سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

حدود دو ماه قبل جواد لاریجانی در نشست سراسری دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی گفت:  "اخیرا خاتمی حرفی زده است که قابل تامل است، وی گفته اگر اجازه ندهند مردم تجمع داشته باشند آنها می‌روند هسته عمل تشکیل می‌دهند. سوال این است که چه عملی است که باقی مانده آقایان انجام نداده اند، به عقیده من رویکرد جدید آنها ترور و خشونت است. یعنی آنها به همان نقطه‌ای رسیده اند که منافقین رسیده اند. "

فضایی که فرقه ی سبز پس از انتخابات ایجاد کرد باعث شد جریان های معاند دوباره زنده شوند و اصلا فرقه سبز نیز خود به یکی از این جریان ها تبدیل شد . فضایی که به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی کشیده شد و تمامی ارکان آن از قوای سه گانه گرفته تا اصل ولایت فقیه مورد حمله قرار گرفت . همانطور که دکتر لاریجانی پیش بینی کرده بود دوم خرداد وارد فاز ترور شد .
مسعود محمدیتسخیر مواضع نظامی که در روز های پس از انتخابات و در جریان حمله به یکی از پایگاه های نظامی در غرب تهران اغاز شد در همان ابتدا شکست خورد ولی ترور های مختلفی که فرقه ی سبز کلید زده بود یکی پس از دیگری انجام شد ازجمله کشته شدن نداآقاسلطان و خواهز زاده موسوی در مکانی خارج از تجمعات غیرقانونی ...
اما با پایان یافتن ظرفیت برگزاری تجمعات غیرقانونی که پس از تجمع بزرگ عاشورائیان صورت پذیرفت ، فرقه سبز وارد فاز ترور شد و امروز با بمبی که توسط کنترل از راه دور منفجر شد مسعود محمدی یکی از دانشمندان هسته ای کشور جلوی در خانه اش به شهادت رسید.
انجمن پادشاهی ایران که طبق اعترافات دستگیرشدگان این انجمن، مسئولیت آموزش برخی تحرکات در این تجمعات را برعهده داشته با برعهده گرفتن مسئولیت این ترور اعلام کرده که محمدی در حوادث اخیر به عنوان لباس شخصی نقش مؤثر و فعال داشته است.

محل ترور

به این صورت مسائل پس از انتخابات با رهبری فرقه سبز به سمت ترور کشیده شده و دوم خردادیها به سرنوشت منافقین دچار شدند .البته منافقین قدیم ، متفکران و رهبران دینی را هدف گرفته بودند و منافقین امروز مغز های علمی را چرا که امروز پازل علمی کشور در حال تکمیل شدن است. درست است که این ترور توسط اعضای فرقه سبز انجام نشده اما طبق نظر کارشناسان دلیل بروز چنین حادثه ای ظرفیتی است که این فرقه در چند ماه اخیر در کشور برای ایجاد ناامنی ایجاد کرده است. اما سوال اینجاست که ایا از ترور نیز سطح بالاتری داریم ؟ آخرین و خطرناکترین مرحله ای که این فرقه به آن رسیده ترور است و معلوم نیست فتنه ی سبز با قربانی کردن چه کسانی می خواهد راه خود را ادامه دهد .
صبر مردم در برابر این حوادث تا چه اندازه ای است ؟ 

----------------------------------------
دوم خردادیها به ترور روی می آورند
جریان فتنه فضا را برای ضدانقلاب به منظور انجام ترورهای ناجوانمردانه فراهم کرد


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 88/10/22:: 4:18 عصر     |     () نظر