سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

یهود که خودش رو قوم برتر میدونه در اول تلمود نوشته که نطفه ی غیر یهود نطفه ی اسبه . یهود برای حتی یک نفر یهودی ارزش قائله و برای نجاتش از هیچ اقدامی دریغ نمیکنه .
مسلمونها از این مسئله استفاده کردند .سالها قبل لبنانیها از هواپیمای تی دبلیو اِی هفت تا از صهیونیست ها رو اسیر گرفتن بردن یک جا توی لبنان زندانی کردن ولی اعلام کردن که ما این ها رو توی هفت نقطه ی لبنان زندانی کردیم  . از روزی که این حرف رو زدن تا زمانی که آخرین اسیر یعنی هفتمین اسیر رو آزاد نکرده بودن اسرائیل کوچکترین بمبی به لبنان نزد  از ترس اینکه یک وقت یک نفر از اینها کشته بشه .
الان  چهار نفر دیپلمات عزیزان ما که سالهاست دست صهیونیست ها هستند به نظر اقدام مشابهیست که از طرف اسرائیل صورت گرفته یعنی اینکه اینها رو در اسرائیل نگه دارند تا اینکه ایران به اسرائیل حمله نکنه. البته این نظر بنده بود و اسرائیل اهداف زیادی داره که مثلایکی از اونها تبادل این اسراء با اطلاعاتیست.
ولی میخوام اینجا یک مطلبی رو عرض کنم . حسن آقا در وبلاگشون نوشتند که شخصی که مسئول پیگیری آزادی این دیپلماتها بوده و اکنون برکنار شده، تا کنون قسمتهایی از 13 میلیارد تومنی که برای اینکار از دولت گرفته خرج خودش و اطرافیان کرده ، البته من به شدت شوکه شدم و هنوز باورم نشده .
حسن آقا در تیتر مطلبشون نوشتند که "چه کسی بی غیرت است" و در مطلب اشاره کردند به این شخص . اما بنده میخوام بگم که ما از صهیون ها بیشتر برای خودمون ارزش غائلیم و همونطور که دیدید نگذاشتیم چنین کسانی بر سر کار باشن . این افراد بی غیرت نیستند بلکه غیرت صهیونیستی دارند چرا که با این کاراشون دارن به تداوم عمر اسرائیل کمک میکنند پس غیرت صهیونیستی دارند ...   همین . خدا به ما رحم کند . خدایا ما را عاقبت به خیر کن .

 
غیرت صهیونیستی!


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 86/4/25:: 12:12 صبح     |     () نظر

روایت دو گروه که بعد از سه تیر راحت خوابیدند...
سلام . یه تحقیق در مورد طب اسلامی با اینکه رشتم نبود با بچه های دانشگاه انجام دادم انشالله بعضی قسمتهاش رو در پست های بعدی می نویسم . برای همین تحقیق چند روزیه درست نخوابیدم توی همین یک روز یک ساعت خوابیدم . به قول دوستمون «زین جهت» میخوام در مورد بعضی کسانی بنویسم که چند وقتی بود نخوابیده بودن.

 

بعد از انتخابات سوم تیر عده ای که به شدت مشغول کار بودن به دلایلی ، با یک دهن دره ی بزرگ ، و یک آخیش گرفتن خوابدن . حالا بررسی میکنم:
1- عده ای فکر کردن که دیگه دولت منتخبشون دولت بسیجی اومده سرکار و دیگه کار تموم شده . برای همین سرشون رو راحت گذاشتن زمین و خر و پف . و دارن خواب یک زندگی زیبا و آرمانی رو میبینن.  حالا جالب اینجاست که بعضی به جای خر و پف هی هذیون میگن . می بینید که بعضی به اصطلاح اصولگرایان که انتقاد رو بد درک کردن شاید در این جرگه باشن . ما هم براشون لالایی مسئلت میکنیم...
2- عده ای مثل قضیه ی خرگوش و لاک پشت شدن . فکر کردن خرگوشن و این دولت لاک پشت . پس راحت گرفتن خوابیدن و گفتن بابا اینو که فوتش کنی بیست تا ملق میخوره . اما غافل از اینکه ...بعضی دوستان اصلاح طلب رو میبینید دیگه . حالا از این عده اونهایی جالبن که خواب آمریکا میبینن که انشالله خدا بیدارشون کنه. جالب اینجاست که آمریکا هم خوابشون رو دیده براشون ویزا صادر میکنه میگه میخواهیم که صدایی متفاوت از ایران بشنویم ...

