سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

آقای رئیس ، مشکل ما موی جوانان نیست ، مشکل عفاف آنهاست
هفته پیش رئیس جمهور دولت اسلامی دکتر حکیم احمدی نژاد طی سخنانی از برخودر های انتظامی با بحث عفاف و حجاب به شدت انتقاد کرد .(+) این سخنان دکتر با واکنش های زیادی روبرو شد . آیت الله جنتی در نماز جمعه این هفته تهران گفت : " وقتی کار به موضوع مبارزه با بدحجابی می‌رسد می‌گویند باید کار فرهنگی صورت گیرد حال سوال این است که چرا باید در این مورد کار فرهنگی کرد و در جاهای دیگر کار فرهنگی نمی‌کنند؟"(+) (واکنش ائمه جمعه به انتقاد رئیس‌جمهور از برخورد انتظامی با بدحجابی)
دکتر  5 سال قبل در تبلیغات انتخاباتی گفت: "به نظر شما مشکل ما الان مشکل موی جوانان ما است؟ جوان هر طور که می خواهد مویش را بزند، هر طور که می خواهد لباس بپوشد، به من و شما چه ربطی دارد؟ دولت باید اقتصاد را سامان بدهد"  الان 5 سال می گذره و ایشان باز به نوعی دیگر بر همان گفته خودشون تاکید کردند : " این طور نیست که ما نابسامانی‌های اجتماعی را در جامعه نمی‌بینیم و یا به دنبال اصلاح آن نیستیم، بلکه تأکید می‌کنم که این روش برای حل این مشکل درست نیست"
 جدای از اخبار کذبی که در رابطه با برخوردهای نابجای نیروی انتظامی با مردم منتشر شده و جدای از تخلفاتی که توسط برخی در نیروی انتظامی صورت پذیرفته و نیروی انتظامی نیز با اونها برخورد کرده و خواهد کرد ، من می خوام بدونم دولت در این 5 سال چقدر در افزایش عفاف در جامعه توفیق داشته که رئیس جمهور باید تنها نیروی در صحنه برای برخورد با مفاسد رو مورد تخطئه قرار بده ؟
آقای رئیس جمهور ، سخنان شما را قبول داریم و برای ما سند است. بله مشکل ما مدل موی پسران و دختران نیست . بلکه مشکل ما عفاف آنهاست . برای همین گفتیم عفاف و حجاب . شما در این 5 سال نرخ بیکاری را تک رقمی کردید می خواهم از شما بپرسم آیا توانستید نرخ سن فحشا را که در سال 82 به 13 سال رسیده بود تغییر دهید ؟ همه چیز که با اقتصاد حل نمی شود . دختر و پسر دبستانی مشکل اقتصادی دارند که ...
توجه شود که دولت اقدامات بسیار خوبی برای از بین بردن مفاسد در جامعه و احیای جایگاه خانواده انجام داده . به عنوان مثال طرح رحمت که مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار کرد واقعا موج جدیدی برای از بین بردن مشکلات جامعه ایجاد کرد . از توفیقات این طرح زیاد شنیدم . جالبه در یکی از شهرستان ها مردی به همسر خود گفته که از این به بعد تمام کارهای خانه را انجام می دهد تا همسرش بتواند در کلاس های طرح رحمت شرکت کند چرا که زندگی شان تغییر کرده و بسیار عالی شده .
اما آقای دکتر ، مسئله اینجاست که عفاف و حجاب امروز به مطالبه عمومی تبدیل شده . پس از راهپیمایی ماه قبل مردم تهران بعد از نماز جمعه در این رابطه، شما شاهد بودید که هفته های بعد  تعداد زیادی از شهرستان ها نیز شاهد راهپیمایی مردم در مورد عفاف و حجاب بود .
دولت باید توجه کنه که همونطور که که سال قبل تحولات سیاسی و ریشه کنی اصلاحات آمریکایی مطالبه عمومی شده بود و دولت با تمام قوا و همه دستگاه ها وارد این عرصه شد و توانست در عرض 8 ماه ریشه اسلام آمریکایی 16 ساله را بکند ، امسال نیز یک توجه همه جانبه برای تثبیت همیشگی عفاف و حجاب در جامعه انجام دهد .

