• وبلاگ : منتظر
  • يادداشت : ترويج زندگي غربي، فمينيسم و همجنسگرايي در ساختمان پزشكان
  • نظرات : 3 خصوصي ، 42 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سخنرانى [در جمع كاركنان راديو دريا (ويژگيهاى رژيم غير الهى)].
    زمان: 30 تير 1358/26 شعبان 1399.
    مكان: قم.
    موضوع: ويژگيهاى رژيم غير الهى- نقش تربيتى راديو و تلويزيون.
    حضار: كاركنان راديو دريا.

    بسم اللَّه الرحمن الرحيم.
    ويژگيهاى رژيم غير الهى.
    دستگاههاى رژيم سلطنتى و آن چيزهايى كه از قبيل رژيم سلطنتى [است‏]، كه روى هم رفته بايد بگوييم رژيم [غيرالهى‏]، رژيمهاى غيرالهى براى اينكه وضعش به حسب نوع اين است كه به ملت خيانت مى‏كنند و براى خودشان دستگاه درست مى‏كنند و به منافع خودشان ملت را به كار مى‏كشند و از ملت جدا هستند، برنامه‏هاى آنها اين است كه با كوششْ ملت را به تباهى بكشند و نسل جوان را فاسد كنند. اگر نسل جوان فاسد نباشد آنها از آن خوف دارند و مى‏ترسند كه يك وقت نسل جوان يك عصيانى بكند و آنها را به تباهى بكشد. از اين جهت، به وسائل مختلفه كوشش مى‏كنند كه نسل جوان را به تباهى بكشند كه از مسائل روز و از مسائل زندگى كنار باشند. وسائل متعدد، از قبيل مطبوعات كه در خدمت آنها بود، راديو و تلويزيون، سينما، تئاتر، تمام اينها كه در خدمت آن رژيمهاى غيرتوحيدى هست ..
    تمام اينها براى اين است كه ملت را عقب برانند و از توجه به مقدّرات خودشان غافل كنند، و احياناً بكشانند به طرف خودشان؛ و آنها سرگرم به كارهاى غير مقدّرات خودشان بشوند و آنها هم منافع خودشان را ببرند و مطمئن باشند كه كسى مخالفشان نيست. و لهذا جميع وسائلِ فساد جوانها را اينها فراهم مى‏كردند؛ از قبيل مراكز فحشا كه اطلاع لابُد داريد كه در تهران خصوصاً چقدر مراكز فحشا بوده است؛ به طرق مختلفه‏اى كه بعضى از آنها گفتنى نيست اصلًا؛ و همين طور اطراف دريا. در وقتى كه، موقعى كه‏
    صحيفه امام، ج‏9، ص: 200
    مردم به دريا رومى آورند، يكى از امورى كه آنها دامن به آن مى‏زدند همين اختلاطى بود كه بين جوانها و زن و مرد بود. و اين نه از باب اين بود كه اينها مى‏خواستند به جوانهاى ما مثلًا خوش بگذرد، بلكه از باب اين بود كه اينها را به تباهى بكشند. مراكزى كه در آن مخدّرات از قبيل مشروبات و دستگاههاى تخديرى ديگرى بود الى ماشاء اللَّه. در سينما جوانهاى ما وارد مى‏شدند، اگر چنانچه چند روز وارد مى‏شدند عادت مى كردند و سينما با آن صورتهايى كه همه‏اش انحرافى بود، راديوها همه انحرافى؛ مطبوعات از قبيل روزنامه‏ها؛ از قبيل مجلّات؛ همه چيزهايى بودند كه جوانهاى ما را منحرف كنند ..
    موسيقى، منشأ تخدير افكار.
    و از جمله چيزهايى كه باز مغزهاى جوانها را مخدّر است و تخدير مى‏كند موسيقى است. موسيقى اسباب اين مى‏شود كه مغز انسان وقتى چند وقت به موسيقى گوش كرد، تبديل مى‏شود به يك مغزى غير آن [مغز] كسى كه جدّى باشد. از جدّيت، انسان را بيرون مى‏كند، و متوجه مى‏كند به جهاتى ديگر. تمام اين وسائلى كه حالا اين بعضيش بود، و الى ماشاء اللَّه وسائل درست كرده بودند، همه براى خاطر اين بود كه ملت را از مقدّرات خودش غافل كند، و متوجه به جهات ديگر بكند، منحرف كند او را از مسائل روز كه مبادا مزاحمش بشود. اين يك برنامه بسيار مفصّلى بوده است كه طرح شده؛ نه اين است كه مِنْ باب اتفاق مثلًا اين مسائل واقع شده. نخير، اين يك طرحهايى است كه آنهايى كه طرّاح هستند طرح كردند، كه اين جوانها را به تباهى بكشند ..