سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . چه عرض کنم . جلوی قاضی و ژیمیناستیک . جلوی قاضی و جفتک !؟!

 

حالا قاضی نشسته داره نگات میکنه (جولان مافیای مسکن خاتمه می یابد؟) تو چرا دیوار رو گاز میگیری ؟ طرفدارهای رئیس جمهور دارن همینطور در ایران و همچنین در دنیا افزایش پیدا میکنن اونوقت تو رفتی رو مخ بچه دبستانیها؟ کجایید .

دیدار احمدی نژاد با ایرانیان مقیم امارات

اینو ببین:  "دکتر احمدی نژاد در همایش روز ملی ارتباطات : ما تلاش میکنیم تا مردم موفق شوند نه اینکه عده ای خاص به ما آفرین بگویند ."  رئیس جمهور داره کارش رو میکنه داره به محرومیت ها میرسه (تاریخ ایران در بیمارستان نیمه کاره) داره کشور رو با سرعت به سمت قله های پیشرفت حرکت میده . نه تنها آمار داخلی بلکه آمار خود غرب هم بر این گفته صحه میگذارن (در اجلاس مشترک بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول در واشتنگن اعلام شد : ایران با یک پله صعود بیست و یکمین اقتصاد بزرگ دنیا شد / تازه‌ترین تحلیل صندوق بین‌المللی پول از ایران : احمدی نژاد سیاست کاهش تبعیض اجتماعی را برای اولین بار در پیش گرفت  )  حالا شما میخواهین با چهارتا روزنامه و شانتاژ و مافیای مردنی با مردم در بیافتید . بد میبینید . الان حرف جوانها انقلاب فرهنگیه . مطمئنا این پتانسیل رو خودتون دیدید اگر نبینید به سختی درک خواهید کرد .

استقبال به یادماندنی مردم شیراز از رییس جمهور  

رهبر معظم انقلاب : "امروز در دولت جدید به رغم همه کارشکنی‌ها این ارزش‌ها سخن اول و حرف رایج شده و دولت صریحاً آنرا بیان می‌کند و علت دشمنی‌ها چه کسانی که در داخل و چه در خارج هستند همین است که رئیس جمهور به طور صریح به این ارزش‌ها اظهار عشق و علاقه می‌کند."
رئیس جمهور : "برخی قصد دارند با فضاسازی و ارائه گزارش‌های نادرست کام مردم را علیرغم پیشرفت‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون تلخ کنند."

صحبت های رهبر انقلاب به این صراحت.
آیا این صراحت حجت را بر شما تمام نمیکند.
به روز رفتن نزدیک میشوید . پاسخگوی افکار عمومی هستید ؟


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/2/27:: 11:10 عصر     |     () نظر

رهبر انقلاب : آنچه که مسئولین ما درباره مذاکره گفتند این است که آمریکا به وظایف خود به عنوان اشغالگر عمل نمی‌کند و راه استقرار امنیت در عراق را نه تنها سد کرده است بلکه علیه دولت منتخب عراق نیز توطئه می‌کند تا آنرا سرنگون کند .

سلام . سریع میرم سر اصل مطلب . دوران اصلاحات ، کسانی که محتاج گفتگو بودن و به خواهش و تمنا افتاده بودن که آمریکا تحویلشون بگیره ،آمریکا هم تحویل نمیگرفت، اون دوران تموم شد . حالا در این دولت ، این امریکاست که ناله کنان از اینکه چرا سه سال پیش که در موضع قدرت (پوشالی) بود به ایران حمله نکرد ، حالا درخواست مذاکره میده .
اینکه آدم با شیطان صحبت کنه وقت تلف کردنه . و اینکه این شیطان بزرگ التماس دعا میگه حتما مسائلی پشتشه. چرا که هم اکنون در خود آمریکا دولت باید یواش یواش عرصه رو به رقیب بده . اسرائیل حامی آمریکا هم که درونش متشنجه . این پوتین هم که گیر سه پیچ داده به غرب . این از فرانسه و اون از انگلیس ...
آمریکا فضا رو ملتهب احساس کرده ...و اینکه بعد از پروژه ی متشنج نشون دادن ایران و ایجاد جنگ روانی دیده که نه تنها شکست خورده بلکه اصل تشنج و نگرانی برای خودش و رفقاش به وجود اومده ...التماس دعای کافر یا توبه ی گرگی که میش شده
صحبت گرگ و میش هم به جاست . اینکه اینک ما در موضع گرگ هستیم و امریکا میش . ولی هر چی باشه میشه از موقعیت استفاده کرد . شاید اون مذاکره رو برای مذاکره بخواد اما آیا این تفکر به نفعش خواهد بود.

