سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

سلام . میخواستم امسال (تحصیلی) دو هفته یکبار مطلب بنویسم که دو ماهی هم اینطور شد اما باز این تحولات جهانی اینقدر سریع شده که آدم نمیتونه بشینه نگاه کنه!
شاید اولین ماههای سر کار اومدن دولت نهم بود که خیلی تلاش میکردیم تا از خوبیهای این دولت بگیم از اونطرف مخلفان هم که صداشون به بلندی مخالفان آنطرف آبی بود مدام شبهه درست میکردند و تخریب و ...
اما حالا که دو سال از فعالیت دولت میگذره اینقدر کار صورت گرفته که روزنامه ها و سایتها پر از آمار و ارقام موفقیت دولت شده که جالب ترینشان گزارشهای صندوق بین المللی پول بود که مثلا گفته بود :‏احمدی نژاد سیاست کاهش تبعیض اجتماعی را برای اولین بار در پیش گرفت .
احمدی نژاد چنان بسیجی وار عمل کرد که در عرض دوسال تمام ایران را دید و رسید در صورتیکه میتوانست در عرض چهار سال دور اول را تمام کند البته اگر به آقایان بود که اصلا از پشت میزشون تکان نمیخورند ...
مولفه های یک دولت مثل سیاست خارجی داخلی اقتصادی فرهنگی اجتماعی و ... شاید باید سالها طول بکشه تا مشخص بشه اما سرعت دولت نهم آنچنان بالاست که در عرض دوسال سیاست خارجی دولت نهم به بار نشست و ... اکنون به نظر میرسد در پی موفقیت های پی در پی دولت در سیاست خارجی ، مخالفان(بخوانید منتقدان بی انصاف) دهان بسته اند دیگر لجنی برای پراکندن ندارند . (البته تخریب دولت هنوز ادامه داره اما به نظر میرسه کاهش یافته)

روزنامه ی کارگزاران - و تخریب دولت

منتقدان دیدند که روش این دولت همانطور که مورد تایید وحمایت رهبری نیز قرار گرفت روش دقیق و درستی بود . جدیدا مطلع شدید که 16 نهاد جاسوسی آمریکا گزارشی را منتشر کردند که نشان داد ایران در پی سلاح اتمی نیست . دکتر لاریجانی در گفتگوی ویژه ی خبری شبکه دو  که همان شب پخش شد گفت که  دیدید که دولت در پی ماجراجویی نبود و سیاست دولت در این زمینه باعث موفقیت ایران شد . 

چند روز قبل داشتم مجله ی صبح صادق رو میخوندم که به گزارش سازمان ملل در مورد شاخص توسعه ی انسانی در دوسال اخیر بر خوردم . بنا بر این گزارش طی 26 سال انقلاب شاخص توسعه ی انسانی ایران 11 پله و تنها در دو سال اخیر در دولت نهم 5 پله صعود داشته . یعنی با یک حساب ریاضی متوجه میشیم که رشد شاخص توسعه انسانی ایران در دولت نهم 5 برابر دولت های قبله . گفتم که آمار و ارقام زیاده اما یک تنها یک نمونه بود ...
دوست عزیزی که وبلاگی مربوط به دوست داران آقای خاتمی را مینویسد گفته بود که وقتی من میگم دولتهای قبل در حقیقت دارم دولت امام خامنه ای رو هم رد میکنم . باید عرض کنم که دولت ایشون در زمان جنگ بود و موقعیت برای پیشرفت نبود . منظور من از دولت های قبل چهار دولت گذشته است که مربوط به آقایان هاشمی و خاتمیست . در ضمن خود امام خامنه ای نیز دولت دکتر احمدی نژاد را یکى از محبوب‏ترین دولت‏ها بعد از مشروطه تا امروز و در طول این صد سال دونستند.

