حساب میاد.  قابل توجه منتقدان! به سفرهای استانی رئیس جمهور : اقای ابطحی گفته که این سفر ها رو آقای خاتمی به رئیس جمهور پیشنهاد داده . اقای ابطحی با این کارش از سفرهای دکتر حمایت کرد . دیگه شما چی میگین منتقدین D:


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 85/12/11:: 9:56 عصر     |     () نظر