سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

به گزارش رجانیوز، جمعیت میلیونی حاضر در مرقد مطهر امام خمینی(ره) که سخنان پرشور دکتر احمدی‌نژاد را با شعارهای حماسی و انقلابی خود همراهی کرده بودند، پس از حضور سید حسن خمینی در تریبون یکپارچه به مدت 10 دقیقه شعارهایی در حمایت از ولایت و اعتراض به فتنه‌گران سر دادند و مانع از ادامه سخنرانی وی شدند.
به گزارش فارس، پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران که هم‌اکنون توسط حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی ایراد می‌شود، سید‌حسن خمینی در جایگاه سخنرانی حاضر شد تا برای مردم سخنرانی کند.
در ابتدای سخنرانی سیدحسن خمینی مردم شعارهایی ازجمله «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر موسوی»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «ما اهل کوفه نیستیم، علی(ع) تنها بماند، نواده روح الله سید حسن نصرالله، ای یادگار امام رهبر ما خامنه ای والسلام، بصیرت حاج احمد هدیه به بستگانش... و شعارهایی نیز علیه سران فتنه و در حمایت از رهبر فرزانه انقلاب سر دادند.
سیدحسن خمینی در مواجهه با جمعیت کم‌نظیر مردم که شعار "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند " سرمی‌دادند ‌تأکید کرد: قطعاً همینطور است.
مردم همچنان خطاب به سید حسن خمینی شعارهای "بصیرت، بصیرت " سردادند و این درحالی بود که شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هنگام سردادن شعارها، صدای مراسم را قطع و وصل می‌کرد.
سیدحسن خمینی که به دلیل شعارهای گسترده مردم نمی‌توانست آنگونه که می‌خواهد سخنرانی کند، گفت: اگر دوستان بنای شعار دارند، بهتر است اجازه دهند من چند دقیقه‌ای صحبت کنم، وقتی که رهبری معظم انقلاب تشریف آوردند و در جایگاه قرار گرفتند، طبیعتاً نسبت به آن بزگوار ابراز احساسات می‌کنند.
شدت شعارهای مردم به حدی بود که سید حسن خمینی نتواند به سخنان خود ادامه دهد.
سید‌حسن خمینی که به دلیل شعارهای گسترده مردم علیه فتنه‌گران و اعتراض به سکوت وی در برابر اقدامات فتنه‌گران علیه آرمان‌های امام خمینی(ره) اعم از ولایت فقیه و قدس و ... نمی‌توانست به سخنرانی خود ادامه دهد، با ناراحتی خطاب به مردم گفت که هنوز 20 سال از رحلت امام(ره) نگذشته است.
وی برای آرام کردن مردم و جلوگیری از شعار دادن آنها، سه بار خواستار ذکر صلوات از سوی حاضرین در مراسم شد ولی مردم از سر دادن شعار علیه سران فتنه دست بردار نبودند.سید حسن خمینی در ادامه گفت که انشاالله عزاداری مقبول باشد.
سیدحسن خمینی در حالی‌که همه مردم یک صدا و یکپارچه در داخل و بیرون حرم علیه فتنه‌گران شعار می‌دادند، گفت: مردم از گروه اندکی که شلوغ می‌کنند، بیزارند و مردمی ‌که بیرون صحن حضور دارند، علاقمند به امام خمینی(ره) هستند.
وی سپس افزود: اجازه بدهید چند دقیقه صحبت کنم، چراکه شأن مراسم سالگرد امام(ره) چنین نیست که برخی اندک این‌چنین انجام می‌دهند.
سیدحسن خمینی ‌بارها در میان شعارهای حاضرین خواستار قطع شعارهای مردمی و ادامه سخنرانی خود شد که مردم حاضر در مراسم به دلیل سکوت وی در فتنه‌های اخیر در برابر اقدامات فتنه‌گران در مقابله با آرمان‌های امام(ره)، شعارهای خود را ادامه دادند.
وی که در مواجهه با این شعارها ‌نتوانست سخنرانی خود را آنگونه که می‌خواهد به پایان برساند، گفت: من معذرت می‌خواهم و از خدا می‌خواهم ما را با امام راحل محشور کند.
سیدحسن خمینی که چندبار سعی کرد مانع شعار دادن مردم علیه فتنه‌گران شود اما موفق به این کار نشد با بیان اینکه مانعی ندارد و انشاالله خداوند همه ما را غریق رحمت و لطف خود کند، خواستار قرائت فاتحه‌ای برای شادی روح امام(ره)، فرزندان ایشان و شهدا شد و سپس سخنرانی خود را نیمه تمام به پایان رساند.

به گزارش فارس،‌ مجری برنامه پس از پایان یافتن سخنان سید حسن خمینی، خطاب به حاضرین در مراسم گفت با یک صلوات سکوت کنید، چرا که رهبر معظم انقلاب برای سخنرانی تا لحظاتی دیگر وارد جایگاه خواهند شد که این سخن مجری موجب شد مردم با ذکر یک صلوات، به طور کامل سکوت کرده و آماده ورود رهبر انقلاب شوند.
مردم با ورود رهبر انقلاب، پس از دقایقی سر دادن شعار در حمایت از ایشان، به طور کامل سکوت کردند و مشغول گوش فرادادن به خطبه‌های مقام معظم رهبری در این مراسم کم‌نظیر شدند.

--------------------------------------------------------------------
+ بیرون صحن مردم با شعور و حال بیشتری علیه سران فتنه شعار می دادن . یکی فیلم مردم بیرون از صحن سید مصطفی  رو نشون سید حسن خمینی بده تا ببینه بیرونی ها چه جوری بودند .
سید حسن خمینی در کنار سران فتنه 31 اردیبهشت 89+ این عکس سید حسن که 31 اردیبهشت 89 در کنار سران فتنه در مراسم عروسی شرکت کرده. این عکس رو در کنار بعضی از سخنرانی های حاج احمد روی یک صفحه چاپ کرده بودند و در حرم پخش کرده بودند . شهرستانی ها که این عکس رو دیدند باورشون نمی شد که بیت امام با سران فتنه هستند . از روی بروشور با موبایل عکس می گرفتند تا وقتی به شهرهاشون رفتند به بقیه هم نشون بدهند.  
+رهبر حکیم انقلاب در خطبه‌های عظیم‌ترین نمازجمعه تاریخ اسلام : ملت ادعای دنباله‌روی امام را از همراهی‌کنندگان فضاحت روز قدس و عاشورا نمی‌پذیرند/ حال فعلی افراد معیار قضاوت است
+ حضور هاشمی در نماز جمعه به امامت رهبرانقلاب
+ عظیم‎ترین نمازجمعه تاریخ اسلام به امامت ولی‌امر مسلمین جهان برگزار شد
+فیلم سخنرانی نا تمام سید حسن خمینی 14 خرداد 89
+ فیلم شعارهای مردم در هنگام سخنرانی سید حسن خمینی (بیرون صحن)

+++  مصطفی محمد نجار وزیر کشور که روز14 خرداد از جانب سید حسن مصطفوی و محمد علی انصاری مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود در بیمارستان چمران بستری شد.

+ جمعیت هلال احمر: اعلام آمادگی 8000 نیروی مردمی برای حضور در غزه؛ مهلت ثبت نام تا 2 هفته تمدید شد


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 89/3/15:: 4:23 عصر     |     () نظر