ایران توسعه یافته تر شد (صبح صادق دوشنبه 12 آذر 86)

گزارش توسعه انسانی سال 2007 - 2008 سازمان ملل که دومین گزارش این سازمان در دولت نهم ارزیابی می شود، هفته گذشته منتشر شد و جمهوری اسلامی ایران که سال گذشته رتبه 96 شاخص توسعه انسانی (HDI) را بین 177 کشور دنیا کسب کرده بود، در گزارش امسال با دو پله صعود در جایگاه 94 جهان قرار گرفت که نشان دهنده بهبود رتبه ایران در توسعه است. این گزارش که بر اساس آمار کشورها از سال 2005 تا ژولای 2007 میلادی برآورد شده است ، از بهبود شاخص توسعه انسانی، افزایش رتبه امید به زندگی، افزایش تولید سرانه، بهبود رشد، کاهش فقر، کاهش نرخ رشد جمعیت، افزایش نرخ باسوادی، عدم تغییر واردات و رشد صادرات در جمهوری اسلامی ایران در دولت نهم خبر داد. ارتقای دو رتبه ای ایران در شاخص توسعه انسانی بر اساس معیارهایی چون امید به زندگی، کیفیت نظام آموزشی، درآمد واقعی و سرانه درآمد ملی و کاهش فقر محاسبه شده و ارزش شاخص توسعه انسانی ایران که در سال گذشته 746/0 از یک بوده است، در سال جاری با 013/0 افزایش به 759/0 رسید. > این گزارش، دومین گزارش منتشر شده سازمان ملل درباره ایران در دولت احمدی نژاد ارزیابی می شود و شاخص توسعه انسانی ایران در سال گذشته نیز با سه پله صعود از جایگاه 99 به رده 96 ارتقا پیدا کرده بود.
جمهوری اسلامی ایران از نظر شاخص توسعه انسانی طی دو سال گذشته پنج رده صعود کرده و طی سال های پس از انقلاب نیز با 16 پله صعود مواجه شده و از رتبه 110 در سال 1979 به 94 در سال جاری میلادی ارتقا پیدا کرده است.
ارزش اسمی تولید ناخالص داخلی ایران 8/189 میلیارد دلار و بر اساس شاخص برابری قدرت خرید 8/543 میلیارد دلار برآورد شده است و سرانه تولید ناخالص داخلی ایران نیز 2781 دلار اعلام شد که در مقایسه با سال گذشته حدود 350 دلار افزایش نشان می دهد. سرانه تولید ناخالص داخلی بر اساس شاخص برابری قدرت خرید 7968 دلار اعلام شد، ضمن آن که ایران از نظر سرانه تولید ناخالص داخلی از رتبه 72 در سال گذشته به رتبه 71 در سال جاری ارتقا پیدا کرد. گزارش توسعه انسانی 2007 افزود: ایران از نظر فقر بین 108 کشور در حال توسعه رتبه 30 را به خود اختصاص داد که در مقایسه با سال گذشته 5 رتبه بهبود را نشان می دهد و ارزش شاخص فقر انسانی در ایران 9/12 درصد اعلام شد که در مقایسه با 4/16 درصد سال گذشته 5/1 درصد کاهش نشان می دهد.
برای مشاهده ادامه ی گزارش به لینک مورد نظر که در بالا آورده شد مراجعه کنید.

-----------------------------------------------------------------
پریشب صحبتهای دکتر رو با مردم از تلویزیون دیدید و شنیدید . و بسیار مسائلی که گفته شد . آمارهای موفقیت راهکارهای موفقیت و...
من خیلی خوشحال شدم . چون احساس کردم رئیس جمهور داره با من حرف میزه ... با تک تکمون


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/9/27:: 5:33 عصر     |     () نظر

شاید زمان زیادی از برکناری دولت و مجلس اصلاحات و کارگزاران نمیگذره که باز هم شاهد افاضات اضافیشان در مورد اسلام هستیم . چند سالی از زمانی که "اصغر زاده گفت که حتی علیه خدا هم میتوان تظاهرات کرد"(کیهان6/2/80) یا "محمدی اصفهانی گفت که به خدا میتوان اعتراض کرد و او را فتنه گر نامید"(ایران 24/4/79) نمیگذرد.
شاید جالب ترینشان سخن مرعشی بود که جدیدا گفته بود اسلام نظام سیاسی و اقتصادی ندارد و این در حالی بود که خودشان سالها مسئول یک نمونه از یک نظامی بودند که میخواست نظام اسلامی باشد یعنی این سخن نوعی اعتراف به نالایقی آنها بود و اینکه هیچ از اسلام نمیدانند و شایسته ی سکان داری این انقلاب برای اتصال به انقلاب جهانی موعود (عج) نیز نیستند.