راهپیمایی حجاب و عفاف در قم

بگذارید مقایسه ای بین فتنه سیاسی 88 و فتنه فرهنگی 89 داشته باشم :
- سال قبل عده ای از مردم به بهانه های واهی به خیابان ها آمدند و علیه نظام شعار سردادند(به صورت میلیونی). نظام افکار رو طوری مدیریت کرد که طی هشت ماه بصیرت ایجاد شد . خرداد سال قبل مردم برای تغییر نظام به خیابان ها آمدند . هم کار فرهنگی شد هم سیاسی و هم انتظامی اما برخورد انتظامی با همه صورت نگرفت چون همه معاند نبودند . حالا خرداد 89 است طی این یک سال بصیرت لازم داده شده و امروز پس از یکسال میبنیم آنهایی که برای تغییر نظام به خیابان ها می آیند به چندصد نفر هم نمی رسند . سال پیش همه افرادی که به خیابان آمدند معاند نبودند اما بعد از این بصیرت ها حالا هر کس به خیابان بیاید معاند است و نیروی انتظامی هم اعلام کرده به جد و با قاطعیت 100 درصد با اونها برخورد می کند.
- حالا هم درمورد حجاب همین است. می بینیم عده ای از مردم به خیابان ها آمده اند با نهایت بدحجابی و بی عفتی . خوب حالا  هم باید کار فرهنگی ، سیاسی و نیز انتظامی انجام شود چرا که همه اینها معاند نیستند از سر فرهنگ و عادت بدحجاب شده اند . نظام باید مانند سال قبل که بصیرت سیاسی داد ، یکسال به مردم بصیرت فرهنگی بدهد . سپس خرداد 90 با هر کسی که بدحجاب در خیابان آمد به صورت 100 درصد انتظامی برخورد کند.
چرا که وقتی یکسال به صورت همه جانبه بصیرت داده شد سال بعد مردمی که در خیابان ها دیده می شوند اگر حجاب داشتند که هیچ اگر بد حجاب بودند قطعا معاند خواهند بود و انشالله همانطور که ریشه فتنه سیاسی کنده شد ریشه فتنه فرهنگی نیز خشک خواهد شد .

ما به رئیس جمهور حکیم اعتماد داریم و نگرانی ایشان از هماهنگ نبودن دستگاه ها در از بین بردن این فتنه فرهنگی را درک می کنیم . واقعا باید از دستگاهها بخواهیم که تغییرات اساسی رو در سیستم مدیریت کشور به وجود بیاورند . چگونه دکتر ، تمام اصلاح طلبان رو از نظام سیاسی حذف کرد . چرا که آنها اصولا اعتقادی به دولت اسلامی ندارند . حالا هم باید در برخی مراکز فرهنگی تفکر ناب اسلامی را حاکم کرد .
سردار قاسمی سال 83 در سخنرانی، به تذکر شهید آوینی اشاره کردند و افزودند:  شهید آوینی گفت باید کل ساختمان شیشه ای صداوسیما شخم زده شود و از نو خانه ی جدیدی بنا شود (فیلم سخنرانی سردار رو می تونید از اینجا دانلود کنید ) مسئولان کشور واقعا کی می خواهند نهادها و مراکز فرهنگی رو شخم بزنند ؟ رئیس جمهور تلویحا از صداوسیما انتقاد کرد که نمی شه دولت یک برنامه ریزی بکنه و صداوسیما جور دیگر رفتار کنه . خوب ! پس چرا صداوسیما و به تبع آن دیگر نهاد ها که از زمان طاغوت (حتی طاغوت اصلاحات)بدون تغییر باقی مانده اند شخم زده نمی شوند ؟ چرا وزارت فرهنگ با تمام معاونتها و ... شخم زده نمی شود ؟

سخنرانی سردار قاسمی سال 83 
+دانلود فیلم سخنرانی سردار قاسمی در سال 83
+ تمجید بی سابقه شهید آوینی از سردار قاسمی

