سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

یادم میاد اوایل شروع به کار وبلاگم سخنی رو از حجت الاسلام ابوالقاسمی نقل کردم . با مضمون مقایسه ی انقلاب امام حسین (ع) با انقلاب امام زمان (عج).
آقای ابوالقاسمی اشاره کردند که امام حسین (ع) برای دریافت میزان آمادگی مردم مسلم رو به کوفه فرستادند .
هم اکنون نیز رهبر عزیزمان امام خامنه ای آمده اند که به نیابت از امام زمان (عج) درخواست مردمی برای ظهور رو دریافت کنند .آقای ابوالقاسمی زمانی این سخنان رو بیان می کردند که دولت اقای خاتمی سر کار بود . حجت الاسلام ابوالقاسمی سپس ادامه دادند که  هم اکنون درخواست از رهبری نمی شود یعنی چپ و راست توی سر و کله هم می زنند و این میگه آب نبات من رو بده و ... (به این مضمون)

اما الان . دولت و مجلس و کلیت نظام مطیع امر رهبری است . البته در این بین شیطنت هایی از جانب برخی می شود . اما کلیت نظام تبعیت از رهبری است . و نظام به سمتی می رود که به امام (عج) اعلام کند  آمادگی ورود آن عزیز را دارد .
ببینید دوستان بنده از جانب خودم تحلیلی ارائه نکردم . بلکه طبق سخنان حاج اقا ابوالقاسمی وضعیت کنونی را بررسی کردم . به نظر  الان زمان طلایی است که نظام با سرعت تحت ولایت ظاهری و باطنی همه ی جانبه ی ولی فقیه در حال حرکت است . البته روی جزئیات صحبت نمی کنم. کلیت رو نگاه کنیم به نظر بنده اینطور است . البته این در سطح داخلی است . در ابعاد بین المللی نیز مشابه این امر در حال رخ دادن است.
حالا ‏، زمان انتخابات فرصتی ایجاد شد که جبهه مخالف ولایت فقیه ( که طبق این تحلیل جبهه ی باطل نیز می توان آن را خواند) احساس کرد ظرفیتی در میان ضد انقلاب و همچنین مردمی که تحت تبلیغ رسانه ها در این چهار سال قرار گرفته اند وجود داره که می تونه حداقل خودی نشون بده . و البته مطمئن بود که نمی تواند رئیس جمهور را عوض کند . چرا که سردگمی مخالفان ، در انتخاب نامزد واحد در طول زمان تبلیغات انتخابات نشان دهنده ی این بود که اونها کسی رو که تجلی اهدافشون باشد در صحنه ندارند بر ای همین مدام چهره ها را عوض کردند که آخر سر به جناب موسوی رسیدند.
در هر صورت جبهه ی مخالف همانطور که قبل از انتخابات اعلام کرد برای حذف رهبری به صحنه آمد . (رجوع شود به سخنان آغاجری: در دولت خاتمی یک پایه از ولایت فقیه را منهدم کردیم اگر موسوی انتخاب شود همه پایه های آن را فرو خواهیم ریخت ) حجاریان تئوریسین این جبهه نیز قبل از انتخابات خبر از انقلاب رنگی داده بود و همه ی اینها بدین معنی است که انتخاب موسوی در ظاهر برابر با پایان درخواست ها برای ظهور خواهد بود ... چرا که باطن نظام و مردم درخواست ظهور است اما این باید در ظاهر نیز نمایان شود .
اما ظرفیت حمله به دین با  لباس دین قبلا در حادثه ی کربلا  (به زعم جبهه ی مخالف  پروژه ی کربلا) امتحان شده بود  و این بار نظام اسلامی با تجربه وارد میدان شده بود تا نگذارد تاریخ تکرار شود .
زمانی که 16 سال اصلاحات می کوشید با در اختیار داشتن حکومت به وسیله ی سخنرانی مسئولان در دانشگاه ها و انتشار مقالات موهن در نشریات ( همانطور که در روزنامه ی ایران در زمان خاتمی روی داد و امام حسین (ع) خشونت طلب نامیده شد ) زمینه را برای سقوط ولایت فقیه مهیا کند ، تدبیر رهبری مردم را در صحنه و زیر لوای ولایت نگه داشت و اصلاحات به خاطر در اختیار نداشتن تمامی ابعاد حکومت نتوانست در تمامی سطوح اجتماعی نفوذ کرده و حادثه ی کربلا را تکرار کند.
