سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . مطلب ایندفعه ادامه ی همون مطالبیه که قرار بود در مورد طب و زندگی اسلامی خدمتتون عرض کنم . چند ماه قبل به آب اشاره کردم که کنار صفحه هم لینک کردم . اولین چیزی که دشمن صهیونیستی در ایران مسموم کرد آب بود (که برای مطالعه بیشتر به اون مطلب مراجعه کنید) و دومین چیزی که خراب کردن روغن .
روغن مناسب برای انسان روغن کنجد ، زیتون ، روغن محلی و روغن دنبه ی گوسفند است . اگر دنبه ی گوسفند رو بذاری روی دستت روغنش از طریق پوست جذب میشه . روغن های دیگه طبیعتشون سرده . اما روغن خوب طبیعتش گرم و تر هست یعنی بهاریه.

کنجد

چهار طبع در بدن انسانها وجود داره :صفرا،سودا،بلغم و خون . که این چهار تا چهار طبع مخالف یکدیگرن که در بدن هر کسی وجود دارن به صورت موازی که سعدی میگه : چهار طبع مخالف سرکش    چند روزی بوند با هم خوش . چون یکی زین چهار شد غالب    جان شیرین برآید از قالب .
حالا اگر ما بریم در یک شاخه فقط روغن نباتی مخصوصا جامد بخوریم این سودای غیر قابل تبدیل در بدن ایجاد میکنه و بدن رو نابود میکنه . مثلا یکیش درد مفصلیه که خانم ها دارن .
چیزهایی مثل ذرت ، تخم آفتاب گردان و تخم پنبه مخصوص حیواناته که اونها میخورن و تبدیل میکنن و ما باید بریم گوشت اونها رو بخوریم .
البته انگلیس روغن کنجد هایی رو ریخته توی بازار که اینها هم فاسد هستند که اگر مردم متوجه شدند و خواستند روغن کنجد بخورند بیست سالی هم روغن کنجد فاسد بخورند . فقط برخی جاها روغن مناسب دارند.
یک مسئله هم میگم خودتون روش فکر کنید که قیمت یک کیلو زیتون و ذرت که مثلا دوهزار تومنه مقایسه کنید یک لیتر روغن ذرت چطور میشه هزار تومن اما روغن زیتونه 5 هزار تومنه . یعنی میخوام بگم چطور میشه روغن ذرت و آفتابگردون اینقدر ارزون هستند ...؟؟؟!!! اصلا روغنه؟!
راستی اگر یکبار استفاده از روغن کنجد رو امتحان کنید دیگه همیشه به این سمت خواهید رفت . چراکه این روغن درون غذا نمیره برای همین فرم غذا قشنگ میمونه و روغن نیز تموم نمیشه و میتونید از این روغن بارها استفاده کنید . در ضمن این روغن یک ویژگی بزرگ داره و اون اینه که شما میتونید غذا ها رو توش سرخ کنید! و در درجه بالا سرطان زا نمیشه.
بحث بعدی که در وبلاگ مطرح میکنم جزء مهمترین مطالب وبلاگه که از بزرگترین طرح های دشمنه برای نابودی نسل مسلمانان .
فعلا یا علی