جدیدترین افاضات از آقای اعلمی شنیده شد که گفته است :
"اگر به این نتیجه رسیدم که کادر کابینه امام حسین (ع) تشکیل شود و از آن معیارهایی که من در نظر دارم و در قانون اساسی آمده عدول کرده، کابینه‌ امام حسین (ع) را می‌کشم می‌آورم مجلس" (روزنامه ایران 10/9/86)
شاید مدتهاست ما خودمان را جای مردم زمان ائمه معصومین میگذاریم و سالهاست که با خودمان فکر میکنیم اگر ما آن زمان بودیم با امام حسین بودیم یا با دشمنانش . و سالهاست در مراسم و مجالس عزاداری از خدا میخواهیم که ما را از انصار حضرت مهدی (عج) قرار دهد .
حال جالب اینجاست که پس از یک دوره سخت که نظام جمهوری اسلامی گذراند و درآن خود را از کسانی که ادعای حکومت داشتند تکاند و کسانی که اگر با امام باشند بر ضد امام هستند را به خودشان و دیگران شناساند و پس از آن ، مردم ، یک مجلس و دولت پایبند به اصول اسلامی را برای حکومت انتخاب کردند ... این سخن از بازمانده ی جبهه ی اصلاح طلبان در مجلس چه معنایی میتواند داشته باشد؟!
واقعا تجربه ی کار بر ضد خدا و رسول و اولی الامر در دولت های قبل چه نتیجه ای داد که باز هم آقایان به آن دامن میزنند.
چرا مرعشی در گفتگوی ویژه ی خبری قبل از انتخابات ریاست جمهوری  آذین بندی احمدی نژاد در شهرداری در خیابانها برای امام زمان را بیهوده میپندارد و این تفکر کنار زده میشود و باز مرعشی اسلام را فاقد نظام سیاسی میداند و باز و باز و باز ... آیا آنان احساس میکنند که قانون اساسی جمهوری اسلامی میتواند از سیستم الهی زمان ظهور جامع تر باشد؟ اصلا چرا امام حسین (ع)
همانطور که در روایات آمده است و با دلایل قرآنی نیز همخوانی دارد پس از امام زمان (عج) امام حسین (ع)‌ زمامدار حکومت جهانی میشوند و سپس ائمه دیگر معصومین .
اشاره ی اعلمی به اینکه با دولتی که امام حسین (ع)‌تشکیل میدهد اگر با قانون اساسی فعلی هماهنگ نباشد مقابله خواهد کرد چه چیزی را به ذهن متبادر میکند ؟ آیا آقایان یادشان رفت که چه کسی رهبر این انقلاب بود و چه کسی هم اکنون پرچمدار این انقلاب است؟ این دوستان چرا از امام خامنه ای جلوتر میروند چرا پایشان را جلوتر از رهبرشان میگذارند و البته جلوتر و در مسیر منحرف!
مگر خواست همه ی کسانی که به امام خمینی (ره) لبیک گفتند زمینه سازی ظهور ائمه معصومین (ع) نبود . پس چرا پس از چند سال عده ای روی دست خدا و پیامبر و اهل بیت بلند شدند و ادعای حکومتشان گرفت ؟ مگر تکبر همان چیزی نبود که یک جن به نام عزازیل را ابلیس کرد ؟ مگر دشمن خدا شدن شاخ و دم دارد ؟ اگر دارد چرا سران غرب مثل جان بولتون شاخ و دم ندارند ؟  شیطان را عبادت چهل هزار ساله ای که کرده بود زمین زد ؟ اگر مغرور شویم همین حکومت اسلامی ما را زمین خواهد زد ؟
چرا یادمان رفت که چه بودیم . چه باید باشیم؟؟؟ ما باید زمینه ی ظهور را فراهم سازیم و بعد حکومت را تقدیم اهل بیت عصمت و طهارت کنیم و جان خود را نیز تقدیمشان کنیم ...
انشالله با یاری یکدیگر و یادآوری وظایفمان تاریخ را تکرار نکنیم چرا که دیگر وقت تکرار نیست ...

