سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

 حضور میلیونی عاشورائیان دو روز بعد از هتک حرمت مقدسان توسط سبزی ها ، مرحمی بر دل داغداران گذاشت . در این میان برای من چند نکته قابل توجه بود .
- از زمان شعله ور شدن آتش فتنه یعنی بعد از انتخابات ، تا دفع کامل آن که 9 دی بود ، مدت زمان بسیار کوتاهی گذشت . یعنی شبهه پراکنی و هجمه ی 16 ساله ی اصلاحات و بعد 4 سال تهمت و لجن پراکنی و سپس انتخابات 88 و انداختن یک کبریت بر روی هیزم ها و بنزین ها آتشی بود که هاشمی قبل از انتخابات آن را وعده داده بود. اما در مدت زمان شش ماه ملت تمام فتنه ها را خاموش کرد .
- اگر کمی به عقب تر بازگردیم می بینیم که نمونه ای از بصیرت و حرکت مثبت مردم ایران بود . سراسر این سالها و لحظه لحظه ی آن سرشار است از از خود گذشتگی مردم عزیز مخصوصا پابرهنگان که الحمدلله در دولت نهم نتیجه ی پایداریپون رو دیدند و اندک خدمتی از سوی نظام تقدیم این سرمایه های انقلاب شد.
- انقلاب اسلامی در این 30 سال یک دانشگاه بزرگ بود به وسعت ایران و دانشجویان به تعداد مردم آن . هر کسی در این عاشورای همیشگی و این حرکت حسینی و جهاد و قیام همگانی در جایی در حال آموزش دیدن است . تمام کلاس های این دانشگاه در زمینه های عمومی و تخصصی و اختیاری و در هر رشته ای می آموزد چه چگونه یک منتظر خوب باشیم .

کارگری در کارخانه عرق می ریزد و می آموزد ، دانشجویی سر کلاس درس تخصصی خود به زحمت می افتد و می آموزد و ...هر کسی به نحوی در مبارزه ی عظیم ملت ایران در برابر شیاطین شریک شده بود . و 22بهمن هر سال ، انتخابات ، 9 دی و هر پیشرفتی نماد این مبارزه و پیشرفت روحی ملت است. 

 حالا مستضعفین جهان وارد این مبارزه و قیام برای خدا شده اند . یک نمونه اش سخنان امروز هوگو چاوز ، رئیس جمهور ونزوئلا است که اعلام کرد : "برای فائق آمدن بر مشکلات جهانی این وظیفه ماست که پرچم مسیح(ع) و پرچم محمد(ص)، برابری، عشق، عدالت و پرچم انسانیت، عمیق‌ترین و واقعی‌ترین انسانیت را به اهتزاز در آوریم. "

مبارزه با استکبار یک هدف واحد در سرتاسر جهان دارد و آن تحقق حاکمیت یکتاپرستی به رهبری امام عصر(عج) است.

هوگو چاوز
چاوز : وظیفه ماست که پرچم محمد(ص) و مسیح(ع) را به اهتزاز در آوریم

---------------------------------------------------------------------
+ پدر سید محمد خاتمی قبلا از غرب زدگی پسرش سخن گفته بود . این مطلب رو از چند جا شنیده بودم ولی منبعی برای ذکرش نداشتم . آیت الله خزعلی این مطلب رو نقل کرده اند که لینکش رو اینجا می گذارم : آیت‌الله روح‌الله خاتمی: پسر من غربزده است!


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 88/10/14:: 11:49 عصر     |     () نظر