سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

 

سایت inminds لیستی از کمپانی هایی رو منتشر کرده که اجناس این شرکتها در کشورهای دنیا و کشورهای اسلامی نفوذ کرده اند و پول خرید این اجناس به جیب صهیونیست جنایتکار واریز میشه ...

اگر به این سایت مراجعه کنید لیست شرکتها رو میبینید که اگر روی هر کدام از لوگوهای شرکتها کلیک کنید وارد صفحه ی جدیدی میشید که با دلیل و مدرک توضیح داده که سود این شرکتها به جیب اسرائیل میره.
شرکت کوکاکولا از جمله ی این شرکتهاست که در ایران هم نمایندگی داره کارخانه داره و داره تولید میکنه وسالانه یک و نیم میلیارد تومان به شرکت اصلی تحویل میدهند. که البته با همت بعضی از نمایندگان مجلس انشالله دست این شرکتها از کشور کوتاه خواهد شد .
نوکیا کمپانی تولید کننده گوشی های تلفن همراه هم از این دسته است. من به هر کسی که میگفتم میگفت که نه این شرکت صهیونیستی نیست و ... برای اینکه ثابت کنم مدرک این سایت در مورد نوکیا رو پیگیری کردم.
نوکیا با یک سرمایه گذاری سنگین در اسرائیل آغاز به کار کرده و این رو میتونید در مصاحبه ی مدیرعامل نوکیا اقای لارز ولف با روزنامه ی اورشلیم پست که در تاریخ 4 مارس 2001 انجام شده متوجه بشید . این مصاحبه رو سایت مذکور برای نشان دادن صهیونیست بودن نوکیا منتشر کرده بود و لینک سایت روزنامه ی اورشلیم پست رو هم گذاشته بود . که بنده که به سایت این روزنامه مراجعه کردم و در آرشیو جستجو کردم  روزنامه ی اورشلیم پست تاریخ 4/3/2001 را پیدا کردم که در صفحه ی اقتصادی آن روز متن مصاحبه با مدیرعامل نوکیا اومده بود که البته سایت روزنامه قسمتی از این صفحه را گذشاته بود و برای دیدن صفحه ی کامل باید مبلغی پول پرداخت.

حالا بخوانید مصاحبه ی روزنامه ی اورشلیم پست با مدیرعامل نوکیا آقای لارز ولف . که البته چند خط مهم اون رو ترجمه کردم:
"We are really focusing on Israel from all perspectives, because we have an internal project called "Project Israel"
ما از همه جهات بر اسرائیل تمرکز کردیم چون ما یک طرح داخلی به نام پروژه ی اسرائیل داریم.
which means we are looking at Israel from a networks perspective,
بدین معنی که ما به اسرائیل از یک نگاه شبکه ای مینگریم.
from the perspective of Nokia Ventures Organization, and also from the perspective of Nokia Research Center ".
از نگاه سازمان معاملاتی نوکیا و همچنین از نگاه مرکز تحقیقات نوکیا
Nokia Venture Partners, a branch of Nokia Ventures Organization, launched a new $500 million fund in December2000 and allowed that a "disproportionate" amount of it would go into Israeli companies
گروه صنعتی نوکیا یک سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری در دسامبر 2000 در اسرائیل کرده و اجازه داده سهم بسیار زیادی از این سرمایه گذاری ها به شرکتهای اسرائیلی وارد شود
Nokia sees itself as the global innovator in the area of mobility, in stimulating the services that will make advanced cellular networks work.
نوکیا به خودش به عنوان یک مبتکر جهانی در زمینه ی پویایی و تحرک نگاه میکنه . یک محرک در سرویسهایی که بافتهای شبکه ای جدیدی میسازند.
Wolf acknowledges that in Israel the company growth will be either slow and steady or,
ولف از این که در اسرائیل کارخانه ها با همدیگر آهسته و پیوسته رشد میکنند ابراز خشنودی کرد
if it wins the Cellcom contract, sharp and steep.
 این باعث بسته شدن قراردادهای همکاری به طور سریع و هوشیارانه بین کارخانه های مخابراتی در اسرائیل میشه
 But he is optimistic and predicts that by next year Nokia Israel will have a 3G contract,
او از این مسئله ابراز خرسندی کرد و پیش بینی کرد سال آینده نوکیای اسرائیل قراردها و معاملات تکنولو‍ژی بی سیم رو در اختیار بگیره.
Nokia Ventures Organization will be established locally, and Nokia Research Center will have a close relationship with the Israeli market.
بنگاه معاملاتی نوکیا در محل مستقر و ثابت بشه و مرکز تحقیقات نوکیا رابطه ی گرم و دوستانه ای با بازارهای اسرائیل پیدا کنه
Jerusalem Post, March 4, 2001

این بود قصه ی ما . حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را . و پولی که به جیب صهیونیست رواست و یک ریال اگر به فلسطین کمک شود دادشان در می اید که مگر ما خودمان اینجوری هستیم که نمیتوانیم خرج کنیم .

بهتره هر سه سال یک بار گوشی را عوض کرد ولی ما هر سال اگر مدل جدید گوشی مان را به روز نکنیم از فناوری عقب میمانیم و از گشنگی هلاک میشویم . و انگار واجب است که حتما باید نوکیا خرید . این دسته انسانها خیلی کم هستندو اطلاعی هم ندارند ولی باید این کم را هم مطلع کرد.

 -----------------------------------

واما بعد

1-در سوال 263 کتاب «اجوبة الاستفتائات» آیت‌الله خامنه‌ای پرسیده شده که آیا برای مسلمانان خرید کالاهای اسرائیلی که در سرزمین اسلامی به فروش می‌رسند جایز است؟ که آیت‌الله خامنه‌ای اینچنین پاسخ فرموده‌اند: بر آحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که سود تولید و فروش آنها عاید صهیونیست‌ها که با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند، می شود، اجتناب کنند.

2-  لطفا آرام روی دکمه های این وبلاگ کلید (کلیک) کنید چون دارن این دکمه ها خراب میشن ! D:

3- این نامها را بشناسید و نخرید با هر خرید از این شرکتها به کشته شدن یک کودک فلسطینی کمک میکنید . کلیک کنید (آروم).

4- بنده شخصا به هیچ وجه از این کالاها نمیخرم . چه نوشابه کوکاکولا و پپسی و اسپریت باشه چه نستل نسکافه باشه چه گوشی نوکیا چه کیت کت و چه و چه و چه .


کلمات کلیدی: زندگی اسلامی


نوشته شده توسط امین 85/10/13:: 11:4 عصر     |     () نظر