ای داد بی داد. دیگه بسه . برم بخوابم . البته نه از این خوابها !

 


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 86/4/21:: 4:21 عصر     |     () نظر

از وقتی که این وبلاگ رو تاسیس کردم حدود سه سال پیش در پرشین بلاگ ، اسم منتظر رو براش انتخاب کردم .و دعا میکنم یک منتظر باشم با همه ی دغدغه های یک منتظر. اون موقع دغدغه ی اصلی من بحث تهاجم فرهنگی بود. از وقتی که دکتر احمدی نژاد کاندید شدند برای انتخابات به علت همسو بودن آرمان ها و اینکه ایشون مظلوم واقع شدن وبلاگ رو به سمت حمایت از این مرد بردم . وقتی هم که رهبر انقلاب با همه ی مسئولیت ها در سخنرانی ها ، به طور پیوسته به تایید دولت پرداختند بنده هم به راهی که میرفتم مصمم تر شدم چرا که دغدغه ی رهبری باید دغدغه ی ما هم باشد.ببخشید از اینکه واژه ی دغدغه رو زیاد به کار میبرم چون واژه ی دل نگرانی رو مجاز نمیدونم چرا که دلها با خداست و توکل بر او انشالله . 
بنده دکتر رو از نزدیک فقط در همایش دکترین مهدویت دیدم چون ایشون چند تا صندلی جلوتر از ما نشسته بودن . وقتی هدف یکی باشه ارتباط سخت افزاری زیاد نیازی نیست بلکه همسویی نرم افزاری راه ارتباط قلبی رو باز میکنه. وقتی دیدم اینجا یک اسلحه به نام وبلاگ دارم به عنوان یک سرباز یک بسیجی از این سنگر به جنگ نگریستم و سعی کردم وظیفه ام رو به خوبی انجام بدم.

بلعیدن


شاید تنها ترین ضعف دولت همین توجه نکردن به روابط عمومی ها و اطلاع رسانی هاست چرا که رهبر انقلاب تنها ایرادی که به دولت گرفتند همین بود. دکتر احمدی نژاد هم چندی پیش در گفتگوی ویژه ی خبری شبکه دو به ضعف دولت در اطلاع رسانی اشاره کرده بودند. به این لینک ها نگاه کنید:
دکتر کلهر مشاور رئیس جمهور در امور رسانه‌ها : عدم اطلاع رسانی بزرگترین ضعف دولت نهم
استاندار لرستان: 70 درصد مصوبات سفر دولت به استان لرستان از لحاظ تعداد اجرایی شده / به دلیل ضعف اطلاع رسانی خدمات دولت در استان بیان نشده است
استاندار زنجان : 50 درصد برنامه های سفر دولت به استان تا اخر سال 85 تصویب و اجرا شده است / همه کارها به خوبی انجام می گیرد ولی متأسفانه اطلاع رسانی بسیار ضعیف است و این ضعف نه تنها در استان بلکه در کل کشور خود را نشان داده است.
دکتر احمدی نژاد : به علت ضعف دراطلاع رسانی،حتی دانشمندان و متخصصان از توانمندی‌های کشور بی‌اطلاع هستند.
رهبر معظم انقلاب  : ایرادى که من به این دولت وارد میکنم، این است که توضیح دادنشان به مردم کم است.این روابط عمومیهاى شما در بخشهاى مختلف باید فعال عمل کنند.

........................................................

درسته بسیجی وار عده ای در روزنامه ها نشریات سایتها وبلاگها و ... خلاء کمبود اطلاع رسانی دولت را تا حدودی جبران میکنند اما این هجمه های بیگانه و تخریب و ... اینقدر هدفمند و منسجم و زیاده که باید دولت در این زمینه کاری اساسی انجام بده.
امیدوارم با تذکر رهبر انقلاب به دولت و اینکه ایراد دولت را این میبینند که دولت برای مردم توضیح نمیدهد ، دولت دکتر احمدی نژاد در این زمینه کار اساسی در شان این دولت خدمت گذار انجام بده. یا علی 


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/4/11:: 11:26 عصر     |     () نظر