امام خامنه ای در دیدار میهمانان شرکت کننده در چهارمین مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام: 28/ 05/ 86
از آن طرف هم امریکاى امروز از امریکاى بیست سال قبل بمراتب ضعیف‏تر است. امریکاى امروز ابهت آن امریکا را ندارد، قدرت آن امریکا را هم ندارد. شکستهائى را هم تحمل کرده که روزبه‏روز ضعف او را بیشتر کرده است؛ در ورطه‏هائى هم افتاده است که هرچه زمان میگذرد، در این ورطه‏ها بیشتر فرو میرود و آینده‏ى خطرناکى را براى امریکا و براى همه‏ى کسانى که با ریسمان امریکا به ته چاههاى خطرناک سیاسى و غیره رفتند، ترسیم میکند. این تجربه‏ى ماست، این نگاه ماست؛ این واقعیتهائى است که در برابر ماست؛ منتها به این واقعیتها مغرور هم نباید شد. 

-------------------------------------------------------------------
+ +


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/9/10:: 10:40 عصر     |     () نظر

دیگه فرقی نمیکنه پشت پرده یا جلوی پرده

موسویان در معیت هاشمی رفسنجانی و روحانی در همایش اتحاد ملی

تجمع دانشجویی در اعتراض به عملکرد قوه قضاییه 

 در همین زمینه :  پله پله تا تطهیر یک متهم


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/9/6:: 11:47 عصر     |     () نظر

سلام . چند وقت قبل احمدی نژاد در دیدار با خبرنگارانی که در سفرهای استانی همراه وی بودند گفت که عده ای میگن که چرا با این سفرهای استانی توقع مردم رو بالا میبری . و احمدی نژاد در ادامه گفت که مردمی که آب آشامیدنی ندارند براشون میخواهیم لوله کشی کنیم این سطح توقع رو بالا بردنه ؟

سفر دوم دکتر احمدی نژاد به خراسان جنوبی

توی این پست وبلاگ میخوام بگم که مردم ما سطح توقعشان بالاست . زمانی که انقلاب کردند سطح توقعشان بالا بود چون کفن پوشیدند و در خیابانها جلوی رگبار گلوله رفتند توقعشان بالاست چون سالها در یک جنگ نابرابر از همه چیزشون گذشتند ... توقعشون بالاست چون برای اون چیزی که میخوان جان دادند .
این سکولارها که سالها دم از آزادی غربی زدند و در ماهواره ها فریاد برمیآوردند هستند که سطح توقعشان پایین است چون برای هدف پوچشان ، جان که هیچ ، قطره ای خون هم نمیدهند.
این مومنین هستند که توقعشان بالاست. از زمانی که محمد (ص) بود و علی (ع) و خدیجه (س) ، تنها سه نفر بودند ، ‌میخواستند جهان رو فتح کنند.خداوند به او گفت: "به اندازه ی وسعت از تو تکلیف میخواهیم" .و محمد (ص) به تکلیفش نگاه کرد و دید که باید بشر را به اوج قله ی کمال برساند . خداوند نیز به او گفت که وسعت را افزایش میدهم: "از جایی که حسابش را نمیکنی به تو روزی میدهم" آنگاه بود که وسع خودش را افزایش داد تا آنجایی که امروز یک میلیارد نفر را دور خود جمع کرده است ...
توقع مردم مسلمان ایران آب و ساختمان و گوجه فرنگی نیست آنها برای هدف بزرگتری جان خود را فدا کردند ، البته آب و ساختمان توقعات اولیه است اما توقع مردم حرکت صد در صدی به سمت هدف بلند اسلام که جانشینی صالحان بر زمین است میباشد ، و این همان چیزیست که احمدی نژاد به خوبی آن را میشناسد و اگر سیاست خارجی دارد اگر سیاست اقتصادی دارد اگر سیاست فرهنگی دارد همه در راستای آن هدف بزرگ است...
آن کسانی که میگویند  احمدی نژاد با سفر به استانها و دادن قول پیشرفت به مردم ،‌ وکار کردن برای مردم ، توقع مردم رو بالا میبرد و دیگر کسی جلودار مردم نخواهد بود  اینها خود از روحیه ی بسیجی و جهادی عقب مانده اند. همان روحیه ای که بنی صدر نداشت و در سال اول جنگ قسمتهایی از خاک ایران را به عراق سپرد  ولی شهیدجوان حسن باقری در سال دوم جنگ اکثر آنها را از دشمن پس گرفت .
اسلام مدیران ناز نازی نمیخواد مدیران تنبل نمیخواد مدیرانی که در آب و فاضلاب مردم مونده اند نمیخواد ... اسلام کسی رو میخواد که از این مسائل مادی به سرعت رد شه بره بالا اون هدف بزرگ رو ببینه اون روز نورانی رو ببینه و مات و مبهوت قدم برداره . قدم قدم قدم...  دیگه هیچ کاری نداره پاش قطع میشه دستش یا تنش...  یا سالم میمونه  چون در هر حالتی پیروزه .
این روحیه ی بسیجیه  بسیج ... این هفته ی بزرگ بر شما مبارک.
سطح توقع مردم بالا بود – تنبل ها نمیدانستند – چون پشت میزاشون خوابیده بودند و خواب آمریکا میدیدند – اما
خداوند امرش را به بلوغ میرساند ... ان الله بالغ امره - (سوره ی طلاق ایه ی 3)
در همین زمینه : احمدی‌نژاد تراز ریاست جمهوری ایران را بالا برد