اینو بیخیال اعتماد ملی رو ببین . برا یک سال پیشه ولی به روز . روزنامه اعتماد ملی:خانم رایس انسانی فهیم، با اراده، مخالف دیکتاتوری و قابل احترام است
..........................
بعد از نوشت:
همایش و نمایش رسانه دیجیتال اولین قدم و بزرگترین بود . خدا کمک کنه .
این پرنامه ی پرتو شبکه چهار رو هر وقت میبینم کلی صفا میکنم . پریشب در مورد داده کاوی بود خیلی کیف کردم.
یا علی


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/2/26:: 12:0 صبح     |     () نظر

1- میخوای بدونی چی شده این خبر رو بخون . هتاکی یک استاد به دانشجو
2- انا لله و انا الیه راجعون ... همه از خداییم به سوی او میرویم
3-به این رشته خیلی علاقه دارم . رشتم نیست اما به صورت آزاد دوره هاش هم گرافیک رایانه ای و هم طراحی رو گذروندم . انیمیشن در ایران زیاد کُلُفت نیست . منظورم اینه که زرین کلک نمیتونه از سر اینکه خیلی گُندس و بابای انیمیشن رو در آورده و براش همایش تجلیل گرفتن و خیلی غرور داره این کار رو کرده باشه . به نظر میرسه این حرکت خود جوش نباشه.
4-کِی آقاجری گری عملیاتی میشه ؟‏شاید وقتی که یا تئوری به نتیجه رسیده باشه یا شکست خورده باشه . امریکا دید هر چی بین شیعه وسنی در عراق میخواد اختلاف بندازه نمیتونه گفت بذار با دیوار جداشون کنیم ! الان هم کار دشمنان به نتیجه نرسیده و تئوری جواب نداده (نشریات امیرکبیر) کار عملی شروع شده.
5-این خانم رو خدا حفظش کنه . نیروهای ارزشی رو . وقتی خانه ی کاریکاتور ایران میرفتم میفهمیدم اینها کجا هستن . دختری با استاد دست میداد یا دختری به کلاس می اومد که دامن میپوشید با پای لخت یا وقتی بچه ها تمریناتشون رو به استاد نشون میدادن چه مدلهای های مستهجنی کشیده بودن... چه بد وضعی بود .
عکس این یارو رو هم نیمگذارم اینجا . بدم میاد . 

تجمع جمعی از دانشجویان در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 86/2/14:: 12:10 صبح     |     () نظر

