• وبلاگ : منتظر
  • يادداشت : مشعل بياوريد ، مشعل
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما دوست عزيز از شما درخواست مي کنم که در اسرع وقت به وبلاگ ما سري بزنيد تا نتايج تحقيقات خود را در رابطه با دشمنان مهدويت با عنوان «فراماسونري: دجال. آخرالزمان» خدمت شما ارايه نماييم .اميد است که کمکي هر چند کوچک به منتظران موعود عصر (عج) در رابطه با شناخت نشانه هاي ظهور شود. ان شا الله در اين مقاله ها خواهيد ديد که تشکيلات فراماسونري شباهت هاي اعجاب آوري با آن چه که در باب دجال در روايات اسلامي آمده است ، دارد. ان شا الله در پايان مجموعه ي مقالات به وجه تسميه ي مقالات پي خواهيد برد. لطفاً در صورتي که مطالب مقالات را مفيد دانستيد ديگران را نيز به خواندن آن ها دعوت کنيد و يا اين مقالات را با حفظ امانت کپي نماييد. زيرا همان طور که خواهيد ديد متاسفانه ما کمي از دشمنانمان عقب افتاده ايم و آن ها تلاش دارند تا سال ۲۰۱۰ حکومت جهاني شيطاني را تشکيل دهند. بنابراين وقت تنگ است و براي جبران بايد به سرعت اطلاع رساني انجام شود. پس لطفاً به دور از هر تعارف به نشر اين مطالب اهتمام ورزيد و بدانيد که ان شا الله ظهور نزديک است و با زمينه سازي نزديکتر مي شود. تمامي مطالبي که در مقالات مي آيند مستند و جدي هستند و در اين مقالات از فيلم ها و عکس هاي متعددي استفاده شده است. بنابراين خواهشمنديم که در آن ها تامل بفرماييد.

    سلام عليكم..

    خب من نظرم رو گفتم برات. منتها در موردي كه ديروز حرفشو زديم. نوشتم. هم بخونش و هم..

    ايدكم الله بالنصر انشاءالله..

    التماس دعا. يازهرا(س)./

    سلام عليكم..

    مومن خدا، من كه منظورم اين نبود كه به اينايي كه دارن كار مي كنن هم بگيم نكنيد. اتفاقا تو اين برهوت غيرت،‏ باز دم بر و بچه هاي ناجا و خاصه سردار بسيجي سرتيپ پاسدار احمدي مقدم گرم كه تو اين فضا دست به همچين كاري زده..

    عرضم در نقد عملكرد اونايي بود كه دست رو دست گذاشتن تا فساد به خونه خودشون برسه (اگه نرسيده باشه تا الان) بعد يه فكري بكنن براش..

    التماس دعا. يازهرا(س)./

    سلام

    اصلا منو ميشناسي؟ خيلي بي معرفتي بابا!