• وبلاگ : منتظر
  • يادداشت : ترويج زندگي غربي، فمينيسم و همجنسگرايي در ساختمان پزشكان
  • نظرات : 3 خصوصي ، 42 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    دوست گرانقدر !
    در ساختمان پزشکان از شوخي هاي زننده اي که در سريال هاي ديگر از جمله : قهوه تلخ ، طنز ماهواره اي جناب مديري ، و ...... و حتي در بسياري از فيلم هاي طنز اين روزها ديده مي شود (مثل سن پطرزبورگ ) خبري نيست يا حداقل خيلي خيلي کمتر است ...

    اين که يک شخصيت فيلم بگويد من فمنيست هستم ترويج مي شود؟ پس خيلي از ترويج هاي ديگر در سريال هاي ديگر بوده و شما نديده ايد !
    يوگا کار ميکند !! اينجاست که آدم بايد بپرسد برادر ميداني يوگا چيست ؟؟ مراقبه چيست ؟ چه دخلي با فمنيسم دارد؟؟ . به نظر بنده حقير سراپا تقصير اينجا بوديسم رو رواج مي ده ها . اشتباه نميکني؟
    عکس فرويد روي ديوار اتاق نيماست .توقع داشتي عکس کي تو اتاق روانشناس باشد؟ فرويد بده؟ اصلا نکند سياست آزادي جنسي در اروپا را ايشان پايه گذاري کرد ؟ راستي چه آدم بي پدر مادري !!

    لازم به تذکر است فرويد پدر علم روانشناسيست(چه شما خوشتان بيابد چه نيايد ) و زندگي خود را وقف تحقيقات در اين راه کرد . هر کس اندک آشنايي در زمينه روانشناسي داشته باشدحداقل نمي تواند خدمات او را ناديده بگيرد ;البته اگر نستايدش .
    بسياري از روان شناسان ما هم عکسش را هم به ديوار خانه و مطب و .... ميزنند . آيا اين نشانه تبليغ چيزي خاص است؟ آنها هم فمنيست اند
    آخر اينکه
    اصلا شما قبول داريد که زبور و تورات و انجيل و قرآن را يک خدا فرستاده و حالا هر جاي اين کتب( به گفته برخي ها) تحريف شده باشد آفرينش انسان توسط خدا که نشده . شده؟در اين تابلو هم خداي متعال با سرانگشتش ميدمد در جان ابوالبشر جاني را که بايد . و حالا اينکه ما دوست داريم معصومان را با شمشير و ريش و ساير ادوات جنگي و آنها بدين سبک و سياق اين بحث ديگري است که در اين مقال نميگنجد .
    و اينکه:
    اين همه جنگ و جدل حاصل کوته نظري است
    چون نظر پاک کني ، کعبه و بتخانه يکي است