سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

بعد از راهپیمایی برام سوال شده بود که چرا تلویزیون خاتمی و کروبی و... را در راهپیمایی نشان نداد . صبح روز بعد از راهپیمایی یعنی چهارشنبه سری به اینترنت زدم و لغات خاتمی و راهپیمایی را در گوگل جستجو کردم . نتایج اولی که گوگل برایم نشان داد این ها بود :
رادیو زمانه : حمله به خاتمی در 22 بهمن / رادیو فردا : تلاش برای حمله به محمد خاتمی در 22 بهمن / گویا نیوز : قصد حمله به خاتمی در راهپیمایی 22 بمهن

اولش برام جالب بود مثل اینکه فقط این سایتهای اون ور آبی و ضد انقلافی این خبر رو کار کرده بودن . رفتم سری به دکه های روزنامه فروشی زدم ولی روزنامه های چپی هم به این مسئله اشاره ای نکرده بودن .
تا اینکه امروز لینک های رجانیوز رو دیدم و رفتم وبلاگ خبرنگارها رو خوندم :
چماق به دستان احمدی‌نژاد یا خاتمی ؟ / پروژه تخریب بسیج از سوی یاران خاتمی آغاز شد / آقای خاتمی فریادهای حمایت از احمدی نژاد را شنیدید؟ / پرتاب لنگه‌کفش به خاتمی در راهپیمایی 22 بهمن
خبرنگار ها که به سایت یاری نیوز که خبرهای خاتمی رو زده مراجعه کردند و دیدند این سایت در مورد حمله به خاتمی مطلب نوشته بسیار تعجب کردند و در وبلاگ های خودشون نوشته اند که از اول تا آخر راهپیمایی با خاتمی بودند ولی حمله ای به خاتمی نشده بود !
سایت یاری نیوز این خبرهای رو درج کرده است : صلوات و شعارهای صدها حامی خاتمی، گروه فشار را آچمز کرد  /  عکس/ گروه فشار دو نفره در برابر صدها حامی خاتمی

کدوم حمله

عکس بالا همون عکسیه که سایتهای اون ور آبی گذاشتند و با توجه به اون جوانی که در عکس معلوم است و یک چوب دستشه نوشتند : "چماق به دستان احمدی نژادی قصد حمله به خاتمی را داشتند"

بعد از کمی دقت متوجه شدم چرا این خبرنگاران هیچ چماق به دستی رو توی عکس نمیبینند . چون اصلا اون جا کسی جماق دستش نیست !‏
یکی از این خبرنگاران وبلاگنویس در وبلاگش اینطور نوشته : "اولش وقتی مردم خاتمی رو می‌دیدند با موبایل شروع به عکس گرفتن می‌کردند ولی یه تعدادی از همراهان خاتمی شروع کردند به فریاد زدن شعار "خاتمی پاینده ،‌رییس جمهور آینده" که این شعار مردم رو عصبانی کرد و عده‌ای به سمت خاتمی رفتند و شعار دادند "مرگ بر منافق ،‌مرگ بر ضد ولایت فقیه" دوربین رو درآوردم و تو همون هیر و ویری شروع کردم به فیلمبرداری کردن . انقدر زیر دست و پا اینطرف و اونطرف افتادم که تو فیلم دوربین هم معلومه انگار زلزله اومده !مردم با هجومشون خاتمی رو به طرف در دانشگاه شریف بردند و دوباره برگردوندن سمت مسیر . صدای شعارهای مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه کم نمی‌شد . از اون‌طرف هم عده دیگه‌ای فریاد می‌زدند زنده باد خاتمی ،‌زنده باد خاتمی."
خوب . از مطالب وبلاگ این خبرنگار و عکس چند نتیجه میشه گرفت :

بگیر منو
کسی به خاتمی حمله نمی کرده . هجوم مردم و شلوغی باعث شده عده ای زمین بخورن  در عکس هم معلومه مردم دارن خودشونو جمع و جور میکنن و جلوی کسی رو برای حمله به خاتمی نمیگیرن !

عکس بگیر 
توی اون هیر و ویری دو نفر که نزدیک ترین افراد به آقای خاتمی نیز هستند دارن از ایشون عکس میگیرن و اصولا اگه حمله ای باشه باید از حمله عکس بگیرن نه از قیافه ی اقای خاتمی!

احمدی نژادی! 
سایتها نوشته اند چماق به دست بسیجی احمدی نژادی به خاتمی حمله کرده . توی عکس به نظر میرسه کسی که چوب دستشه همین آقا باشه که در عکس دور سرش رو قرمز کردم . به نظر ایشون هیچ شباهتی به بیسیم به دست  و بسیجی و ... نداره !

اوهوی چیکار میکنی 
توی عکس یک نفر داره سر یکی داد میزنه . اما نه سر مثلا چماق به دست ! بلکه سر کسائی که هل دادن و توی جمعیت پرت شدن زمین . پس اگه حمله ای بوده باید سر چماق به دستها داد میزد که اتفاقا پشتش رو به چماق به دست مذکور مزدور کرده !

چماق پرچم ! 
نکته ی اساسی در اینجا چماقی است که به دست چماق به دست مزدور ! است . من مشابه این چماق را در راهپیمایی زیاد دیدم!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع چماق های مورد استفاده ی بسیجی ها در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن !

چماق به دست قبل از حمله

چماق به دست بعد از حمله

نسل سوم انسانهای چماق به دست
انبوهی از چماق داران

قبل از حمله با چماق!

بعد از حمله با چماق !

چماق به دست بسیجی

چماق به دست خوشحال

چماق به دست آینده

حالا نکته اینجاست که عکاس عکسی که جنجال آفرید آقای واجدی از دوستان خوبم هستند که هم اکنون در خبرگزاری مهر هستند. ایشون نیز مانند دیگر خبرنگارانی که لینکشون رو گذاشته بودم ، هیچ درگیری و چماقی رو اونجا ندیدند ! این مطلب از وبلاگ آقا سید شهاب واجدی است بخوانید : به بهانه 30 سال افتخار


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 87/11/25:: 8:26 صبح     |     () نظر