سلام.قضیه توهین چهار نشریه دانشگاه امیرکبیر رو خبر دارید و افتضاحی که سایت حزب اعتماد ملی (روزنا) به بار آورده و چند ساعت قبل از اینکه نشریه پخش بشه  زودتر خبری رو توی سایتش زده مبنی بر اینکه اعضای انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر توسط اعضای بسیج مضروب! شدند و اینکه فضای متشنج بر دانشگاه حاکم شده و ...
جالب اینجاست که روزنا پس از آشکار شدن این قضیه با دستپاچگی تیتر زده :«ذوق زده نشوید؛ سایت روزنا مشکل فنی دارد» و نوشته که نرم افزار سایت اشکال داره وساعتش  5 ساعت نیم عقبه!
این که واقعا روزنا راست میگه یا نه یا اینکه این حزب اصلاح طلب پشت قضیه بوده یا نه مهم نیست . یعنی مهم هست ولی مثل اینکه آقایان یادشون رفته هشت سال تهاجم فرهنگی و قتل عام فرهنگی و در ادامه هشت سال دیگر رو که عاملان آن کسانی جز با اسم اصلاح طلب نبودن . سخنرانی در دانشگاه ها و مراسم بر ضد دین ، برگزاری همایش های مبتذل با زنهای رقاصه ای که لباس زیرشان نمایان است و...  (مطلب کاملتری قبلا نوشته بودم با این عنوان : چی شد اومدن چی شد رفتن  ) کسانی که امام را به موزه فرستادند و گفتند که بر علیه خدا هم میتوان تظاهرات کرد و برای حذف ولایت فقیه و سپس نظام جمهوری اسلامی ایران به هر دری کوبیدند .
ما که هیچ برای همه مشخص هستین اما جالبه شما چرا ترسیدید . مگر این حرفهای نشریه ها مخالف حرفهای شما بود ؟ چرا آن موقع نمیترسیدید ولی الان سریع خودتون رو میکشید کنار نکنه بالاخره فهمیدید مردم شما و افکارتون رو نمیخوان ؟
جالب اینجاست که شاخه دانشجویان جبهه مشارکت درباره اتفاقات دانشگاه امیرکبیر بیانیه داده که :«اینا میخوان اصلاح طلبها رو خراب کنن» ولی از شما چه پنهون خیلی وقته اصلاح طلبها خراب شدن یا خراب کردنشون.
یک ماه و نیم گذشته از پیام رهبر عزیزمون . اتحاد رو چیکارش کردین.
خدانگهدار یا علی 
اضافه شد : در دانشکده هنر دانشگاه تهران چه گذشت؟


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/2/12:: 10:42 عصر     |     () نظر

سلام . یادم میاد برنامه ی حرف تو حرف جواد رضویان داد میزد : مشعل بیاورید ، مشعل
یک-وبلاگ بعضی از دوستان رو دیدم جالب نوشتن . آقا پویان نوشته بودن که : «طرح مبارزه با بدحجابی ناجا به نتیجه نمیرسه . به خاطر اینکه از حدود 20 و 7،8 ارگان و سازمان فرهنگی کشور ما مثل وزارت ارشاد و شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری و سازمان ملی جوانان و... که وظیفه کار فرهنگی در اینطور موراد را دارند، رسما همه و همه با اختیار کامل و با فراغ بال، مسئولیت این امر را به عهده تنها ارگانی که وظیفه برخورد ایجابی و استفاده از قوای قهریه را در اینگونه معضلات دارد، سپرده اند. »  آقا پویان درست میگن اما باید به این نکته هم توجه داشت که نباید به همین ها هم که دارن کار میکنن بگیم شما کار نکنید. حالا اگه وزارت و سازمان مربوطه که باید کار فرهنگی کنه باید کار اقتصادی کنه کارش رو انجام نداده ، ما نباید از اون یک سازمانی که داره کار انجام میده حمایت کنیم؟ نیروی انتظامی به قول دوستمون کارش کار قهریه ایه حالا داره کار فرهنگی میکنه . چرا نگذاریم این یه دونه هم که بیدار شده کارش رو بکنه ؟ حرفهای سردار احمدی مقدم پر از درد بود ... خدا نگهش داره . احمدی مقدم ها احمدی نژاد ها  احمد منش ها و علی گونه ها و... سردار احمدی مقدم با مراجع تقلید دیدار کردند خودتون بخونید و حمایتها رو ببینید.

دو- برای بعضی از دوستان بگم که این بد حجابی که میبینید اینجا راه افتاده حتما خودتون میدونید باعث و بانیش کیه و از غرب اومده. فقط یک مطلب بگم . در غرب هم با حجابی بوده . همین دشمنان انسان ها که سردستشون صهیونیسته اونها رو بی حجاب کرده . حتما در این فیلم ها دیدید که پیر زنهای خارجی روسری دارن .یا خانمهای روحانیشون . مردم صد سال قبل در غرب با حجاب بودن . ولی حجاب رو از سر اونها برداشتن...مرگ بر اشغالگر


Old woman. Woman with a red shawl tied under the chin. Reims. Marl. France. April 5th, 1917

اینا رو هم ببینید جالبه :‏ وبلاگی برای خواهرم - از کتاب «نامه ای برای خواهرم» در مورد حجاب/ نظر تازه مسلمانان - این وبلاگ هم مطالب جالبی در مورد تازه مسلمانان خارجی داره /


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 86/2/9:: 3:16 عصر     |     () نظر
   1   2      >