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/9/4:: 11:12 عصر     |     () نظر

سلام . میلاد خجسته ی کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه ی معصومه (سلام الله علیها ) رو به پیشگاه حضرت حجت (عج الله تعالی فرجه الشریف ) و منتظران ظهورش تبریک میگم.  من خیلی دلم میخواد در مورد مسائل مهدوی به طور مستقیم مطلب بنویسم اما همین مطالب در مورد "تغذیه و دسیسه های استعمار در مورد طب اسلامی برای از بین بردن مردم" هم که در وبلاگ مینوسیم بی ربط به مسئله ی انتظار نیست . بلکه ارتباط دقیقی با مسئله ی انتظار داره .
یک مطلب هم بگم اینکه بنده طی چند سال اخیر خیلی به این مسائل طب اسلامی علاقه پیدا کردم البته اینها چیزهاییه که با جان و روح ما در ارتباطه و برای هر کس جذابه . اما چیزی که مهمه اینه که رشته ی دانشگاهی من اصلا به این مسائل ربطی نداره و من هرچی در وبلاگم از این مسائل مینویسم از سخنرانی کسانیست که در این مسئله سررشته دارن . توی این چند سال با افراد مختلفی که دکتر و متخصص هستن در زمینه ی طب اسلامی چه جسم و چه روح آشنا شدم همه ی آشنایی من هم از طریق کسانیست که در حوزه ی علمیه تحصیل کردن و این اساتید طب اسلامی رو از طریق حوزه شناختم .
مطلب این دفعه مطلب مهمیست که ادامه ی همون نوشت های قبلیمه که در مورد دسیسه های دشمن برای کشتار تدریجی مسلمانانه . اولیش سمی کردن آب بود(http://waiter.parsiblog.com/193724.htm) دومیش روغن(http://waiter.parsiblog.com/317030.htm) و این دفعه چای . این گیاه وقتی که وارد ایران شد تا به امروز عامل کاهش 40 سال از عمر ایرانیان شده . عمر 120 ساله ایرانیان رو به 80 سال رسوند. چون چای یک سمی است که مداوم وارد بدن ما میشه .
وقتی هم که وارد ایران شد یکسری هجویات بافتند که این چایی رو شخصی به نام کاشف السلطنه از هند توی عصاش قایم کرد و آورد . این مسئله کاملا دروغه . به این دلیل که همه ی ما قبول داریم که تا وقتی که شاه بره، توی ایران،  انگلیس و آمریکا حکومت میکردن، درست؟ حالا چه جوری میشه شخصی بره از انگلیس چایی رو بدزده بیاد اینجا زیر دست انگلیس ها پرورش بده؟ اگر الان میومد میگفتیم آره اینجا جمهوری اسلامی نذاشت . اما اون موقع تمام حمایت رو انگلیسها ازش کردن . و تونست چای رو توی ایران پرورش بده.