اول این مطلب رو از وبلاگ دوستمون ببینید : رنسانس مصرف سوخت در ایران مبارک

به خاطر سیاسیتهای غلط قبلیها تهران میرفت که به غول کثیف ایران تبدیل بشه. اما دکتر احمدی نژاد با سفر به استانهای کشور و دیدن بیش از 300 شهر نه تنها به غول کردن تهران دامن نزد بلکه با رسیدگی به کل ایران راه سبز آبادانی رو در پیش گرفت.
به همین ترتیب ما هم امید داشتیم تا در چند سال شاید ده سال آینده یک تهران تمیز و یک ایران آباد داشته باشیم . اما طرح سهمیه بندی بنزین در چند روز اخیر باعث شد این مهم دست یافتنی به سرعت اجرایی بشه.
شاید دو سه روزی بود به علت پشت سر هم بودن امتحانات از منزل بیرون نرفته بودم تا در سه روز خودم را برای دو تا امتحان پشت سر هم آماده کنم. امروز که اجبارا بیرون رفتم با صحنه هایی عجیب مواجه شدم . انگار شهر عوض شده بود . درختچه و شمشاد و گیاهانی که تا دیروز پشت اتومبیل های توی ترافیک مونده گم شده بودند سر بر آورده اند. حس خوبی بهم دست داد . تهران که به علت ازدحام و  سیل جمعیتی که از شهرستانها به تهران اومده بودند به یک شهر شلوغ و یک پارکینگ بزرگ تبدیل شده بود ، امروز یک شهر خلوت و دوست داشتنی بود . طی این دو روز موجی از شادی خانواده ام رو در بر گرفته . تازه حس میکنم تهران شهر منه . من و پدر و پدر بزرگ و ....  سلام زندگی

اتوبان نواب پنج شنبه هفت تیر ساعت شش بعد از ظهر
عکس بالا اتوبان نواب که امروز از روی پل امام خمینی ره گرفتم .پنج شنبه این ساعت ترافیک سنگینی حاکم بود که امروز از این ترافیک هیچ خبری نبود.


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/4/7:: 11:46 عصر     |     () نظر

سلام . برای این بازی وبلاگی که دوستان راه انداخت اومدم. اقا ابوذر دعوت کردند تا در این بازی شرکت کنم . البته به علت امتحانات دیر به بازی رسیدم ولی الحمدلله با یک مقاله و پادکست تونستم در این جشن ملی سهیم باشم .
بنا بر خاطرس . پس من هم این تیتر " سوم تیر وحدت ملی و انسجام اسلامی را افزایش داد" را با چند خاطره معنی میکنم.
در مورد اتحاد ملی عرض کنم در ایام انتخابات یادمه کسانی که سالها رای ندادن در این انتخابات شرکت کردن. یکی از فامیلهامون که نسب دوری هم با هم داریم فردی بود که از نظام بسیار انتقاد میکرد ، سر انتخابات چنان شوری پیدا کرده بود وبه دکتر رای داده بود و شنیدم که ایشون وقتی دور دوم آقای احمدی نژاد رای آورد وقتی بهش گفتن از خوشحالی پریده هوا و فریاد زده !
در مورد انسجام اسلامی هم باید بگم که. یک دوست ایتالیایی دارم که چند سالیه مسلمون شده ، دوران انتخابات چنان طرفداری از دکتر میکرد که من تعجب کرده بودم. با آن موقعیت پیگیر اخبار ایران بود و از احزاب مختلف با خبر بود. وقتی شنیدیم اقای مصباح فرمودند که روز قبل انتخابات روزه بگیریم و نماز امام زمان عج بخوانیم یادمه این دوست عزیز هم انجام داد و به من میگفت که من هم این نمازو روزه را انجام بدم. 
دیگه دوستان در زمینه ی سوم تیر مطلب زیاد نوشتن میتونید اینجا خلاصه ای از اونها رو مشاهده کنید . بنده دیگه به همین بسنده میکنم . به امید اینکه ابعاد این حرکت جهانی رو بیشتر بشناسیم و بتونیم درکمون از موقعیت خودمون و وضعیتی که این حرکت نسبت به ظهور داره رو بالا ببریم. به امید ظهور یا علی 


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/4/3:: 10:27 عصر     |     () نظر