کلمات کلیدی: زندگی اسلامی


نوشته شده توسط امین 86/8/6:: 12:24 صبح     |     () نظر

سلام . این مطلبی که میخونید نقد یکی از دوستانه که وبلاگ نداشت و بنده هم چون با مطالبش موافق بودم ازش گرفتم تا توی وبلاگم بذارم. بخونید:
میوه ممنوعه؟؟!! نمیدونم منظورشون چیه اما اگر منظور کنایه به حضرت آدم (ع) و حضرت حواست که اون درخته ممنوعه بود نه میوه . بگذریم قسمتهای اولیه سریال را دیدم از همون ابتدا فهمیدم که موضوع فیلم از ریشه اشکال داره .زیاد سریالها رو دنبال نمیکنم این هم مثل بقیه گاهی قسمتی از اونو میدیدم نمیتونم راجع به کل فیلم نظر بدم اما راجع به آن قسمتهایی که دیدم میگم :
چرا میگم از ریشه اشکال داره چون در کل کشور پهناور ایران اسلامی عزیزمان این چنین خانواده ای را پیدا نخواهید کرد حتی یکی  :چه طور خانواده ای ؟  خانواده ای که پدر خانواده شخص متدین و متشرع و مرفهی باشه و درد دین و درد خانواده داشته باشه و حواسش به بچه ها و زنش باشه و مادر خانواده شخص متدین و تحصیل کرده و مدیر موفقی باشه اما تمام فرزندان خانواده خلاف باشن. لااقل نویسنده به این خانواده بدبخت رحم میکرد و یک فرزند رو صالح نشان میداد.  :تمام فرزندان؟ 
بله تمام فرزندان ، پسر بزرگ خانواده که شخصی لات ،بددهن،ریاکار و کلاه بردار (المناقصه...) و ...
پسردوم خانواده بچه ای به ظاهر سربه راه درس خوان اما معلوم نیست درس میخونه یا به پارتی میره و...
دختر بزرگ خانواده دختری متدین(چادری) کتک خورده از دست شوهر بی تدبیر در زندگی و بی توجه به دختر کوچکش و به دنبال طلاق و ...
دختر کوچک خانواده اون که دیگر گل سرسبد خانواده است...! دختری تحصیل کرده و متدین (چادری) و قانون دانی که قانون احترام به خانواده را زیر پا گذاشته و حرمت پدر ومادر را شکسته و از خانه فرار کرده(شاید میتونست با صبر و متانت و تدبیر و اندیشه پدرش رو راضی کنه نه اینکه بی آبرو کنه.) 
عروس خانواده خانمی که در اون ور آب از جلال طلاق غیابی گرفته و تنها فرزندش رو در خونه تنها گذاشته و معلوم نیست شبها به کجا میره.
داماد بزرگ خانواده مدیر بانکی که اعتراف میکند چقدر به نفع پدرزنش و برادر زنش کار بانکی کرده و... در ضمن دسته به زن هم دارد.
داماد کوچک خانواده تک و تنها هیچ خانواده ای نداره زیرا اونها را تو زلزله از دست داده و فقط از روی علاقه با دختری پولدار فراری از خانه ازدواج میکنه و بسیار بی آلایش و دوست داشتنیه و در خانه نه تنها آهنگ میسازه بلکه ظرف هم میشوره.
جالب تر از همه اینکه نویسنده، دختر و داماد کوچک خانواده رو بسیار افراد موجه ، منطقی و فهمیده نشون میده!!! اما در مقابل خانواده شایگان: دختر شایگان ، شخصی که ظاهر متدینی نداره و به ظاهر چادری نیست و با دوستانش به مهمانی رفته و فال قهوه میگیره و این پدرو دختر دلسوز کارگران کارخانه هستند و به دنبال بهبود اقتصاد کشور اما به خاطر کارهای زشت پسر خانواده ی مذهبی فتوحی برشکسته میشوند دختر بسیار دلسوز پدر است نه فراری از خانه . روزگار با آنها کاری میکنه که این پدر و دختر از راه به در می شوند (البته تقصیر روزگار نامرد بود نه تربیت اسلامیشون)