کاشف السلطنه  پدر چای ایران

اینها همش فن تبلیغه . یک مثال میزنم . چند وقت پیش یک خواننده زن برای اینکه بتونه سی دی ترانه هاش رو بفروشه و معروف بشه برداشتن پر کردن که آره این نمیخواسته کسی آهنگش رو گوش بده باباش آهنگساز بوده اینو براش ساخته اینم خونده بعد یکی از دوستاش اومده یواشکی این رو از خونه این خواننده دزدیده برده داده کانالهای چی چی پخش کردن این هم تکثیر شده ... این رو وقتی مردم عادی بخصوص عوام میشنون میگن بدو بدو برو این سی دی رو بگیر بیار ببینیم چیه .
این هم همینه. میگن توی عصا چای رو قایم کرده ... حالا فرض قایم کرده ،‌پس این همه حمایت که آلمان و انگلیس و اینهمه تبلیغات مجانی چیه براش میکنن؟  4تا بخوری سرطانت خوب میشه 5تا بخوری میری بهشت 6 تا بخوری هشتصد سال عمر میکنی هی دارن میگن هر روز هر روز  برای چیه ؟
توی اینترنت همین الان یک جستجو بکنید ببینید چه تبلیغاتی مخصوصا از طرف انگلیس میشه (که البته اونی هم که اسم انگلیس درش نیست بدونید که غیر مستقیم دخیله . یک دکتر مثلا میگه که فلان چیز خیلی مفیده چون همه ی مقالات علمی میگن .  اصلا اینطور نیست . یک نفر توی انگلیس نشسته مطلبی نوشته بعد بردن این رو توی صدها نشریه چاپ کردن . پس این حرف همه نیست حرف یک نفره . این رو توجه داشته باشید) مثلا داشتم همشهری آنلاین رو میدیدم نوشته که: " محققان به تازگی اعلام کرده‌اند نوشیدن سه تا چهار فنجان چای در روز به همان اندازه برای انسان مفید است که نوشیدن مقدار بسیار زیادی آب!!!!!!!!!  به گزارش بی بی سی نتایج تحقیقی که در مجله تغذیه کلینیکی اروپا منتشر شده است این باور غلط را که چای، آب بدن را خشک می‌کند نقض میکند.متخصصین تغذیه انگلیس!  کشف! کرده‌اند چای نه تنها نیاز بدن را به آب برطرف می‌کند، که از حملات قلبی و بروز سرطان جلوگیری می‌کند!!! نتایج همین تحقیقات می‌گوید که چای از آسیب دیدن سلول‌ها جلوگیری می‌کند، مانع پوسیدگی دندان می‌شود و استخوان‌ها را تقویت می‌کند.دکتر راکستون رییس گروه پژوهشی که بر روی فوائد چای کار کرده است در مورد مصرف چای می‌گوید: نوشیدن چای برای ما بهتر از نوشیدن آب است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آب تنها مایعات بدن را تأمین می‌کند اما چای علاوه بر آن آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز بدن را هم تأمین می‌کند. پس چای بنوشید تا سالم بمانید." (منبع http://www.hamshahrionline.ir/News/?id=3116)
همین الان برید مطلبی رو که روزنامه ایران 16 خرداد توی صفحه ی سلامتش نوشته بخونید (http://www.iran-newspaper.com/1386/860316/html/salamat.htm) میبینید تیتر زده که : چاى را به جاى دارو مصرف کنید نه به جاى آب .  یعنی میخوام اینو بهتون بگم که بی بی سی وقتی نوشته محققان میگن چای بخورید حتی بیشتر از آب، این حرف محققان نیست بلکه حرف اون انگلیسی استعمارگره . 
بگذریم . چای که وارد ایران شد به عنوان یک جنایت تلقی شد که اون موقع حکیمای ما و علمای ما در قم جمع شدن و این مسئله رو بررسی کردن و نامه ای به دولت قاجار نوشتن . قسمتی از نامه این بود : "چرا میخواهید در این مملکت گیاهی را باب کنید که حتی الاغ ها به مزارع آن حمله نمیکنند. چای عامل سودا و سودا عامل سرطان است . "

