سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

22بهمن امسال و بعد از آن در گفتگوی رئیس جمهور با شبکه اول که دکتر حکیم احمدی نژاد در آنها آمار ها و ارقام شگفت انگیز پیشرفت طی چهارسال اخیر را ارائه می داد باز هم خشم احزاب مخالف را به وجود آورد مثل اسحاق جهانگیری وزیر صنایع و معادن دولت قبل که این آمار ها را دروغین میداند .
باشه تمام اینها دروغ است . من از شما قبول می کنم . باشد قبول حالا چه کنیم ؟ می خواهید به خاتمی رای دهیم ؟ که دوباره هشت سال دیگر هیچ اتفاقی نیافتد ؟ هشت سال دیگر مفت بخورید و گران قی کنید؟
هفته ی قبل بعضی از بچه های دانشگاهمون دور هم کلیپ موج سوم را نگاه میکردند همان کلیپی که طرفداران خاتمی در‏آن به مسخره کردن رهبری و دولت می پردازند . به دوستانم گفتم فرض کنیم تمام این حرفها درست باشد و مجموعه ی نظام و رهبری و دولت و سازمان های جهانی ... همه دارند ارقام دروغ می گویند ... حالا چه کنیم ؟ به خاتمی رای دهیم ؟ اینها چرا یکسره احمدی نژاد را می کوبند؟ اگر مرد هستند از آمار پیشرفت در دوره ی خودشان سخن بگویند اگر آماری دارند ... به دستاورد های علمی و اقتصادی! و خیر سرشان سیاسی دولت خودشان بنازند ، چرا به دولت پرافتخار نهم حمله می کنند؟

