سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

مطلب قبلی در مورد فیلم مستند "ظهور بسیار نزدیک است" با اظهار نظر های متفاوتی مواجه شده . دوستی که خودش رو از اعضای گروه "مبشران ظهور " ( تیمی که همین ادعاهای این مستند رو تکرار می کنند) اعلام کرده ، نظراتی البته احساسی نوشته و به مطلب وبلاگ واکنش شدیدی نشون داده .
من از این دوستان مبشر ظهور در خواست می کنم که خواهشا احساسات رو کنار بگذارید . چه بسا دوستانی که در جوانی ، احساساتی بودند و بعد از چند سال راهشون رو تغییر دادند. احساسات باید همراه با تعقل باشه . مهدویت همش هیجان نیست . بگذارید براتون مثالی بزنم.

> فرض کنید این پادشان کنونی عربستان همون عبدلله که در روایات آمده باشد . یعنی همونی که مرگش از نشانه های ظهوره . (عرض کردم فرض کنید) خوب . همچنین فرض کنید الان خرداد 88 است . انتخابات  و  سپس موسوی (رضی الله عنه !) رئیس جمهور ایران میشه . رضی الله عنه رو از این جهت گفتم که فرض کردیم موسوی رئیس جمهور ایران شده و مانند سال 76 استخوان در گلوست .
خب . در این صورت در سایه بی بصیرتی مردم ایران ، روند ولایت پذیری مردم ایران و در شعاع وسیع تر مردم جهان و آماده شدن برای پذیرش ولایت صاحب امر (عج) قدری به تاخیر خواهد افتاد.
ماه ها گذشت... بر فرض مردم منطقه قیام کردند(که در آن صورت محال خواهد بود) ... مطمئن باشید قیامشون به خاطر ضربه دیدن انقلاب اصلی (ایران)  به شکست می انجامید .

خب حالا به نظر شما ... الان در این شرایط  فرقی می کنه این عبدلله سعودی ، همون عبدلله روایات باشه یا نه ؟ ببینید من در این فرض مسئله بداء در ظهور رو نادیده گرفتم و دارم روی ریل این دوستان گروه  مبشر ظهور  که طبق نشانه های ظهور صحبت می کنند حرکت می کنم . خوب جواب بدید آیا واقعا فرقی می کنه یا نه ؟

امیدوارم منظور بنده رو خوب متوجه شده باشید . اولویت ما امروز حرکت روی مسیر و دکترینی است که ما را به سمت فراهم شدن مقدمات ظهور سوق خواهد داد . دوستان من . بیایید شرایط را برای چگونگی رسیدن و آماده کردن مقدمات ولایت پذیری مردم دنیا از انسان کامل آماده کنیم .

چرا مردم دنیا امروز به حکومت طاغوت راضی شده اند ؟ سیاهی تمام رسانه ها را فرا گرفته ... باید به مردم  اون روز نورانی و حکومت عدل را نشون بدیم تا تمام مردم دنیا مانند مردم مصر و لیبی تا پای جان برای رسیدن به حکومت های الهی و عادل ایستادگی کنند . آنوقت شاید مردم شوق خود را به امام (عج) برای آن حکومت اثبات کنند .

به نظر من حتی هیجان زمینه سازی ظهور از هیجان پیشگویی هایی اینچنینی که دوستان انجام می دهند بیشتر خواهد بود .
نکته آخر هم اینکه منظور بنده از حجتیه مدرن گروه مبشران ظهور نبود. البته این شیوه ای که اینها برگزیده اند اشتباه است . واقعا رجوع کنند ببینند علما از این کار اینها راضی هستند یا نه . این راهی که می روند به جاهای خوبی نمی رسه . این ها مستعد سو استفاده هستند . و همونطور که مشاهده شد سوء استفاده هم شد . و الته دکتر احمدی نژاد از این سو استفاده ها ابراز نارضایتی کردند .
در هر صورت اینها یک پیشنهاد بود که دوستان مبشر ظهور  می تونند  از تهدید ایجاد شده و انحرافی که شاید در آینده خطرناک تر بشه ، برای خودشون فرصت هایی درست کنند . انشالله. 

---------------------------------------------------------
لوح فشرده نقد فیلم«ظهور نزدیک است» تولید شد


کلمات کلیدی: بصیرت دینی


نوشته شده توسط امین 90/1/5:: 8:1 عصر     |     () نظر