سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

امام روح الله :  اگر رای داد و شورای نگهبان هم آن رای را پذیرفت ، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. اگربخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا است، این فساد است ، و مفسد است یک همچو آدمی ، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد.

موسوی 2009

بله ... این هم آقای موسوی ... مفسد فی الارض ... اگر موسوی پایبند به ولایت فقیه نیست ، لااقل ادعا دارد پایبند به راه امام است... پس باید در برابر دستور شورای نگهبان خاضع شود ... اما تا امروز که اینگونه نبوده ... راستی حکم مفسد فی الارض چی بود ؟
بر فرض ، موسوی زمان دفاع مقدس مفید بوده (برفرض) ولی ملاک حال افراده ، موسوی هم که الان ...  .  امام نفرمود مسئولین نظام استثناء هستند . امام فرمودند هرکه رای شورای نگهبان را نپذیرد مفسد است .پس موسوی اگر نپذیرد مفسد است .
موسوی بلند شو تا دیر نشده یا به رای شورای نگهبان تمکین کن یا اینکه با چادر از کشور فرار کن ! البته چادر مال قدیم بود . بهتره الان با مانتو کوتاه فرار کنی که آمریکا راهت بده !

--------------------------------------------------------------------
+ امروز 10 تیر 88 ، حدود یک ساعت پیش موسوی نهمین بیانیه خود را منتشر کرد . اولین خط این بیانیه ی چند صفحه ای بدین شرح است :
موسوی : همان‌گونه که انتظار می‌رفت شورای نگهبان، پس از نمایش‌هایی که توجه هیچ‌کس را جلب نکرد، و با چشم بستن بر روی انبوه تقلب‌ها و تخلف‌های صورت گرفته، سرانجام نتایج دهمین دورة انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد.
موسوی با این بیانیه  نظر شورای را نمایشی دانست و به رای آن تمکین نکرد ... از نظام مقدس خواستاریم حکم مفسد فی الارض را که موسوی امروز یکی مصادیق آن است در مورد موسوی اجرا نماید...


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 88/4/8:: 10:20 عصر     |     () نظر

رئیس‌جمهور آمریکا، "موسوی" را "الهام بخش حرکت به سوی غرب" دانست !!! وی اظهار داشت: "موسوی به منشاء الهام بخش آن دسته از هموطنان خود تبدیل شده است که خواهان گشایش به سوی غرب هستند."
بله ! مقامات اسرائیل و آمریکا حامی میرحسین موسوی هستند . میر حسین موسوی و به قول یاهو، رهبر ! رفرمیست های ایران.

یک نکته ای را عرض کنم ، شهادت فقط در راه خدا اجر دارد ‏، نه در راه غیرخدا.
فکر می کنم منطقی صحبت کرده باشم . اگر کسی استناد دیگری داره بیان کنه . 
یا علی
یا حسین 

-امام خمینی:
من حالا هم باز به این افرادى که خیلى منحرف نیستند، من به اینها باز نصیحت مى‏کنم که شما بیایید و حسابتان را از این منافقین که قیام بر ضد اسلام کردند، حسابتان را جدا کنید... شما دیدید که آقاى بنى‌صدر حسابش را جدا نکرده، خدا مى‏داند که من مکرر به این گفتم که آقا، اینها تو را تباه مى‏کنند. این گرگ‌هایى که دور تو جمع شده اند و به هیچ چیز عقیده ندارند، تو را از بین مى‏برند، گوش نکرد، هى قسم خورد که اینها فداکار هستند، اینها مردم کذا هستند؛ یعنى، آنهایى که دور و بر او هستند. خوب من مى‏دانستم که اینجور نیستند!  ( صحیفه امام، ج‏15، ص: 30 )

