سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . زیارت عاشورا  انسان رو به امام حسین ع پیوند میده توی این زیارت انسان به وسیله ی محبت به امام (ع) به ایشان متصل میشه و در حقیقت بیانگر حب ما به اهل بیت (ع)‌هست . اما زیارت اربعین که طبق حدیثی از علامات مومن نیز هست به انسان نشون میده که شیعه و پیرو اهل بیت چه کسی است. در قسمتی از این  زیارت اینطور اومده :
لَعَنَ اللهُ مَنْ ظَلَمَکَ وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً سَمِعَتْ بِذلِکَ فَرَضِیَتْ بِهِ
خدا لعنت کند کسى که به تو ستم کرد و

خدا لعنت کند مردمى که شنیدند جریان کشتن و ستم تو را و بدان راضى بودند

در این جا ما نه تنها کسانی رو که به امام حسین (ع) ستم کردند لعنت میکنیم و از اونها دوری میجوییم بلکه کسانی رو که از قضیه ی کشتن امام حسین (ع) آگاه هستند و به آن راضی اند نیز لعنت میکنیم .
سریع میرم سر اصل مطلب ! واقعا به نظر شما هم اکنون چه کسانی به این قتل راضی اند ؟ چه کسانی این واقعه را شنیده اند و اتفاقا آن را قبول دارند اما به آن راضی اند و حتی یادآوری آن را ضروری نمیدانند و آن را چه خوب و چه بد واقعه ای مربوط به 1400 سال قبل میدانند؟ اصلا چه کسانی امام حسین را لایق حکومت نمیدانند و اگر امام حسین (ع)‌ از منافع و عقاید آنان تخطی کند او را به محاکمه میکشند  و به ستم به این شخصیت والا مقام  و نور الهی  راضی اند؟
شاید وقایع و سخنان کسانی که تحت لوای دولت اصلاحات در این مملکت مجال سخن گفتن پیدا کردند این افراد را برای ما شناسایی کند . چرا که تا مرد سخن نگفته باشد ... و اتفاقا دولت اصلاحات همان بزنگاهی بود که به افرادی بال و پر قدرت ظاهری داد تا آنچه درون خود دارند بیرون بریزند تا اینکه در آینده در دادگاه بین المللی و یا بعد تر در روز قیامت نتوانند ادعای اسلام و یاری خداوند داشته باشند.
پیشتر در این وبلاگ نمونه هایی از فوران عقاید این افراد را ذکر کرده بودم . آنجایی که روزنامه ی ایران روزنامه ی دولت آقای خاتمی در 21 اسفندماه سال80 با چاپ مقاله ای از کهنه شدن قیام عاشورا خبر میدهد و مینویسد :  اصلا پس از گذشت این سالها چه ضرورتی دارد که این قیام یادآوری شود؟
مثال نزدیک بیاورم . همین چند ماه قبل اعلمی نماینده ی اصلاحطلب مجلس در سخنانی از استیضاح امام حسین (ع) خبر میدهد و میگوید : اگر امام حسین(ع) از معیارهای من عدول کند او را به مجلس میکشانم !
میتونید نمونه های دیگری از این توهین ها به امام حسین (ع) را در  وبلاگ کوشالی بخوانید . البته اینها مواضع رسمی این افراد در مقابل ائمه معصومین است . اما به طور غیر رسمی نیز ارادت خود را به این خاندان مطهر اظهار کرده اند . نمونه اش آن مراسم مختلط و شرم آوری  بود که در زمان دولت اصلاحات در میدان محسنی برای امام حسین (ع) گرفته شد و البته با هوشیاری امت حزب الله خنثی شد .
و این تنها به امام حسین (ع) ختم نشده بود . دولت اصلاحات محفلی بود که به تمامی افراد و گروهک ها و فرقه های منحرف اجازه ی رشد و بروز داد . در این دولت بود که کسانی که در مجلس و مقامات کشوری نفوذ کرده بودند به طور مستقیم  به مبارزه علیه اسلام پرداختند حتی حتی کسانی در پشت تریبون دانشگاه ها و حتی مدارس نیز قدرت توهین و شبهه پراکنی پیدا کردند . که نمونه های آن باز هم بسیار است که پیش تر در وبلاگم نمونه هایی ذکر کرده بودم و قسمتهای دیگری نیز در وبلاگ مهر در مطلبی تحت عنوان «ره آورد اصلاحات-بخش اول و بخش دوم» موجود میباشد . ویژه‌نامه «کژراهه»
اما آن چیزی که امروز مدنظرم هست فعالیت های دیگری  است که زیر عبای غیر روحانی دولت قبل بر ضد اسلام انجام گرفت . این بار به طور مستقیم به اصول اسلام ضربه وارد نمیشد . بلکه به طور غیر مستقیم کسانی به تحریف مبانی این دین مبین پرداختند . و آن زمانی بود که انواع فرقه های منحرف مجال فعالیت پیدا کردند که شاید عبدالکریم سروش پوزتیویست یا کاظمینی بروجردی که در اخبار نیز اعترافاتش که میگفت از طرف آمریکا حمایت میشود پخش شد نمونه ی کوچکی ازآن بود . این بار انواع و اقسام افراد مختلف چه درس خوانده و چه بی سواد از راه های گوناگون دست به تحریف اصول و فروع اسلام کردند . هفته ی پیش روزنامه ی جام جم با چاپ ویژه نامه ای با عنوان "کژراهه" به معرفی 50 نفر از کسانی که مدعی دروغین ارتباط با ائمه معصومین(ع) ، ارتباط با ملکوت و ... بودند پرداخت .
به عنوان مثال یکی از این 50 تن شخصی به نام علی یعقوبی است که چندی پیش تحت بازجویی قرار گرفت بود . این شخص با چاپ جزواتی به صورت علمی سعی در تلقین افکار خود به اشخاص مذهبی داشت .  بعضی از افرادی که تحت آموزش این جزوات قرار گرفته اند هم اکنون با مشکلات بسیار ی روبرو شده اند و خیلی از عقایدشان منحرف شده است به عنوان مثال آنان دیگر در مجالس عزا سینه نمیزنند دیگر در مجالس عزا گریه نمیکنند ... و این چنین است که با نام اسلام میتوان به اسلام ضربه زد ...
چرا دولت اصلاحات مامنی برای رشد این میکروب ها بود   و امروز در دولت اصولگرا باید این افراد شاسنایی و دستگیر شوند ؟ به نظر میرسد مقامات دولت اصلاحات که با گفتار و توهین های مستقیمشان به دین اسلام ، ثابت کرده اند که با این گونه فعالیت ها که به طور غیر مستقیم ریشه ی اسلام را هدف قرار گرفته است موافقند ...

و حسین (ع)بشنو فریاد مارا : خدا لعنت کند مردمى که شنیدند جریان کشتن و ستم تو را و بدان راضى بودند

---------------------------------------------------------------------------------------------
در همین زمینه :
+ طرفداران برخی از این فرقه ها و افکار انحرافی که البته در اینترنت ، سایت و وبلاگ و گروه های چت دارن ، به شدت به نقد این ویژه نامه پرداختند تا جایی که چندین وبلاگ مخصوص نقد این ویژه نامه درست کردند ...
یادداشت کیهان : اصلاح طلبی و نهضت عاشورا
+ حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان: اگر با هوچیگرى مى شد ادامه حیات داد دوم خردادى ها یک شاهنشاهى دیگر مى ساختند.


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 86/12/12:: 12:22 عصر     |     () نظر