در ادامه برای تکمیل بحث، انتقادی از پایه ها و ذات غربی صداوسیما کرده ام. این پیشنهاد ها برای دیگر مراکز فرهنگی مانند وزارت علوم و ارشاد و ... هم  به همین صورت قابل طرحه ولی فعلا دیواری کوتاه تر از صداوسیما پیدا نشده که انتقاد کنیم ! البته این مطلب رو در پست بعدی منتشر می کنم.
---------------------------------------
در همین رابطه:
نهادهایی که در موردحجاب فقط انتقاد کردند
مستندهایی که کارمندان صدا و سیما نمی سازند
+ اولا تشکر از وبلاگ کلیپ مبارز که این فیلم سردار قاسمی رو لینک کرد و بعد هم وبلاگ جدیدشون رو در پارسی بلاگ تبریک می گم . انشالله این بلاگفا از روی نت محو بشه D:


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 89/3/29:: 10:43 عصر     |     () نظر

به گزارش رجانیوز، جمعیت میلیونی حاضر در مرقد مطهر امام خمینی(ره) که سخنان پرشور دکتر احمدی‌نژاد را با شعارهای حماسی و انقلابی خود همراهی کرده بودند، پس از حضور سید حسن خمینی در تریبون یکپارچه به مدت 10 دقیقه شعارهایی در حمایت از ولایت و اعتراض به فتنه‌گران سر دادند و مانع از ادامه سخنرانی وی شدند.
به گزارش فارس، پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران که هم‌اکنون توسط حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی ایراد می‌شود، سید‌حسن خمینی در جایگاه سخنرانی حاضر شد تا برای مردم سخنرانی کند.
در ابتدای سخنرانی سیدحسن خمینی مردم شعارهایی ازجمله «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر موسوی»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «ما اهل کوفه نیستیم، علی(ع) تنها بماند، نواده روح الله سید حسن نصرالله، ای یادگار امام رهبر ما خامنه ای والسلام، بصیرت حاج احمد هدیه به بستگانش... و شعارهایی نیز علیه سران فتنه و در حمایت از رهبر فرزانه انقلاب سر دادند.
سیدحسن خمینی در مواجهه با جمعیت کم‌نظیر مردم که شعار "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند " سرمی‌دادند ‌تأکید کرد: قطعاً همینطور است.
مردم همچنان خطاب به سید حسن خمینی شعارهای "بصیرت، بصیرت " سردادند و این درحالی بود که شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هنگام سردادن شعارها، صدای مراسم را قطع و وصل می‌کرد.
سیدحسن خمینی که به دلیل شعارهای گسترده مردم نمی‌توانست آنگونه که می‌خواهد سخنرانی کند، گفت: اگر دوستان بنای شعار دارند، بهتر است اجازه دهند من چند دقیقه‌ای صحبت کنم، وقتی که رهبری معظم انقلاب تشریف آوردند و در جایگاه قرار گرفتند، طبیعتاً نسبت به آن بزگوار ابراز احساسات می‌کنند.
شدت شعارهای مردم به حدی بود که سید حسن خمینی نتواند به سخنان خود ادامه دهد.
سید‌حسن خمینی که به دلیل شعارهای گسترده مردم علیه فتنه‌گران و اعتراض به سکوت وی در برابر اقدامات فتنه‌گران علیه آرمان‌های امام خمینی(ره) اعم از ولایت فقیه و قدس و ... نمی‌توانست به سخنرانی خود ادامه دهد، با ناراحتی خطاب به مردم گفت که هنوز 20 سال از رحلت امام(ره) نگذشته است.
وی برای آرام کردن مردم و جلوگیری از شعار دادن آنها، سه بار خواستار ذکر صلوات از سوی حاضرین در مراسم شد ولی مردم از سر دادن شعار علیه سران فتنه دست بردار نبودند.سید حسن خمینی در ادامه گفت که انشاالله عزاداری مقبول باشد.
سیدحسن خمینی در حالی‌که همه مردم یک صدا و یکپارچه در داخل و بیرون حرم علیه فتنه‌گران شعار می‌دادند، گفت: مردم از گروه اندکی که شلوغ می‌کنند، بیزارند و مردمی ‌که بیرون صحن حضور دارند، علاقمند به امام خمینی(ره) هستند.
وی سپس افزود: اجازه بدهید چند دقیقه صحبت کنم، چراکه شأن مراسم سالگرد امام(ره) چنین نیست که برخی اندک این‌چنین انجام می‌دهند.
سیدحسن خمینی ‌بارها در میان شعارهای حاضرین خواستار قطع شعارهای مردمی و ادامه سخنرانی خود شد که مردم حاضر در مراسم به دلیل سکوت وی در فتنه‌های اخیر در برابر اقدامات فتنه‌گران در مقابله با آرمان‌های امام(ره)، شعارهای خود را ادامه دادند.
وی که در مواجهه با این شعارها ‌نتوانست سخنرانی خود را آنگونه که می‌خواهد به پایان برساند، گفت: من معذرت می‌خواهم و از خدا می‌خواهم ما را با امام راحل محشور کند.
سیدحسن خمینی که چندبار سعی کرد مانع شعار دادن مردم علیه فتنه‌گران شود اما موفق به این کار نشد با بیان اینکه مانعی ندارد و انشاالله خداوند همه ما را غریق رحمت و لطف خود کند، خواستار قرائت فاتحه‌ای برای شادی روح امام(ره)، فرزندان ایشان و شهدا شد و سپس سخنرانی خود را نیمه تمام به پایان رساند.

