سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

آرشیو پرشین بلاگ

جهان در انتظار توست جمعه، 10 مهر، 1383 - منتظر

---------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحیم 

بقیه الله خیر لکم ان کنتم مومنین ... یا مهدی (عج) ۱۱۷۱ سال تولدتون مبارک باشه .

یا مهدی جهان در انتظار توست ...

در آیین زرتشت از او به نام »سوشیانت« یا »سوشیانس« (نجات دهنده ی بزرگ جهان) و در میان یهودیان به نام »ماشیع« (مهدی بزرگ) و در آیین هندی به نام »آواتارا« و در آیین بودایی به نام »بودای پنجم« و در میان برهمائیان به نام »ویشنو« و در کتاب شاکمونی از کتب مقدس دادتک برهمائیان به نام »آخرین وصی ممتاطا« (محمد) و در کتاب پاتیکل به نام »راهنما« (هادی مهدی) تعبیر نموده اند. و اهالی صربستان در انتظار »مارکوکرالیویچ« وساکنان جزایر انگلستان در انتظار »آرتور« و ایرانیان باستان در انتظار »گرزاسپه« و یونانیان در انتظار »کالویبرگ« و اقوام اسکاندیناوی در انتظار »اودین« و اقوام اروپای مرکزی در انتظار »بوخص« و اقوام آمریکای لاتین در انتظار »کوتزلکوتل« و چینی ها در انتظار »کرشنا« به سر می برند.

از کتاب : گفتگویی که به عشق انجامید(موسسه ی موعود)

.........................................................................................................

قدرتهای جهان دیگه راهی برای نجات ندارن  . قدرت امام زمان نمایان شده .نسیم عدالت ولی عصر احساس میشه . مهدی (عج) در راهه صدای پای اسب حضرت لرزه به تن کافران انداخته نمیدونن چیکار کنن  هی مسلمون میکشن هی حمله میکنن کم آوردن احساس میکنن دنیا داره تموم میشه قدرت داره از دستشون خارج میشه  گیجن.

..........................................................................................................

یا مهدی (عج) ما منتظریم ... شیعه منتظره ... شیعه با بقیه فرق داره ... شیعه بقیع دیده شیعه کربلا دیده  شیعه یه دختر سه ساله دیده که از غصه تموم موهاش سفید شد و دق کرد . شیعه منتظر ظهوره منتظر مهدیه تا بیاد و انتقام خون حسین رو بگیره . این طالب و بدم المقتول بکربلا؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 85/8/6:: 7:14 عصر     |     () نظر