سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

اشتراک نظر حامیان موسوی و حامیان اسرائیل در مرگ دولت احمدی نژاد
سلام سالروز تولد حضرت زینب سلام الله علیها مبارک . چهارشنبه میتینگ انتخاباتی در برج میلاد برگزار شد که موسوی و خاتمی در آن حضور داشتند . شاید به نوعی این همایش برای اعلام حمایت خاتمی از موسوی بود . جلسه ای که به محفلی رسمی برای توهین به دولت جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده بود . در این همایش موسوی گفت :‏ "حق مردم این است که به دنبال انتخاباتی باشند که در آن بیم تقلب و نفوذ و دستکاری نباشد؛ انتخاباتی که رسانه‌های محدود کشور در اختیار یک فرد و یا جناح قرار نگیرد" در این لحظه حاضرین شعار دادند «نصر من ا... و فتح‌ قریب مرگ بر این دولت مردم فریب» !!! !!! !!! (1)
این که حامیان موسوی اینطور بی پروا شعار "مرگ" برای دولت انقلابی احمدی نژاد انتخاب می کنند نشان از موضع تند کاندیدای مطبوعشان یعنی موسوی است که پیش تر از سوی او بیان شده بود . زمانی که موسوی در دیدار اعضای ارشد سازمان مجاهدین (2) گفته بود "اما این بار بدان جهت اعلام حضور کردم که فکر می‌کنم کشور به سمت استبداد رضاخانی احمدی نژادی در حال حرکت است و کشور در این صورت به سوی فروپاشی خواهد رفت " موضع تند موسوی در مورد دولت نهم چیزی جز توهین حامیان موسوی به دولت و سر دادن شعار مرگ بر دولت در همایش اتحاد که در برج میلاد برگزار شد را نتیجه نمی داد . در حقیقت این موسوی بود که با گرفتن موضع تند در برابر دولت، حامیانش را به سر دادن شعار مرگ بر دولت ترغیب می کند .
این مسئله یعنی بالاگرفتن تنش های سیاسی میان طرفداران دو جناح امری بسیار خطر ناک است. در بعضی کشورها دعوا بر سر ریاست است و حامیان جناح ها با همدیگر بر سر منسب دعوا و حتی به همدیگر حمله می کنند. اما رقابت های سیاسی در ایران تا کنون برای خدمت بوده و حامیان نیز هرگز به صورت رسمی دست به تخریب و حمله ی فیزیکی مانند آنچه در برخی کشورها رخ می دهد نمی کنند . اما به نظر می رسد اشتباهات موسوی حتی قبل از شروع انتخابات جو مسموم و کشنده ای را به بار آورده است به طوری که شعارهایی که تا کنون علیه دشمنان نظام داده می شد این بار علیه دولت انقلابی حاکم بر نظام داده می شود .
شاید اسم این حرکت موسوی و طرفدارانش را برندازی نرم بتوان گذاشت ، یعنی انقلابات رنگینی که اصلاح طلبان دنبال می کردند و البته با دستگیری عوامل آنان (همانطور که بیاد دارید اعترافاتشان در ویژه برنامه ی براندازی خاموش از صداوسیما پخش شد) این بار علنا دنبال می شود و موسوی متاسفانه بازیچه ی جدید تندروهای اصلاح طلب شده است و شاید دلیل حمایت مشارکت و... (3) نیز همین تندروی موسوی در برابر دولت نهم است.
به هر حال آنچه واضح است این است که موسوی امروز به دنبال همان سیاست های غلط اصلاح طلبان است . همانطور که دو سال قبل بوش برای چندمین بار از فعالیت های ضدنظام اصلاح طلبان در ایران حمایت کرد و رهبری نیز هشدار دادند که آن گروهی که بوش از آنان حمایت کرده برود ببیند چه اشتباهی کرده که آمریکا از وی حمایت می کند (4) این بار نیز اصلاح طلبان به جای گوش دادن به سخن رهبری و اصلاح رفتار خود ، به تکرار همان روش غلط و ضد انقلابی پرداخته و موسوی را به عنوان چهره ای جدید برای تکرار همان اهداف اما در غالب دیگری وارد میدان کرده اند. (5)

 در این همایش یک نوجوان بالای سن آمد و دو شال سبز رنگ را به شکل نمادین به خاتمی و موسوی هدیه داد که خاتمی این شال سبز را دور گردن موسوی انداخت