- رهبر عزیز انقلاب:
در دوران پیش از پیروزى انقلاب، بنده در ایرانشهر تبعید بودم. در یکى از شهرهاى هم‌جوار، چند نفر آشنا داشتیم که ‏یکى از آن‌ها راننده بود، یکى شغل آزاد داشت و بالاخره، اهل فرهنگ و معرفت، به معناى خاص کلمه نبودند. به حسب ‏ظاهر، به آنها عامى اطلاق مى‌شد. با این حال جزو خواص بودند. آن‌ها مرتّب براى دیدن ما به ایرانشهر مى‌آمدند و از ‏قضایاى مذاکرات خود با روحانى شهرشان مى‌گفتند. روحانى شهرشان هم آدم خوبى بود؛ منتها جزء عوام بود.
ملاحظه مى‌کنید! راننده‌ى کمپرسى جزو خواص، ولى روحانى و پیش‌نماز محترم جزو عوام! مثلاً آن روحانى مى‌گفت: ‏‏«چرا وقتى اسم پیغمبر مى‌آید یک صلوات مى‌فرستید، ولى اسم «آقا» که مى‌آید، سه صلوات مى‌فرستید؟!» ‏نمى‌فهمید. راننده به او جواب مى‌داد: روزى که دیگر مبارزه‌اى نداشته باشیم؛ اسلام بر همه جا فائق شود؛ انقلاب ‏پیروز شود؛ ما نه تنها سه صلوات، که یک صلوات هم نمى‌فرستیم! امروز این سه صلوات، مبارزه است! راننده ‏مى‌فهمید، روحانى نمى‌فهمید! (از بیانات رهبری در دیدار فرماندهان لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) 20/3/1375 )


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 88/4/6:: 9:59 عصر     |     () نظر

 امام روح الله :
این عمال امریکایى‏ها- که تتمه‏شان مانده‏اند حالا در اینجا- اینها مانع مى‏شوند. هر روز با یک صورتى مردم را بسیج مى‏کنند و توى خیابانها مى‏کِشند و داد و فریاد و «زنده باد» و «مرده باد». براى اینکه اینها نمى‏خواهند آرام بشود این مملکت. اگر آرام بشود این مملکت، کارهایش را اداره مى کنند؛ اگر کارهایش را اداره بکند و آرامش حاصل بشود، دست آنها دیگر کوتاه مى شود. وقتى یک مملکتى آشفتگى نداشت، دست آنها کوتاه مى‏شود. لکن مملکت اگر آشفته بود- و اینها هم دارند آشفته‏اش مى‏کنند- اگر آشفته بود، آنها باز طمعشان هست که با یک صورت دیگرى، با یک فرم دیگرى، به این مملکت سلطه پیدا کنند و همان مسائل سابق و بدبختیهاى سابق را عود بدهند .  صحیفه امام، ج‏7، ص: 149

--------------------------------------------------------------------------------------------------

جمعه وقتی رهبری در نماز جمعه سخنرانی میفرمودند جمعیتی که برای نماز آمده بودند و تا به حال در هیچ نماز جمعه ای این حضور پرشور سابقه ی حضور نداشت ، با عشق و علاقه آمادگی خود را برای مبارزه اعلام کردند ... همه میگفتند انگار امام زنده شده بود و دوباره با ملت خود لب به سخن گشوده بود ...
راستی در این اغتشاشات اخیر انگار شاه ملعون نیز دوباره از روزنه ای دیگر نفرت شیطانی خود را فریاد می کرد . راستی فرزند شاه خطاب به موسوی گفته که با او هم مسیر است ...فرزند شاه مخلوع در مصاحبه با شبکه خبری سی.ان.ان، گفته که راه او با مسیر موسوی و دوستانش که ازجمله افرادی بودند که پدرش را از تخت پایین آوردند، هم اکنون به یک تقاطع مشترک رسیده است و اگر مدافع یک دعوی مشترک با آنها باشد، به گذشته نگاه نخواهد کرد...

چه جالب امام خامنه ای و مردم این بار با نوادگان و حامیان جدید همان شاه مبارزه می کنند .

گریه مردم همزمان با درد دل رهبری با امام زمان(عج)
و نهضت ادامه دارد ... تا رفع کامل فتنه...

-------------------------------------------------------------------
در همین زمینه:
+رئیس کمیسیون قضایی مجلس : شرایط لازم برای تعقیب قضایی موسوی مهیا است
+امام(ره) : اگر چوبه‌های دار را برپا کرده بودیم، این مصیبت‌ها پیش نمی‌آمد
+موسوی و فرزند مخلوع شاه در نادیده گرفتن منافع ملت، به تقاطع مشترک رسیده اند
+آلیا: منافقین و سلطنت طلبان، به موسوی احساس نزدیکی می کنند
+موسوی در راستای اجابت اهداف فرزند شاه مخلوع گام برمی‌دارد
+واکنش نایب رییس کمیسیون امنیت ملی به حمایت فرزند شاه مخلوع از موسوی
+ابراز همدردی همسر شاه مخلوع با آشوب‌طلبان و اغتشاشگران


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 88/4/1:: 10:16 عصر     |     () نظر
<      1   2   3