سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
"واذ قلنا للملائکة اسجدوا لآدم فسجدوا الا ابلیس ابی واستکبر وکان من الکافرین" (سوره بقره آیه 34)
"و هنگامی که به فرشتگان گفتیم برای آدم سجده و خضوع کنید، همگی سجده کردند جز شیطان که سر باز زد و تکبر ورزید (و به خاطر نافرمانی و تکبر) از کافران شد."

فرقه انحرافی با طعم جدایی از همسر! (+) این تیتری است که چند روز پیش در سایت های خبری دیدم . شاید حدود 5 سال پیش که مدعیان دروغین دستگیر و به جامعه معرفی شدند انتظار دیدن چنین مطلبی را داشتم اما الان ... نه
این مدعی دروغین (اقای  ع ی ) مطالب انحرافی خودش رو در بین سخنرانی های به ظاهر علمی و دینی و جزوات سه رنگش مخفی کرده و برخورد با چنین شخصی باید علمی و دقیق باشه.
اما یک نکته ای اینجا وجود داره . وقتی جامعه تحمل پیشگویی های بی پایه و اساس در مورد ظهور رو نداره و در برابر چند مصداق سازی در فیلم"ظهور نزدیک است" این همه واکنش نشان میده ، دیگه چه توجیهی برای ابراز وجود افراد پیشگویی مانند "ع ی" با آن همه پیشگویی های بی پایه و اساس وجود داره ؟
به هر حال به بعضی از دوستان می خوام یک نکته رو گوشزد کنم . فتنه از اینجا شروع میشه . از جایی که انسان نه تنها همسر بلکه همه رو نفی کنه و فقط خودش رو محور عالم بدونه ...
فتنه از اینجا شروع میشه ... از نفس انسان متکبر ... انسان کافر میشه ...
اینکه شخصی همه علما رو نفی کنه . همه کتابها به جز چند کتاب رو نفی کنه . اینکه ادعا کنه فقط من و خضر نبی به بالاترین حد یعنی ملکوت رسیده ایم ... از همه علما حتی از ولی فقیه هم جلو بزنه ... این رویه به کجا خواهد رسید؟

کتاب های زیر در رابطه با فرقه های منحرف نوشته شده است .خواندن این کتاب ها رو به دوستان توصیه می کنم. در کتاب  پیچک انحراف صفحه149 و  کتاب کژراهه صفحه 240 درباره گوشه ای از انحرافات این شخص (ع ی) مطالبی آمده است .    این کتاب ها به بررسی روند نفوذ فرقه های منحرف از کیسانیه گرفته تا بهاییت و تا به امروز  خواننده را با مسئله اشنا می کند. 

پیچک انحراف

کژراهه


کلمات کلیدی: بصیرت دینی


نوشته شده توسط امین 90/1/23:: 6:5 عصر     |     () نظر