همانطور که رهبری فرمودند : " آن کسانى که از راه انقلاب برگردند، مثل کسانى هستند که در تابستان روزه گرفته‏اند و تا اواخر روز، روزه را حفظ میکنند، اما یک ساعت به غروب، دو ساعت به غروب طاقتشان تمام میشود؛ افطار میکنند. این مثل همان کسى است که از اولِ روز، روزه نگرفته است" (6) امروز موسوی نیز با اینکه در زمان نخست وزیری خود خدماتی داشته اما با اتصال فکری و گفتمانی خود با اصلاح طلبانی همچون مشارکتی ها مانند برخی دیگر از پیشگامان انقلاب که به انقلاب پشت پا زدند ، از انقلاب جدا شده است و سالهای خدمت او در زمان نخست وزیری هیچ کمکی به او برای پیروزی در انتخابات آتی نخواهد کرد .
اگر چه فعالیت های او در زمان نخست وزیری اش آنچنان موفق و قابل تمجید نیست ، و دلیل این سخن نیز اتفاقات سال 64 است که آیت الله خامنه ای که به عنوان دومین رئیس جمهور ایران انتخاب شده بودند با انتخاب مجدد موسوی به عنوان نخست وزیر مخالفت کردند و امام (ره) نیز به دلیل اصرار محسن رضایی مبنی بر نیاز داشتن جبهه به موسوی با انتخاب مجدد او موافق کردند . (7)
چندی پیش هفته نامه پرتو سخن ده پرسش از مهندس موسوی را مطرح کرده بود (8) که هنوز آقای موسوی به آن پرسش ها پاسخ نگفته است .
مانند این مسئله که موسوی شهریور 67 بدون هماهنگی با امام و مسئولان، از نخست وزیری اسعفا داد که امام نیز در پی این استعفا در نامه ای خطاب به موسوی فرمودند : " ... در زمانی که مردم حزب ا... برای یاری اسلام فرزندان خود را به قربانگاه می‌برند چه وقت گله و استعفا است. ...همه باید به خدا پناه بریم؛ و در مواقع عصبانیت دست به کارهایی نزنیم که دشمنان اسلام از آن سوء استفاده کنند.مردم ما ازاین گونه مسائل در طول انقلاب زیاد دیده‌اند، این حرکات هیچ تأثیری در خطوط اصیل و اساسی انقلاب اسلامی ایران نخواهد داشت" موسوی آن وقت دلیل استعفا را عدم رای مجلس به وزاری پیشنهادی اش عنوان کرد و این در حالی بوده که آن زمان جناح اکثریت مجلس طرفدار موسوی بود و تنها یکی دو وزیر وی رای نیاورده بود . حال به نظر می رسد همانطور که اشاره شد موسوی با این بد اخلاقی ها اگر دولت دهم را نیز به دست بگیرد نمی تواند با دیگر قوای نظام تعاملی سازنده داشته باشد . از کجا معلوم با اولین مسئله که با مجلس هشتم اصولگرا پیدا کند و مثلا مجلس به وزاری او رای اعتماد ندهد، مانند گذشته استعفا ندهد ؟ یا کشور را به تشنج نکشاند ؟
همچنین سخنان متضاد او در همین چند وقت اخیر نیز سوالات زیادی به وجود آورده است (9) و (10) و چندین سوال دیگری که از آقای موسوی می شود به این نکته اشاره دارد که موسوی چگونه می خواهد کشور را مدیریت کند در حالی که تندروی های او و خودزنی هایش در محافل انتخاباتی از یک سیاستمدار کارآزموده به دور است ... (11)
ستاد موسوی جدیدا به شهرها می رود و کارهایی که دولت نهم هنوز انجام نداده را پیدا می کند تا به وسیله ی آن علیه دولت نهم سیاه نمایی کند ... آقای موسوی این یعنی کار انتخاباتی ؟ موسوی گفته نظام به سمت فروپاشی حرکت می کند ،قول داده طرح امنیت اجتماعی را بر دارد ، موسوی از استبداد رضاخانی احمدی نژادی دلخور است اوگفته است احساس خطر میکند اما به راستی چه احساس خطری ؟
سال 85 مطلبی در وبلاگ نوشتم(12) و لیستی از اظهارات صهیونیست ها را کنار هم گذاشتم ، اظهاراتی که دشمنان اسلام در آن طرح ترور و نابودی احمدی نژاد را داده بودند‏ و مرگ او را خواستار شدند ... حالا امروز حامیان موسوی نیز برای مرگ دولت احمدی نژاد شعار می دهند ... تغییر دولت ها همیشه به معنای مرگ اونها نیست اما این بار صهیونیست ها و حامیان موسوی به یک اشتراک نظر رسیده اند و آن تغییر دولت نیست بلکه تغییر نظام و مرگ دولت انقلابی است ...
آقای موسوی مراقب تند روی ها باش ...
-------------------------------------------------------------------
(1) حاشیه‌های میتینگ موسوی در برج میلاد و تشکر ویژه از قالیباف
(2) جزئیات دیدار انتخاباتی موسوی با سازمان مجاهدین
(3) علت حمایت مشارکت،مجاهدین ونهضت آزادی از موسوی /
(4) بخشی از بیانات رهبری در دیدار جمعى از اقشار مختلف مردم قم به مناسبت سالروز قیام نوزدهم دی‌ماه ‏19/10/1386
(5) موسوی:کنار نمی روم،هاشمی رفسنجانی از من حمایت می کند
(6)مراسم نوزدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینى (ره) 14/3/1387
(7) اولین رییس‌جمهور هشت‌ساله و چالش در معرفی نخست‌وزیر
 (8)ده پرسش از مهندس میرحسین موسوی 
(9) مواضع ضد و نقیض موسوی در خصوص سهام عدالت
(10)به دروغگوی دشمن ملت رأی ندهید!
(11) پروژه اردیبهشت داغ و ترور صوری موسوی
 (12)چه کسانی نگران قدرت یافتن احمدی نژاد هستند ؟


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 88/2/11:: 3:49 عصر     |     () نظر