سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

امروز خبرگزاری فارس گزارشی رو منتشر کرده که در ادامه با هم می خونیم :

شیطنت وهابی‌ها در مخدوش ساختن نام مبارک امام مهدی (عج)
بار دیگر، دست عناد و لجاج وهابی‌ها در مدینه منوره، گریبان اسلام را گرفته و در اقدامی خصمانه، نام مبارک «محمد المهدی حیّ» را به «محمد المهدی» تغییر داده است
در دو حیاط جانبی مسجدالنبی (ص) که به‌کمک چتر‌هایی مسقف می‌شوند، نام‌های شریف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به شیوه زیبایی حک شده است. البته در کنار این اسامی، نام‌برخی صحابه رسول خدا (ص) از عاقبت به خیران آنان گرفته تا دیگران، به چشم می‌خورد. این حکاکی‌ها توسط عثمانی‌ها صورت گرفته و جلوه زیبایی به این قسمت‌ بخشیده است. به ویژه‌ آن‌که شیعیان با دیدن این اسامی شریف، حال و هوای دیگری را در شهر پیامبر (ص) تجربه می‌کنند. متأسفانه از دو سال پیش، دست عناد و لجاج وهابی‌ها گریبان این اسامی منقوش را نیز گرفته است. به طوری که در اصلاحاتی ناشیانه، نام مبارک «محمد المهدی حی» را ـ چنانچه در تصویر مشهود است ـ به «محمد المهدی» تغییر داده‌اند. این معاندان که وجهه اسلام را نیز خدشه‌دار کرده‌اند، با دست‌بردن در حکاکی نام زیبای امام زمان (عج)، اتصال حرف «ح» به حرف «ی» را که نمادی از حیات و زنده‌بودن امام زمان (عج) است را به هم زده‌اند و به صورت ناشیانه‌ای، زائده‌ای بر حرف «ی» افزوده‌اند.

 

اینکه تصمیم گرفتم این مطلب رو در بلاگم به روز کنم عکسی بود که در عمره سال 83 از حیاط مسجد النبی گرفتم . تصویر بالا رو که فارس نیوز از تصویر اصلی نام "محمد مهدی حی" منتشر کرده کیفیت پایینی داره . برای همین مطلبی را که سال 83 در وبلاگ قبلی ام نوشته ام و عکسی که با کیفیت بالا از حیاط مسجد النبی گرفته بودم رو بازنشر می کنم.

عمره مفرده تابستان 83

البته این حرکت از وهابیتی که حکومت عربستان را به دست دارد و برای مقابله با امام زمان (عج) در لحظه ظهور تمهیدات زیادی را اندیشیده بعید نیست .وهابیتی که مدتهاست تک تیراندازی را در مسجدالحرام مستقر کرده و محل حطیم (بین درب خانه کعبه و حجرالاسود) محلی که امام(عج) پس از ظهور به آن تکیه خواهد کرد را هدف قرار داده است . 


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 89/5/13:: 8:58 عصر     |     () نظر