• وبلاگ : منتظر
  • يادداشت : تئوري 4 نشريه اميركبير عملي شد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليكم..
    عرض شود كه..


    سلام آخر مجاهد در لحظه انتخاب خلاصه مي شود..
    بازي وبلاگ نويسي من هم به آخر رسيد. همين..
    حلال كنيد و دعا..
    يازهرا(س)./

    سلام

    من يه مبحث جديد رو شروع كردم. خوشحال ميشم سر بزني.

    هوالحق

    سلام

    حتما يه سر بزنين...خوشحال ميشيم همراه مون باشين تو كانون وبلاگ نويسان مذهبي: http://rbc.najva.ir/

    التماس دعا

    توطئه اي عليه دانشگاه در راه است !!!"پروژه ايجاد تشنج در دانشگاه لو رفت". اين را کيهان نوشت و بلافاصله سردار حسين شريعتمداري، به همراه "دانشجويان بسيجي" که با "اعلام عزاي عمومي خواستار مجازات" دانشجويان دانشگاه امير کبير شده اند، پاي به ميدان "داستاني" گذاشت که "با توجه به شرايط و قرائن، مشكوك و سوال‌‏برانگيز به نظر مي‌‏رسد." [محسن آرمين]


    داستان انتشار همزمان چهار نشريه دانشجويي با مطالب "تحريک کننده و توهين آميز" در دانشگاه امير کبير ـ پلي تکنيک ـ به زبان دانشجويان، از اين قرار است: "صبح روز دوشنبه ( 10 ارديبهشت) پويان محموديان ـ نماينده مديران مسئول نشريات دانشجويي ـ پس از مشاهده يک نسخه از نشريه ريوار با تيتر اول «هيچ کسي مقدس نيست» در پي رسيدگي به چند و چون اين ماجرا بر مي آيد و با تعجب متوجه مي شود که اين مقاله که سر تاسر به توهين به مقدسات و ائمه اطهار پرداخته در 4 نشريه با لوگوي نشريات دانشجويي نزديک به انجمن اسلامي پلي تکنيک يعني سحر، سر خط، آتيه و ريوار چاپ شده است که همه لوگو ها بطرز واضحي مشخص است که اسکن شده و بدلي است. در صفحه اول اين نشريات کاريکاتوري نيز از شخص اول نظام به چشم مي خورد و روي ديگر آنها هم شعار هايي همچون مرگ بر ديکتاتور و...نوشته شده" بود. [از بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان دموکراسي خواه دانشگاه تهران و علوم پزشکي تهران]


    "اين نشريات در حالي پخش شد كه بسياري از دانشجويان از چاپ نشريات ريوار به مديرمسوولي پويان محموديان، سرخط به مديرمسوولي مجيد شيخ‌‏پور، سحربه مدير مسوولي احمد قصابان و آتيه به مديرمسوولي مقداد خليل‌‏پور با مطالب موهن و يكسان خبر نداشتند و تنها پس از توزيع اين نشريات توسط بسيج دانشگاه بود که متوجه مطالب و انتشار آنها شدند. حتي مديران مسوول و دست اندر كاران اين چهار نشريه با ديدن لوگوي نشريات خود بر بالاي اين مطالب شوكه شدند".[روز]


    احمد قصابان، مديرمسوول نشريه سحر در اين مورد به صراحت مي گويد: "ما كاملا از اين مطالب بي‌‏خبر بوديم و حدود ساعت 13 امروز متوجه انتشار چنين نشرياتي شديم".[گفت و گو با ايلنا]


    به دنبال اين مسئله مديران مسوول چهار نشريه مزبور بلافاصله با صدور بيانيه مشتركي اعلام کردند: "ما اعلام مي كنيم نشريات پخش شده امروزبا اين عناوين و اين لوگو كاملا جعلي بوده و مورد قبول و تائيد اينجانبان نمي باشد. بنابراين مطالب منتشره هيچ ارتباطي به ما ندارد".


    آنها همچنين: "براي تكذيب انتشار چنين مطالبي به سمت دفتر رييس دانشگاه رفتند كه با حادثه جديدي مواجه شدند: بسيجيان به ظاهر داغداري كه متحصن شده بودند به محض ديدن دانشجويان به سوي آنها حمله كرده و به شدت آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند".((ادامه ي مطلب در وبلاگ مزبور)

    http://sarzaminedoor.parsiblog.com

    سلام امين جان

    ما شما را فراموش نكرديم بلكه اين شمايي كه يادي از دوستان قديمي نمي كني! اگه اشتباه نكنم يه اس ام اس هم دادم كه انگار بي پاسخ موند!

    در مورد اون مطلبت هم بايد بگم كه :

    1- در مورد اهميت طب اسلامي و ايراني شكي درش نيست كه زمينه كار بسيار است البته در كنار آن بايد با عده اي كلاه بردار كه از اين كار سوء استفاده مي كنند جلوگيري كرد.

    2- در مورد كلر بايد بگم كه الآن در اكثر جاهاي دنيا از اون به عنوان يك ضدعفوني كننده آب استفاده ميشه ولي اكثر كشور ها الان آب خوراكيشان را توسط بطري هاي آب تامين مي كنند. در استفاده از آن هم اگر دوز مناسب رعايت بشه مشكل خاصي پيش نمياد البته صددرصد بي ضرر نيست.

    3 - در مورد آبليمو هم من بعد از اردو بازهم از اساتيدمون پرسيدم ول جز اينكه مورد تمسخر آنها واقع شدم نتيجه ديگري نداشت.

    4 - در آخر اگر بخواهيم باديد شما به مسائل بنگريم توصيه مي كنم كه هيچ چيز نخوري! چون اگه مي دونستي اين غذاهايي كه مي خوري چه افزودني هايي داره اصلا با اين ديدي كه تو داري نمي خورديشون. افزودني هاي مجاز را كه به حد زياد مصرف مي كنند و افزودني هاي غير مجاز هم كه وصفش ناگفتنيه! اما يه مطلب ديگه هم بگم: ببين امين جان يادته حاجي اسماعيلي اون روز تو اتوبوس چي گفت؟ اگه شما مي خواي واقعا اين مساله را پيگيري كني و اينجور در مورد اطلاعات ديگران موضع ميگيري خوب پس در همه زمينه ها همينطور باش. يعني بيا تا من يه اطلاعات كلي از انواع غذاها و نوشيدني ها و لباس ها و حتي ظروف غذا بهت بدم بعد تو با همين نگاه ببين اصلا مي توني زندگي كني؟ ؟

    راستي قرار بود سمت و سوي وبلاگت به يه جهت هايي بره ها! چي شد پس؟ من به شخصه استقبال ميكنم كه چيزهاي جديدي از اين دست ياد بگيرم. اتفاقا يه آشنايي مختصري با دكتر خدادادي هم دارم.

    يا علي

    سلام عزيز....وبلاگ خوبي داري....خواستي با هم تبادل لينك كنيم.... ياعلي