میوه ی ممنوعه

فیلم که سراسر طنز و خندس مثل اون قسمت که فتوحی میخواد قدسی رو طلاق بده و قدسی که شخصی مدیر ، تحصیل کرده و با تجربه است و خیلی راحت طلاق را میپذیره و میگه : حاج آقا !  به همه بگید من خودم خواستم از شما جدا بشم ، و فقط به حالت زار و درمانده به سجاده اش پناه میبره و به پسر کوچکش میگه :من راضی به رضای خدا هستم تو برو درست رو بخون و کنکور تو برای من خیلی مهمه !!!  چقدر انسان میتونه بی تدبیر و شعور باشه که به این راحتی زندگی و آبرویش رو بده و هیچ اندیشه و تدبیری برای از هم نپاشیدن خانواده اش نکنه.  فیلم یک قسمت طنز دیگری هم داره که نمیدونم پیام بازرگانیه یا قسمتی از فیلمه، اون هم یک پلیسه که همیشه عرق کرده و بد صدا و زمخت و مضطربه که گاها وسط فیلم نشونش میدن که میگه به من اعتماد کنید و حقیقت رو بگید!!!  چون خودش درمونده از یافتن حقیقته و اتفاقا توی این فیلم پلیس برخلاف فیلمها دیگه هیچ کاری نتونسته بکنه . ( به قول دوستمون مثل اینکه خیلی از دست پلیس به خاطر طرح امنیت اجتماعی عصبانی هستن)
به هر حال فیلم قسمت های طنز زیاد داره ولی حتما نکته اخلاقی هم داره و من متوجه اون نشدم ، شایدم قسمت آخر میخواد نکته ی اخلاقیش مشخص بشه . اما اگه تا آخر فیلم چیزی دستگیرتون نشد این چند نکته اخلاقی  رو میشه از این فیلم پیدا کرد:
1- نگذارید دخترتون رشته ی حقوق بخونه چون با آشنا شدن با قانون (اجازه ی ازدواج توسط حاکم شرع) بدون اجازه پدر ، شوهر میکنه.
2- همسرتون رو به خارج از کشور نفرستید (اون هم با پول فراوان) چون ...
3- از جماعت نسوان دوری نکنید که اگر خدای ناکرده سر پیری مجبور بشید با اونها کار کنید حتما عاشقشون میشید .(در قسمتی از فیلم فتوحی به هستی گفت : من هیچ وقت با نسوان کار نمیکردم)
4- به همسرتون حاج آقا نگید چون این کلمه سحرآمیزه و اراده و اندیشه وتدبیر رو از شما میگیره.
5- اصلا به دنبال دین و تربیت فرزندتون نباشید چون آخرش افتضاح میکنید و خانواده رو از ریشه از بین میبرید.
6- به مسجد نرید و با حاج آقای مسجد صحبت نکنید زیرا بعد از 50 سال مسجد رفتن و انجام دستورات کامل دین آخرش کافر میشوید. و کلا یاسین تو گوش خر خواندن است .
7- اما سوار ماشین بنز اخرین مدل بشید . خدایی خیلی لذت داره اگه موقعیتی دست داد و سوار شدید اصلا از اون پیاده نشید .
8- مواضب باشید تسبیح قرمز (مخصوصا گرون) از دست کسی نگیرید چون ممکنه نمک گیر بشید.
نکته : اما روحانی فیلم خیلی حرفهای پند آموز و موثری زد اما متاسفانه فتوحی نفهمید یا بی اراده بود و نتونست عمل کنه. فکر کنم اولین فیلم اساسی و عمیق { از بین بردن و بی هویت کردن خانواده های مذهبی } کلید خورد منتظر بقیه اش از صداوسیما و بعد، از سینما باشید . و در آخر خواهد دید که فرهنگ هایی که صداوسیما با پول بیت المال کلید میزنه مدتی نه چندان دور در سطح مملکت هنجار میشه زیرا صداوسیما در تمامی ایران حتی روستاها طرفداران زیادی دارد و غذاهای فاسد سیما را مردم،خوب میخورند و پروار میشن (برای اینکه باورتان شود سری به شهرها و روستاهای کوچک بزنید و رجوع شود به خبری در همین زمینه)
بی هویت کردن خانواده های مذهبی در صداوسیما کلید خورد ( ایضا اضافه کنید مذهبی پولدار ) انشالله خدا عاقبتمون به خیر کنه .


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 86/7/23:: 12:11 صبح     |     () نظر

