سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

تحولات این جند روز در ایران و مخصوصا در نزدیکی خانه های تهرانی ها ، ملت ایران را آماده ی یک تحول بزرگ می کند . میرحسین موسوی قطعا اولین کسی خواهد بود که به خاطر آشوب و ریختن خون چند ده نفری که هفته پیش از مردم و بسیج در تهران به شهادت رسیدند در دادگاه باید جواب گو باشد . در حقیقت موسوی اولین مسئول جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که به خاطر پشت کردن به سابقه ی انقلابی اش باید در برابر چشم مردم جواب بدهد . یقینا پس از وی دیگر مسئولین سابق ایران مانند حجاریان ، ابطحی و ... که هم اکنون در بازداشت به سر می برند محاکمه خواهند شد .
رهبری روز قبل در نماز جمعه تهران مطالبی رو فرمودند که بسیار با اهمیت بود . امام خامنه ای با اشاره به آشوب های اخیر تاکید کردند : "این وضعیت دشمنان را به طمع انداخت و تصور کردند که در ایران هم می توانند همچون برخی کشورهای کوچک با چند ده میلیون دلارِ یک سرمایه دار صهیونیست، انقلاب مخملی کنند اما مشکل اصلی این دشمنان نادان این است که هنوز هم ملت ایران را نشناخته اند."
خب این سخنان اشاره به تلاش برخی برای ایجاد انقلاب مخملی و رنگی در ایران داره که سخنان رهبری ناظر به شکست این تلاش هاست . رهبری  همچنین در مورد مناظره ها فرمودند که اتهام فساد مالی به آقای هاشمی و ناطق زده نشده بلکه به بستگانشون زده شده که میشه پیگیری کرد و درست فرمودند چون دکتر به این دو نفر اتهام نزدند بلکه به فرزندانشون توپیدند. البته آقا امروز بعد از اینکه از هاشمی حمایت کردند فرمودند که آقای هاشمی و دکتر با هم اختلاف نظر دارند که نظر آقای رئیس جمهور به رهبری نزدیک تره .
به نظر بنده رهبری از این صحبت هاشون میخواستند اینو بفهمونند که این جریان جدید و جوان یعنی آقای احمدی نژاد نظرات انقلابی تری دارند و نظرات آقای هاشمی دیگر کارآمد نیست. در عین حال آقا از هاشمی حمایت کردند . چون تفکرات به انحراف رفته ی هاشمی دیگر به درد نظام نمی خوره و البته یک شبه هم نمیشه هاشمی و نفوذ چند ده ساله اش از نظام را حذف کرد و باید طی سال های آینده همینطور که طی این 4 سال دست نفوذ ایشون قطع شد از بین برود .
رهبری بخش زیادی از سخنانشان را به موسوی اختصاص دادند و متهم کردن دولت به دروغگویی توسط برخی نامزد ها و بعضی دیگر از کارهای میرحسین مانند آشوب های خیابانی را محکوم کردند .
رهبری فرمودند که اگر به مسئولیت اصلی این اغتشاشات بر عهده ی فرماندهان پشت  پرده است و اگر خاتمه نیابد رهبری صریح تر سخن خواهد گفت.
اما جالب است امروز میرحسین موسوی به جای تبعیت از رهبری ، باز هم به اغتشاشات دامن زده و حتی در جلسه ی شورای نگهبان نیز حاضر نشد .وزیر اسرائیل وزیر امور استراتژی اسرائیل نیز با اعلام حمایت از موسوی وی را عامل ایجاد یک انقلاب جدید در ایران دانست .
به نظر می رسد موسوی به عنوان عامل اصلی اغتشاشات باید در ماه های آتی در برابر مقامات بین المللی پاسخگوی دلایل انقلاب مخملی که با هدایت اسرائیل در صدد اجرای آن بود باشد و به دنبال آن دیگر مقامات غرب زده و در انتها هاشمی رفسنجانی -به عنوان کسی که رهبری دیروز ایشان را مخالف نظرات چهار ساله ی دولت نام بردند- پاسخگوی تمامی این اغتشاشات باشند.


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 88/3/30:: 10:34 عصر     |     () نظر