سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

امام روح الله :  اگر رای داد و شورای نگهبان هم آن رای را پذیرفت ، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. اگربخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا است، این فساد است ، و مفسد است یک همچو آدمی ، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد.

موسوی 2009

بله ... این هم آقای موسوی ... مفسد فی الارض ... اگر موسوی پایبند به ولایت فقیه نیست ، لااقل ادعا دارد پایبند به راه امام است... پس باید در برابر دستور شورای نگهبان خاضع شود ... اما تا امروز که اینگونه نبوده ... راستی حکم مفسد فی الارض چی بود ؟
بر فرض ، موسوی زمان دفاع مقدس مفید بوده (برفرض) ولی ملاک حال افراده ، موسوی هم که الان ...  .  امام نفرمود مسئولین نظام استثناء هستند . امام فرمودند هرکه رای شورای نگهبان را نپذیرد مفسد است .پس موسوی اگر نپذیرد مفسد است .
موسوی بلند شو تا دیر نشده یا به رای شورای نگهبان تمکین کن یا اینکه با چادر از کشور فرار کن ! البته چادر مال قدیم بود . بهتره الان با مانتو کوتاه فرار کنی که آمریکا راهت بده !

--------------------------------------------------------------------
+ امروز 10 تیر 88 ، حدود یک ساعت پیش موسوی نهمین بیانیه خود را منتشر کرد . اولین خط این بیانیه ی چند صفحه ای بدین شرح است :
موسوی : همان‌گونه که انتظار می‌رفت شورای نگهبان، پس از نمایش‌هایی که توجه هیچ‌کس را جلب نکرد، و با چشم بستن بر روی انبوه تقلب‌ها و تخلف‌های صورت گرفته، سرانجام نتایج دهمین دورة انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد.
موسوی با این بیانیه  نظر شورای را نمایشی دانست و به رای آن تمکین نکرد ... از نظام مقدس خواستاریم حکم مفسد فی الارض را که موسوی امروز یکی مصادیق آن است در مورد موسوی اجرا نماید...


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 88/4/8:: 10:20 عصر     |     () نظر