سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام !

می بینید ! فضای مجازی حتی معنی مرگ رو هم تغییر داده . یکسال پیش آخرین باری بود که بلاگم رو بروز کردم . بعد از اون دیگه حضور نداشتم تاااااا الان .

مرگ در فضای مجازی چطور تعریف می شه ؟

1- اگر از وبلاگت بری و دیگه بر نگردی( این به معنی مرگ بیشتر نزدیکه ولی چه کسی می تونه تضمین بده نویسنده دیگه به بلاگ برنگرده یعنی کسی نمیتونه تضمین بده مرگ حتی رخ داده)

2- اگر بری و بعد از مدتی دلت بخواد برگردی (خب این یعنی چی مرگ که نیست اگر مرگ باشه لابد یعنی رجعت ؟ شایدم معنی کما رو داشته باشه )

3- شاید هم مرگ در فضای مجازی تنها با مرگ در دنیای حقیقی است که معنی پیدا می کند .

4-حضور در فضای مجازی یعنی چی ؟ یعنی من می نویسم یا من لایک می کنم ... پس هستم ؟ اگر این معنی مستفاد بشه یعنی حضوری از جنس محتوا در فضای مجازی به معنای زندگی خواهد بود و حالا اگر

الف) من ننویسم می میرم ؟

ب) یا اگر بنویسم و استحاله شوم و چیزی غیر از چیزهایی که می نوشتم بنویسم،  مرده ام ؟ اگر این حالت درست باشد اگر منی که نسبت به برخی مسائل حساس بودم و می نوشتم یا لایک می کردن حالا در شرایط حساس مثل انتخابات اخیر ننویسم آیا باز هم مرده ام ؟ حالا اگر من الهی بنویسم و بعد ضد الهی بنویسم مرده ام یا اگر ضد الهی بنویسم و بعد الهی باز هم مرده ام ؟

اینجا نقطه ی حساس است . پدیده های ورپریده ای! مثل فیس بوک ِ سکولار ، تنها می گویند اگر لایک کنی زنده ای ... آن هم مهم نیست کجا لایک کنی... اما حقیقت این است که اگر خوب ها را لایک کنی زنده ای ... آن هم در زمان و مکان درست... تنها اگر خوب باشی زنده ای ... و می شود حتی عندربهم یرزقون شوی برای همیشه زنده ...

 برای اینکه اثبات کنم در فضای مجازی زنده ام آمده ام وبلاگم را به روز کنم ... مثبت به روز کنم ... همین

یا علی

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 92/3/5:: 9:0 عصر     |     () نظر