سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

از وقتی که این وبلاگ رو تاسیس کردم حدود سه سال پیش در پرشین بلاگ ، اسم منتظر رو براش انتخاب کردم .و دعا میکنم یک منتظر باشم با همه ی دغدغه های یک منتظر. اون موقع دغدغه ی اصلی من بحث تهاجم فرهنگی بود. از وقتی که دکتر احمدی نژاد کاندید شدند برای انتخابات به علت همسو بودن آرمان ها و اینکه ایشون مظلوم واقع شدن وبلاگ رو به سمت حمایت از این مرد بردم . وقتی هم که رهبر انقلاب با همه ی مسئولیت ها در سخنرانی ها ، به طور پیوسته به تایید دولت پرداختند بنده هم به راهی که میرفتم مصمم تر شدم چرا که دغدغه ی رهبری باید دغدغه ی ما هم باشد.ببخشید از اینکه واژه ی دغدغه رو زیاد به کار میبرم چون واژه ی دل نگرانی رو مجاز نمیدونم چرا که دلها با خداست و توکل بر او انشالله . 
بنده دکتر رو از نزدیک فقط در همایش دکترین مهدویت دیدم چون ایشون چند تا صندلی جلوتر از ما نشسته بودن . وقتی هدف یکی باشه ارتباط سخت افزاری زیاد نیازی نیست بلکه همسویی نرم افزاری راه ارتباط قلبی رو باز میکنه. وقتی دیدم اینجا یک اسلحه به نام وبلاگ دارم به عنوان یک سرباز یک بسیجی از این سنگر به جنگ نگریستم و سعی کردم وظیفه ام رو به خوبی انجام بدم.

بلعیدن


شاید تنها ترین ضعف دولت همین توجه نکردن به روابط عمومی ها و اطلاع رسانی هاست چرا که رهبر انقلاب تنها ایرادی که به دولت گرفتند همین بود. دکتر احمدی نژاد هم چندی پیش در گفتگوی ویژه ی خبری شبکه دو به ضعف دولت در اطلاع رسانی اشاره کرده بودند. به این لینک ها نگاه کنید:
دکتر کلهر مشاور رئیس جمهور در امور رسانه‌ها : عدم اطلاع رسانی بزرگترین ضعف دولت نهم
استاندار لرستان: 70 درصد مصوبات سفر دولت به استان لرستان از لحاظ تعداد اجرایی شده / به دلیل ضعف اطلاع رسانی خدمات دولت در استان بیان نشده است
استاندار زنجان : 50 درصد برنامه های سفر دولت به استان تا اخر سال 85 تصویب و اجرا شده است / همه کارها به خوبی انجام می گیرد ولی متأسفانه اطلاع رسانی بسیار ضعیف است و این ضعف نه تنها در استان بلکه در کل کشور خود را نشان داده است.
دکتر احمدی نژاد : به علت ضعف دراطلاع رسانی،حتی دانشمندان و متخصصان از توانمندی‌های کشور بی‌اطلاع هستند.
رهبر معظم انقلاب  : ایرادى که من به این دولت وارد میکنم، این است که توضیح دادنشان به مردم کم است.این روابط عمومیهاى شما در بخشهاى مختلف باید فعال عمل کنند.

........................................................

درسته بسیجی وار عده ای در روزنامه ها نشریات سایتها وبلاگها و ... خلاء کمبود اطلاع رسانی دولت را تا حدودی جبران میکنند اما این هجمه های بیگانه و تخریب و ... اینقدر هدفمند و منسجم و زیاده که باید دولت در این زمینه کاری اساسی انجام بده.
امیدوارم با تذکر رهبر انقلاب به دولت و اینکه ایراد دولت را این میبینند که دولت برای مردم توضیح نمیدهد ، دولت دکتر احمدی نژاد در این زمینه کار اساسی در شان این دولت خدمت گذار انجام بده. یا علی 


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/4/11:: 11:26 عصر     |     () نظر