سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ
تکرار حماسه ی کلمبیاروز قبل، کنفرانس دوربان 2 در ژنو برگزار شد و حاشیه های زیادی را به وجود آورد . سخنرانی دکتر احمدی نژاد به قول برخی رسانه ها تکرار حماسه ی کلمبیا بود . اما چرا؟
رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیا در قلب آمریکا در جمع دانشجویان آمریکایی سخن می گفت و این اولین بار بود که دکتر احمدی نژاد در مقابل 500 میلیون بیننده تلویزیونی که سخنرانی دکتر را مستقیم می دیدند مواضع ایران را بیان می کرد .
معمولا وقتی یک عملیات بزرگ علیه دشمن انجام شود ، دشمن هرگز اجازه نخواهد داد مشابه آن تکرار شود و این که دکتر احمدی نژاد برای بار دوم آن هم نه در آمریکا بلکه در یک منطقه ی عملیاتی جدیدی چون اروپا و آن هم نه در جمع دانشجویان بلکه سران کشورهای جهان و مقابل چشم 700 میلیون بیننده دوباره عملیات جدیدی پایه ریزی کند این نشان از هوشیاری و حقیقت محوری ریاست جمهور است .
چرا که تنها با قدرت حقیقت محور است که می توان علیه جنود شیطان ایستاد و او را از یک سوراخ دوبار نیش زد و این یک ترفند بسیار دقیق است .
صهیونیست ها طبق برنامه ریزی دقیق همانطور که در رسانه ها منتشر شد ، افرادی را در جای جای سالن قرار دادند و در فرصت مناسب به بهم زدن نظم جلسه و توهین به دکتر پرداختند و سپس چند کشور همانطور که انگلیس گفت با هماهنگی قبلی وسط سخنرانی جلسه را ترک گفتند ولی تمام این حربه ها با هوشیاری دکتر و تشویق مسئولین کشورها از بین رفت .
این نشان میدهد دشمن به خوبی میدانست یک عملیات جدید در راه است و طبق گفته ی نماینده ی اسرائیل، احتمال شکست هم می داد . اما براستی دشمن چرا شکست خورد ؟
  دشمن با بررسی سخنرانی دکتر در دانشگاه کلمبیا ، این بار کوشید جلسه را از داخل به هم ریزد و با اعتراض و ترک جلسه دکتر را به انزوا بکشد ، اما دکتر ، چند سالی است به طور مرتب به کشورهای مظلوم و ستم دیده سفر کرده و سخنرانی های حق طلبانه ی او ، دنیا را فراگرفته ، پس هیچ جای تعجب نیست که وقتی صهیونیست ها به دکتر توهین کردند سران کشورهای جهان برای دکتر کف بزنند ، دکتر جبهه ی حق علیه باطل را مدتها قبل تشکیل داده بود اما حالا رسما این جبهه ها به نمایش گذاشته شد و این همان چیزی است که صهیونیست ها از آن غافل بودند و فکر می کردند، فوق مسئله این باشد که ملت ها طرفدار دکتر باشند نه دولت ها!
نکته ی بعدی اینجاست که احمدی نژاد در این جلسه همان سخنانی را که در دانشگاه کلمبیا فرموده بودند تکرار نکردند ، بلکه به آن سخنان جنبه ی اجرایی دادند و در یک اجلاس جهانی و درمقابل سران کشورها سخن از ایجاد مناسبات و در حقیقت حکومت جدیدی به میان آوردند که اشاره به حکومت انسان کامل صالح(امام عصر(عج) ) داشت و این مسئله با همراهی و تشویق حضار همراه می شد و این یعنی پیشروی بیشتر در خاک دشمن .
امروز احمدی نژاد طبق جنگ های چریکی قلب دشمن یعنی آمریکا و اروپا را شکافته و بمب های سیاسی خود را منفجر کرده . دشمن از این ناراحت است که چرا منجی گرایی که دشمن میخواست از آن سوء استفاده کند ، از دست آنان خارج شده و به دست پیروان حقیقی منجی افتاده و به سرعت ملت ها را به سوی منجی حقیقی سوق می دهد .
پس آن همه فیلم و تبلیغ و هزاران شبکه ی ماهواره ای تخصصی که شیطان بزرگ برای انحراف افکار عمومی ساخته بود و هر روز منجی گرایی را به سمت تفکرات غلط سوق می داد کجا رفت ؟
جواب این سوال ساده است ، دکتر احمدی نژاد با نیرویی غیر از نیروی مادی وارد عمل شد و آن همان نیرویی است که به جای امواج ماهواره ای ، وایرلس  و ... از حقیقت عالم بهره می برد و مستقیما بر جان انسانها می نشیند و این رمز موفقیت منادیان حقیقت در جهان است چیزی که شیاطین از زمان خلق آدم (ع) نتوانستند در آن دخل و تصرف کنند و همیشه به آن حسودی و با بهت به آن می نگرند ... 
------------------------------------------------------------
+این دو خبر رو ببینید :
- برای تخریب دولت نهم روزانه 290 وبلاگ راه‌اندازی می‌شود
- آغاز به کار ستاد جنگ روانی علیه دولت نهم با ارسال پیامک
حالا معلوم شد این پیامک هایی که باهاش دکتر رو مسخره می کنند چه کسانی می سازند ، ملت ما حامی رئیس جمهور هستند.
+این دو خبر رو هم ببینید:
- تیتر اول روزنامه اعتماد ملی امروز چهارشنبه : کروبی : احمدی ناد نباید به سوئیس می رفت
- اختصاصی ایرنا حدود 90درصداز مردم تهران،حماسه ژنو را نماداقتدارملی ایران دانستند
ببینم آقای کروبی و دیگر عزیزان اینجوری میخوان رئیس جمهور ایران بشن ؟ مخالفت با 90 درصد مردم ؟ اصلا میدونید چیه هر کی جای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور بشه هم باز باید راه دکتر رو بره وگرنه ملت حالشو میگیرن ! 

کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 88/2/1:: 11:20 عصر     |     () نظر