تخریب دکتر احمدی نژاد هدف اصلی صهیونیزم

آقای خاتمی تبلیغ کن . می خواهم ببینم تبلیغت را . می خواهیم برایت مثل 76 سوت و کف بزنیم . شعار تغییر بده . اما لطفا دروغ نگو . دست شما یک بار برای ملت رو شده . هشت سال یک ریز دستتان رو شد . بعد از دوره ی هشت ساله نیز بیشتر رو شد . آن زمان که دولت نهم فهمید چه گند هایی که زدید و فرار کردید . آن روز که همه دیدند با لباس اسلام با دختران دست دادید دستتان رو شد.
اینجا جای تو نیست ، برو کنار، البته می دانم که می ترسی کنار بروی . چرا که افراطی گری در  مورد حذف ولایت فقیه و حذف خدا فقط از عهده ی نفاق بر می آید همان نفاقی که  از زیر عبای شکلاتی، آتش شیطانی لمس بدن نامحرم بیرون می آید . آقای خاتمی عبایتان با این آتش سوخته شما آن را شکلاتی می بینید ، شکلاتی نیست، سوخته است . نگو نه ، که آنوقت یقین می شود چشمانتان مانند همان موقع که هاله های نور عنایت خداوند را نمی دیدید کور است .
می ترسم . از عبای آتش گرفته .بله خاتمی عزیز برو زهد بورز همان زهدی که آن مزدور آمریکا در زمان ریاست جمهوری شما به ایران آمد و نوید به وجود آمدن حکومتی مانند عربستان را در ایران به ضدانقلاب داد و گفت هر کس می خواهد می تواند مسلمان باشد اما در مسجد و خانه ی خود...
آقای خاتمی آقای کروبی ، بوی بدی از دهان اطرافیانتان می آید . اینها همانها هستند که گفتند علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد . اینها همانهایی هستند که ولایت فقیه را حکومت ضدمردمی نامیدند اینها همانهایی هستند که عاشورا را مروج خشونت می دانستند ... بوی بدی میآید از دهان اینها خواهش می کنم بگو دهانشان را ببندند...
ببین هاله های نور خداوند را ، میبینی تمام کشور را فراگرفته ، دیگر جملات آتشین و جهنمی از زبان کسی بیرون نمی آید . وقتی مشایی حرف کوچکی زد که بوی بد می داد سریع دهانش را دوختیم که دیگر هاله های نور را کم نکند .
اگر فکر میکنی هیچی از این جملات نمی فهمی ، کمی فکر کن . ببین آن وقت که دکتر حکیم احمدی نژاد در شهرداری بود و رهبری خطاب به دکتر فرمود ، رایحه ی خوش خدمت از شهرداری به مشام می رسد ، ببین آن وقت رهبری هم داشت نعوذ بالله شعر و ترانه می سرود یا واقعا بوی خوبی به مشام روحش می رسید که شما کور بودید و نمیفهمیدید ...
آقای خاتمی من دلم برایتان می سوزد. اما رئیس جمهوری را انتخاب می کنم که چشمش می بیند ، حس بویایی روحش کور نشده ، من رئیس جمهوری را می خواهم که نور عنایت و دست مدیریت الهی انسان کامل را می بیند ، خاتمی عزیز من رئیس جمهور کور نمیخواهم که آتش از زیر عبایش بیرون آید و بوی متعفنی از دهان اطرافیانش به مشام برسد و تو یا نفهمی و یا خود را به نفهمی بزنی .
آقای خاتمی این آتش شیطانی چه قدر شعله ور شده که شیطان بزرگ یعنی امریکا و اسرائیل آرزوی آمدن تو را می کنند و در شبکه ها و روزنامه های خود می گویند کاش خاتمی بیاید.
آمار فزاینده دختران فراری و کاهش سن فحشا بین نوجوانان در زمان شما غوغا کرد ... بله عامل آن آتشی بود که از زیر عبای شکلاتی بیرون می آمد و از دهان مسئولین شما که حجاب و عوامل عفاف را زیر سوال بردند... اینها آمار نیست ؟ به عنوان مثال آمار دختران فراری در سال 78 نسبت به سال 65 بیست برابر شد . سن بلوغ جنسی از 14 سال به 9 سال رسید . سن فحشا به 13 سال رسید . سن اعتیاد از 27 سال به 14 سال رسید . تعداد دختران فراری و زنان فراری در تهران در شش ماه اول سال 82 نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش یافت .  گند و تعفن هشت سال مملکت را برداشت نمیفهمی ؟ اگر میفهمیدی که از این بوی بد حالت بد می شد و فکری میکردی نه اینکه خود مرج اسلام اصلاح یافته و آمریکایی باشی...
آقای کروبی آقای خاتمی، چهارسال است که رایحه ی خوشی تمام ایران را فراگرفته همه جا را عطر گل محمدی پاشیده ایم تا به پیشواز فرزندش برویم ...

این خوشی را بر هم نزن ... آتش عبایت تا جانت را نسوزانده دست بردار ...
بوی پیراهن یوسف را دولتمردی می فهمد که نه تنها خود رایحه ی خوش طراوش کند بلکه خود نیز این عطر را استشمام کند ...
یا علی . منتظریم... زمان 22بهمن که رسید همه شور خاصی را احساس می کردند اثر تبلیغات قسمت کمی از این شور بود . شور الهی مواقعی مانند جنگ تحمیلی بر سر ملت می ریزد . انتخابات نزدیک است این احساس قشنگ را شما هم دارید ؟

-------------------------------------------------------------------
در همین زمینه :
صاحب عبای شکلاتی پاسخ دهد !
امام خمینی، سیاست مدار یا حقیقت مدار؟
مخالفان دولت از پیشرفت کشور ناراحتند ، حمله به احمدی‌نژاد به جرم ارائه آمار پیشرفت‌های صنعتی کشور

+ حتما ویژه نامه ی نوروز ماهنامه ی اندیشه گستر را تهیه کنید و بخوانید . صفحات 62 تا 95 آمار های مقایسه ای مختلفی را از دولت نهم و قبل از آن ارائه کرده که بسیار قابل توجه است .


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 87/12/20:: 8:7 عصر     |     () نظر