سلام . همانطور که معلوم بود و در پست قبلی هم حدس زده بودم سفر دکتر احمدی نژاد به آمریکا جنجالهای بسیاری پیدا کرد و بیش از پیش به بیداری مردم آمریکا کمک کرد.
صهیونیست ها که میخواستند بر کل دنیا مسلط شوند از سالها قبل با نفوذ درتفکر مسیحیان آمریکا و تحریف عقاید عده ای از این مردم همچنین با نفوذ در سیاست آمریکا تونسته بودند که عقیده ی  بازگشت مسیح (ع)‌ رو آن طور که میخوان تغییر بدن ،بدین ترتیب قرار گذاشته بودن تا سال 2000 با تخریب مسجدالاقصی و ایجاد جنگ آرماگدون مقدمات ظهور مسیح (ع)‌رو فراهم کنند(که در اصل میخواستن بر مسلمین جهان مسلط بشن) . این پروژه به دلیل مقاومت مردم فلسطین و سیاستهای ایران در جهان هفت سال به تعویق افتاد .
بار دیگر کارشناسان اونجلیست(مسیحیان صهیونیست) تاریخ دیگری برای این وعده پیش بینی کردند : سال 2007
به این ترتیب دولت آمریکا با کمک صهیونیست ها حادثه ی 11 سپتامبر را ایجاد کردند و به گردن مسلمانان انداختند تا بتونن با حمله به افغانستان و عراق بر منطقه مسلط شده و سیاستهای آخرالزمانی خود را بهتر اجرا کنند ...
این سیاستها که مردم آمریکا حتی جوان خود را برای آن فدا کردند امروز برای این مردم دیگر رو شده است ، مردم آمریکا متوجه شده اند که خود دولت آمریکا حادثه ی 11 سپتامبر را درست کرده است ، متوجه شده اند که حمله به عراق جز کشته شدن فرزندانشان و فرزندان و زنان عراقی چیزی در بر نداشته است . دیگر وقتی زندانهای مخفی آمریکا در جهان کشف میشود هیچ ربطی به بازگشت مسیح نخواهد داشت . اکنون هفت سال از بزرگترین پروژه ی آمریکا واسرائیل میگذرد و مسیحی که امریکا قولش را داده بود در کار نیست ... فقط کلاهک های اتمی و جنایات و همنجنس بازان افزایش  یافته ...
آیا مردم آمریکا از مسیح خسته میشوند؟ یا اینکه سیاستها وعقاید تحریف شده خودشان را غلط و در مسیری غیر از مسیر حق میپندارند؟ برزخ مردم آمریکا اینجاست...
مردم آمریکا سیاست های خودشان را اشتباه میدانند  که تظاهرات صدهاهزار نفری مردم آمریکا بر علیه سیاست های بوش این رو به خوبی نشون میده. 
حالا در این وسط ، ایران اسلامی  که آمریکا سالها سعی میکرد او را تروریست و دشمن شماره یک خود بنامد  بعد از سالهای جنگ تحمیلی و قتل عام فرهنگی اکنون با سربلندی از این سختی ها بیرون آمده و حال که سرعت پیشرفتش در علم در رتبه ی نخست قرار گرفته اکثر عرصه های علمی را به دست دارد ابر قدرت میشود و در قلب آمریکا حرف صلح و عدالت میزند...
استقبال مردم از دکتر احمدی نژاد در آمریکا نشان از یک بیداری دارد . ایران همان گزینه ایست که مردم آمریکا به علت سانسور شدید رسانه های آمریکا به آن فکر نکرده بودند ... ایران یک کشور مهربان و صلح دوست معرفی میشود و منتظر موعود!!!
احمدی نژاد سعی میکند در سخنرانی ها و سیاستهایش مردم ایران و آمریکا را به هم نزدیک کند و همینطور هم هست او از اشتراک بین ادیان به خوبی بهره میبرد. این همان چیزیست که صهیونیستها از آن میترسند ... اینکه مردم و دولت ایران  با آمریکا رابطه برقرار کنند... با مردم آمریکا ، نه با دولت آن !

سخنرانی دکتر احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا 

سخت تر از تحمل سخنان دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل برای دشمنان ، تحمل سخنرانی وی در دانشگاه کلمبیا بود وقتی که گفت به امید روزیست که مصلح کل به همراه مسیح برجهان حکومت کنند 
خوبه یک بار دیگه سخنرانی رییس جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه کلمبیا و همچنین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را بخوانیم.
در میان تحلیل ها و جنجالهای بی سابقه ی رسانه های غرب توجه شما را جلب میکنم به تحلیل پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه اسرائیل که در مورد سفر دکتر احمدی نژاد به آمریکا و آمریکای لاتین نوشته است :
"این سیاست ایران بخشی از سیاست سنتی رژیم محسوب می شود که هدف و امید خود را در آن می داند که دستگاه خلافت اسلامی را از نو بنا کند و در انتظار روز ظهور مهدی موعود باشد که آن هنگام، همه جهانیان اسلام شیعه را خواهند پذیرفت و رستگاری جاودان خواهند یافت."
اونها خوب میدونن توی دنیا چه اتفاقاتی داره می افته . اونها از بیداری مردم و بازگشت حضرت عیسی (ع)‏و امام زمان (عج) میترسن...
افزایش حق گرایی و افزایش مسلمانان در جهان بزرگترین مشکل دشمنانه که تمام باعث و بانیش رو ایرانی اسلامی میدونن . ایران انقلاب خودش رو همونطور که رهبرمان فرمودند بدون لشگر کشی صادر کرد .
سخنان دکتر احمدی نژاد یک نمونه بود ... این یک حرکت و موج بزرگیست که در جهان آغاز شده ... 


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 86/7/14:: 4:56 عصر     |     () نظر
<      1   2