سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

امام روح الله:
این دستگاه (صداوسیما)  را اصلاحش کنید؛ یعنى غربى نباشید، غرب زده نباشید . ( صحیفه امام، ج‏9، ص: 157 )

خیلی ببخشید ! یک سوال ! از اون اول امام اومدند فرمودند صداوسیما را اصلاح کنید . ببینم یک نمونه ی زیر بنایی، فقط یک نمونه برای من بیارید که صداوسیما اصلاح شده ! امام (ره) همون روز که فرمودند صداوسیما باید اصلاح بشود در ادامه فرمودند :
"شاید تا حالا ده مرتبه بیشتر من به آقاى قطب زاده (سرپرست وقت صداوسیما) گفته‏ام که آقا این (موسیقی)  را بردارید از آن، مى‏گوید نمى‏شود. من نمى‏دانم این «نمى‏شود» یعنى چه؟ چرا نمى شود؟ "
آقای ضرغامی ! علیک سلام ! نمی شود یعنی چی ؟ چرا تو روی امام می ایستید ؟
مدعیان خط امام ‏! یک نفرتون می تونید یک جایگزین برای موسیقی پیدا کنید ؟ اصلا می دونید اسلام در برابر موسیقی چه صوتی رو پیشنهاد کرده ؟ خوب اگر می دونستید که مدیریت الهی حکمران بر تمامی دستگاه های کشور می شد...
تند می رم ؟ چی ؟ یک طرفه به قاضی می رم ؟  من سخن امام (ره) رو نقل قول کردم . همین . چشماتون رو باز کنید . خواب دیگه تموم شد . بلند شید . وگرنه بلندتون می کنیم پرت میشید از دایره ی انقلاب الهی بیرون !
بسته از بس ندیدیم ! رومون رو می کنیم این ور غرب زدگی !‏ رومون رو می کنیم اون ور شرق زدگی ! وای ! اونوقت از این جوان که چشم و گوشش رو شیطان زدگی غربی گرفته توقع ایجاد انقلاب جهانی دارید ؟ خیال باطل ! (زهی!)
جوان ما می خواهد ببیند . به جوان آزادی بدید ! صداوسیمای منحرف! سینمای مُرده! چرا با جاز و پاپ و راک چشمان من جوان رو بستید ! آهای مدعیان آزادی ! من آزادی می خوام . دلم میخواد خدا رو ببینم . علی(ع) میفرمود خدایی رو که نبینه نمی پرسته ! من سینمای غرب زده و کور نمی خوام ...

علی سنتوری 

این بازیگران اومانیست چشمام رو بستند ! نمی گذارن خدا رو ببینم ! صداو سیمای عاجز، کلاس در س عشق های خیابانی شده . آهای من میخوام عشق به عالم بالا پیدا کنم . آهای سازمان صداسیما ! درب رو باز کنید ! کسی خونه نیست ؟ !
من آزادی می خوام ...
سردار قاسمی چند سال قبل از قول شهید آوینی نقل کرد که : صداوسیما باید شخم بخورد !
آهان ... نشد دیگه . صداوسیما حالا ممکنه به سید شهیدان اهل قلم بودن شهید آوینی هر سال تاکید کنه ، اما ... شهید آوینی هم اگر پایش رو از گلیمش دراز تر بکند ، شهیدش می کنند !
امام چی ؟ آهام یادم نبود شما اصلا نمی دونید امام چیه ! اگر همین بچه های واحد مرکزی خبر مستند سیره ی عملی امام روح الله رو درست نمی کردند شما تا آخر عمر می خواستید با نمایش چهار تا عکس از امام آن هم در 14 و 15 خرداد راه امام رو ادامه بدید ؟
برگردید به مواضع امام !
برگردید !

می بینم که از درون ساختار هنری کشور صداهای خوبی به گوش می رسه.  فرج الله سلحشور :  بینش غربی حاکم بر هنر باید تغییر کند !
«فرج‌الله سلحشور» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره تحولات احتمالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت سینمایی در دولت دهم، گفت: «در عرصه هنر به لحاظ محتوایی و کیفی تاکنون اتفاقی صورت نگرفته است
وی افزود: «ساخت و ساز و بازسازی سالن‌های سینما یک پارامتر کوچک در عرصه مدیریت فرهنگی است.».
«سلحشور» گفت: «البته باید از تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه تشکر کرد اما در پی سالن‌سازی باید دید در این سالن‌ها، چه فیلمی به نمایش گذاشته می‌شود؟ به نظر من این مسئله مهم و اساسی است.»
وی تأکید کرد: «به نظر من زیربنای هنر و فعالیت‌های هنری باید تغییر یابد و بینش هنرمند درباره هنر باید عوض شود.»
کارگردان «یوسف پیامبر» گفت: «متأسفانه امروزه بینش حاکم بر هنر ما، یک بینش غربی است و برای تغییر آن، باید نگاه حاکم بر هنر تصویر و نمایش تغییر کند چرا که این نگرش، ناشی از یک نگرش مادی، انسان‌گرایانه و اومانیستی است که باید تغییر یابد و به همین دلیل است که من بارها گفته‌ام هنر ما باید از ریشه تغییر کند».

یا علی 


کلمات کلیدی: زندگی اسلامی


نوشته شده توسط امین 88/4/15:: 2:29 عصر     |     () نظر