به گزارش فارس،‌ مجری برنامه پس از پایان یافتن سخنان سید حسن خمینی، خطاب به حاضرین در مراسم گفت با یک صلوات سکوت کنید، چرا که رهبر معظم انقلاب برای سخنرانی تا لحظاتی دیگر وارد جایگاه خواهند شد که این سخن مجری موجب شد مردم با ذکر یک صلوات، به طور کامل سکوت کرده و آماده ورود رهبر انقلاب شوند.
مردم با ورود رهبر انقلاب، پس از دقایقی سر دادن شعار در حمایت از ایشان، به طور کامل سکوت کردند و مشغول گوش فرادادن به خطبه‌های مقام معظم رهبری در این مراسم کم‌نظیر شدند.

--------------------------------------------------------------------
+ بیرون صحن مردم با شعور و حال بیشتری علیه سران فتنه شعار می دادن . یکی فیلم مردم بیرون از صحن سید مصطفی  رو نشون سید حسن خمینی بده تا ببینه بیرونی ها چه جوری بودند .
سید حسن خمینی در کنار سران فتنه 31 اردیبهشت 89+ این عکس سید حسن که 31 اردیبهشت 89 در کنار سران فتنه در مراسم عروسی شرکت کرده. این عکس رو در کنار بعضی از سخنرانی های حاج احمد روی یک صفحه چاپ کرده بودند و در حرم پخش کرده بودند . شهرستانی ها که این عکس رو دیدند باورشون نمی شد که بیت امام با سران فتنه هستند . از روی بروشور با موبایل عکس می گرفتند تا وقتی به شهرهاشون رفتند به بقیه هم نشون بدهند.  
+رهبر حکیم انقلاب در خطبه‌های عظیم‌ترین نمازجمعه تاریخ اسلام : ملت ادعای دنباله‌روی امام را از همراهی‌کنندگان فضاحت روز قدس و عاشورا نمی‌پذیرند/ حال فعلی افراد معیار قضاوت است
+ حضور هاشمی در نماز جمعه به امامت رهبرانقلاب
+ عظیم‎ترین نمازجمعه تاریخ اسلام به امامت ولی‌امر مسلمین جهان برگزار شد
+فیلم سخنرانی نا تمام سید حسن خمینی 14 خرداد 89
+ فیلم شعارهای مردم در هنگام سخنرانی سید حسن خمینی (بیرون صحن)

+++  مصطفی محمد نجار وزیر کشور که روز14 خرداد از جانب سید حسن مصطفوی و محمد علی انصاری مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود در بیمارستان چمران بستری شد.

+ جمعیت هلال احمر: اعلام آمادگی 8000 نیروی مردمی برای حضور در غزه؛ مهلت ثبت نام تا 2 هفته تمدید شد


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 89/3/15:: 4:23 عصر     |     () نظر