سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام.قضیه توهین چهار نشریه دانشگاه امیرکبیر رو خبر دارید و افتضاحی که سایت حزب اعتماد ملی (روزنا) به بار آورده و چند ساعت قبل از اینکه نشریه پخش بشه  زودتر خبری رو توی سایتش زده مبنی بر اینکه اعضای انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر توسط اعضای بسیج مضروب! شدند و اینکه فضای متشنج بر دانشگاه حاکم شده و ...
جالب اینجاست که روزنا پس از آشکار شدن این قضیه با دستپاچگی تیتر زده :«ذوق زده نشوید؛ سایت روزنا مشکل فنی دارد» و نوشته که نرم افزار سایت اشکال داره وساعتش  5 ساعت نیم عقبه!
این که واقعا روزنا راست میگه یا نه یا اینکه این حزب اصلاح طلب پشت قضیه بوده یا نه مهم نیست . یعنی مهم هست ولی مثل اینکه آقایان یادشون رفته هشت سال تهاجم فرهنگی و قتل عام فرهنگی و در ادامه هشت سال دیگر رو که عاملان آن کسانی جز با اسم اصلاح طلب نبودن . سخنرانی در دانشگاه ها و مراسم بر ضد دین ، برگزاری همایش های مبتذل با زنهای رقاصه ای که لباس زیرشان نمایان است و...  (مطلب کاملتری قبلا نوشته بودم با این عنوان : چی شد اومدن چی شد رفتن  ) کسانی که امام را به موزه فرستادند و گفتند که بر علیه خدا هم میتوان تظاهرات کرد و برای حذف ولایت فقیه و سپس نظام جمهوری اسلامی ایران به هر دری کوبیدند .
ما که هیچ برای همه مشخص هستین اما جالبه شما چرا ترسیدید . مگر این حرفهای نشریه ها مخالف حرفهای شما بود ؟ چرا آن موقع نمیترسیدید ولی الان سریع خودتون رو میکشید کنار نکنه بالاخره فهمیدید مردم شما و افکارتون رو نمیخوان ؟
جالب اینجاست که شاخه دانشجویان جبهه مشارکت درباره اتفاقات دانشگاه امیرکبیر بیانیه داده که :«اینا میخوان اصلاح طلبها رو خراب کنن» ولی از شما چه پنهون خیلی وقته اصلاح طلبها خراب شدن یا خراب کردنشون.
یک ماه و نیم گذشته از پیام رهبر عزیزمون . اتحاد رو چیکارش کردین.
خدانگهدار یا علی 
اضافه شد : در دانشکده هنر دانشگاه تهران چه گذشت؟


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/2/12:: 10:42 عصر     |     () نظر