حکومت اسلامی در 22 خرداد 88 ضربه ی نهایی را به  آخرین تلاش شیطانی جبهه ی مخالف ولایت وارد کرد و صحنه را به نفع اسلام جمع کرد .
یادمان باشد که یهود قرن ها کوشید تا بتواند جبهه ی حق را نابود کرده و بر جهان تسلط پیدا کند . اما هرگز موفق نشد .
اما می بینیم که جبهه ی حق که توانست با ایجاد انقلاب اسلامی در ایران در 22 بهمن 57 ظهور امام عصر (عج) را آغاز کند( به تعبیر امام  ره ) موفق شد تنها پس از  30 سال تلاش ، درخواست مردمی از ولایت فقیه برای تبعیت از امام حاضر را تثبیت کرده و زمینه را برای بازگشت آخرین منجی فراهم کند.
هاشمی ، موسوی ، کروبی و عده از نخبگان سیاسی به عنوان خواص ،  و منافقین ، سلطنت طلب ها و عده از مردم به عنوان عوام خواسته و یا ناخواسته به جبهه ی باطل برای شکست ولایت فقیه در فتنه ی اخیر کمک کردند . همانطور که مشاهده فرمودید پس از فروکش کردن فتنه و روشن شدن حقیقت عده ای از خواص و عوام متوجه اشتباه خود شدند و به درستی جایگاه خود در جبهه ی حق را پیدا کردند .
البته این عده از مردم که به جبهه ی باطل کمک کردند  13 میلیونی که به جناب موسوی رای دادند نبودند ، بلکه آن عده بودند که به آشوب و اغتشاش و تلاش برای ایجاد انقلاب رنگی ادامه دادند.
اما مهم توانایی نظام برای مهار فتنه و آگاه سازی مردم در این شلوغی و اشوب همه گیر بود .نظام اسلامی توانست با موفقیت از بزرگ ترین کودتا و براندازی انجام شده در طول تاریخ و سطح جهان جلوگیری کند . بزرگی این براندازی  نه به خاطر درخواست مردمی ، بلکه به دلیل حمایت همه جانبه ی جبهه ی باطل از آن بود .
-فتنه ی سبز کوشید ، مردم را پشت سر منافقین و کفار علیه انقلاب اسلامی به صف کند . اما شکست بزرگ جبهه باطل نتیجه ی این تلاش ها بود.
-فتنه ی آخر نیز خواهد کوشید که مردم را در جبهه ی باطل  علیه انقلاب جهانی امام عصر (عج) متحد کند . که البته تلاش کفر برای دستیابی به این نتیجه بی حاصل خواهد بود چرا که در نبرد آخر ، تمام کفر در برابر تمام حق خواهد ایستاد .
انقلاب اسلامی ایران در سال های اخیر به خوبی توانسته است جبهه ی حق و باطل را به مردم جهان نشان دهد تا آنها آگاهانه تصمیم بگیرند و راه خود را انتخاب کنند و در نبرد نهایی تنها در یکی از دو جبهه قرار بگیرند . حق و یا باطل
به یک نمونه توجه کنید . فلسطین . امروز مردم جهان با هر دینی برای فلسطینیان مراسم مختلفی برگزار می کنند و به حمایت از مسلمانان و مقابله  با یهود برخواسته اند و  شاید وجود اهمیت مسئله ی فلسطین برای نظام اسلامی همین باشد که مردم تحت سلطه ی رسانه های جهان را از جبهه ی باطل دور می کند.
و جالب اینجاست که خود جناب موسوی و طرفدارانش در مواضعشان اهمیتی برای قضیه ی فلسطین قائل نمی شوند و این نمونه ی خوبی برای نشان دادن واقعیت جبهه ی باطل و حضور جناب موسوی و حامیان وی در آن است .  (نمونه اش بی اهمیت خواندن قضیه فلسطین در برابر مسائل مادی در سخنان موسوی در شبکه اول سیما قبل از انتخابات و همچنین راهپیمایی حامیان وی در روز قدس و بی اهمیت خواندن مسئله ی فلسطین در برابر ایران است)


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 88/7/22:: 12:32 صبح     |     () نظر