• وبلاگ : منتظر
  • يادداشت : ساختمان پزشكان شبكه 3 روي فارسي1 را سفيد كرد
  • نظرات : 3 خصوصي ، 42 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + يک طلبه 
    با سلام و احترام
    البته به وجود بعضي از اين اشاره ها نميشود شک کرد. اما مساله اين است که اين اشارات نشان از واقعيتهاي جنسي جامعه ما دارد.و دقيقا مثل يک طنز و هر طنز ديگري اين واقعيت را دارد به خوبي و بي پرده نشان ميدهد!
    بله اشارات جنسي دارد. و شايد اين سريال واقعا حرفهايي در مورد مسايل جنسي دارد.
    به نظر حقير اين طنز در موارد زيادي وضعيت معيوب جنسي جامعه ما را به تصوير کشيده است...
    هيجانات جنسي اي که گاه آرام آرام کانون خانواده هاي زيادي را به طلاق عاطفي ميکشاند
    بسياري از مردان و چه بسا زنان جامعه ي ما درون بيماري در مسايل جنسي دارند . کمتر مردي در جامعه ي ما با عبور تصوير زني از جلوي چشمانشان ، درونشان بي خطا ميماند اگر چه به خاطر جبر اجتماعي خود خطاي علني اي نميکنند!
    في المثل آمار محرمانه اي را جايي ديدم که ميگفت کمتر زن ايراني را ميتوان يافت که رنجيده از نگاه نارواي همسرش به زني ديگر نباشد! (نميدانم تا چه حد دقيق بود)... اين کمترين حد اين خطاهاي جنسي است.
    گرايشها ،کششها و کنشهاي جنسي جامعه ي ما نياز به نقد دارد... و درشرايط کنوني که امر به معروف و نهي از منکر صورتي مسخ شده و ناتوان و بدور از متد روز يافته است ، طنز تنها راه است!
    اميدوارم به هجو نکشد!
    پاسخ

    بله نياز به نقد دارد . اما هر طنزي منتقد نيست . اين فيلم بيشتر شبيه كسي است كه مسئله حساسي را به صورت جوك تعريف مي كنه تا بقيه بخندند . وقتي فريد تاجيك رو ميبره توي خونش در رو قفل مي كنه و تشك مياره ميگه بيا اينجا و تاجيك هي مي ترسه و ميگه نه ... اين داره نقد مي كنه ؟