• وبلاگ : منتظر
  • يادداشت : زمان شخم زدن مراكز فرهنگي فرا مي رسد ؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + طبسي 

    مشكل اينه كه هنوز آقايان نفهميدن كه حجاب و عفاف مختص به زنان نيست كه هر تريبوني دستشون مياد فقط از اين جنس انتقاد مي كنند.فراموش كردن آيات صريح و پي در پي كه حكم حجاب رو هم به زنان و هم به مردان دادند.

    همين دزار كردن انگشتتان بي شمار اتهام فقط و فقط به سوي جنس زن باعث شده كه خيلي از مردان نامرد توي هر لباسي و هر موقعيتي بي مهابا به چهره و اندام زن چادري و غير چادري خيره بشن تا شايد بتونن موردي براي تذكر و... در اونها پيدا كنن.

    تا كي قراره آقايون ما هر مدل لباس تنگ و ناجوري كه دلشون مي خواد به تن كنن و با اتكا به اينكه كسي اونا رو متهم به اختلال در فرهنگ اسلامي حجاب نمي كنه آزاده راه برن..؟؟ تا كي؟؟؟؟

    حجاب براي همه است... حجاب فقط حجاب تن نيست، حجاب چشم هم هست كه متاسفانه ننگ ظاهري مثل بدحجابي پوششي نداره...

    پاسخ

    اين کاملا درسته که مردان هم به اندازه زنان بايد عفاف داشته باشند براي همينه که نيروي انتظامي هم به خانم ها تذکر ميده هم به آقايون. ولي اولا مشکل فقط اين نيست . يعني اگه بر فرض، آقايون روهم در کنار خانم ها متهم کرديم همه مشکلات حل ميشه ؟ مشکل اصلي امروز اينه که برخي از آقايون(يعني مسئولان) تا بحث عفاف و حجاب ميشه ياد نيروي انتظامي مي افتند و ميگن نبايد در برابر اين فتنه، کار انتظامي صورت بگيره ، و بايد کار فرهنگي انجام بشه .در صورتي که خودشون متولي هستند و هيچ کاري نمي کنند.دوما اين آقايوني که هنوز نفهميدند، بفرمائيد چه کساني اند ؟ اگر منظور شما دکتر احمدي نژاده ، که اتفاقا ايشون در اون مصاحبه تلويزيوني بحث بر انگيزشون از خانم ها دفاع کردند و اتفاقا به همين نکته هم اشاره کردند که نبايد انگشت اتهام به سمت خانم ها باشه . و باز هم به خاطر همين موضع گيريشون بود که بسيج دانشگاه امام صادق در نامه تندش به دکتر اين نکته رو متذکر شد که کسي متهم اصلي رو خانمها نميدونه و براي چي دکتر اين حرف رو زد؟ واقعا چه کسي از مسئولين اعلام کرده که خانم ها مقصرند و براي چي دکتر احمدي نژاد از اين موضع گيري خيالي انتقاد کرد .اين سوال از شما هم بايد پرسيده بشه که واقعا اين آقاياني که شما از دست اونها گله داريد کجا و پشت کدام تريبون اين سخن رو گفته اند؟سوما اين مرد ها و نامرد هايي که ميگيد در هر لباسي !؟ به خانم ها تذکر مي دهند چه کساني هستند ؟ اگر منظور شما نيروي انتظامي است که نيروي انتظامي وظيفه قانوني دارد تا برخورد کند . ما که منکر کار فرهنگي نيستيم ولي برخورد هاي انتظامي هم نبايد به بهانه هاي واهي کنار گذاشته بشه .موفق باشيد.