جالب اینجاست که تنها آفت این گیاه انسانه . هیچ حیوانی طرفش نمیره چون سمیه . اگر توی حوض بریزید همه ی ماهی ها میمیرن . امتحان کردن و بین نان گذاشتند دادن گاو خورده بعد همه رو بالا آورده !
پس متوجه شدید که این گیاه شدیدا سمی است وسرطان زا . حالا یک عده میگن که خدا آفریده ! گیاهه! .  میدونید جواب این آدمها چیه ؟ میگیم حالا اشکال نداره یک قارچ هست بهت میدم خدا آفریده دیگه،  همین که بخوری  مردی .یعنی نیم ساعت نمیشه میمری . اونم خدا آفریده . مگه هر چی خدا آفریده باید بخوری؟ تنه ی درخت هم خدا آفریده چرا نمیخوریش؟

گیاه چای

حالا میگیم چرا خدا آفریده؟ تحقیق کردن متوجه شدن که عجب گیاهیه . هیچ گیاهی به اندازه ی چای هوا رو از آلودگی پاک نمیکنه . خب بیان اینا رو توی خیابون ها بکارن به جای این شمشاد ها و کاجهای آمریکایی که هیچ خاصیتی ندارن همش هم آب میخورن ، با این چای هوا رو تمیز کنن. چای گازکربنیک رو میگره و اکسیژن پس میده برای همین شمال کشور عالیترین هوا رو اونجایی دارن که چای میکارن .
به هر حال این مسائلی که در این وبلاگ دارم مطرح میکنم برای امروز و دیروز نیست . البته جمهوری اسلامی مخصوصا دولت نهم داره روش کار میکنه در پست های بعدی وبلاگ اشاراتی خواهم کرد . با توکل برخدا انشالله بتونیم دسیسه های دشمنان رو برای همیشه از بین ببریم و قدمی رو برای تعجیل فرج برداشته باشیم .
در انتها من 24 نوع چایی مفید رو اعم از چای کوهی ، دارچین و... رو که هم ائمه معصومین (ع)‌و هم حکیم های قدیم و دکترهای جدید اونها رو تایید میکنند براتون لینک میکنم با خاصیتشون . التماس دعا یا علی.

24 نوع چای مفید همراه با خواص و طرز تهیه (http://hamrah.persiangig.com/Weblog/BestTea.JPG)

----------------------------------------------------------
+ دیدم یک عده بازیشون گرفته و مسخره میکنن (البته از سایت -بالاترین- که محل لینک عکسهای مستهجن شده بیش از این انتظار نمیره) میگن این مطالب علمی نیست گفتم منبع ذکر کنم .
کتاب منافع و مضرات چای - جمشید خدادادی
همچنین سایت طب قرانی http://www.tebbeghorani.com/subjects/tea.htm ( پلی فنول ماده ایست آروماتیک- مواد حلقوی یا آروماتیک سرطان زا هستند-چای هم این ماده را دارد )

در ضمن میخواستم در یک پست کامل توضیح بدم اما دوستان بی تاب هستن . به روزنامه ی ایران 05/11/84 صفحه ی چشم انداز مراجعه کنید (http://www.iran-newspaper.com/1384/841105/html/view.htm) به این جمله ی آن دقت کنید :
چاى دم کرده بعد از ۲۴ ساعت تولید سرطان مى کند. همچنین دم کردن لیموعمانى با چاى نیز تولیدسرطان مى کند.
یک ذره با خودتون فکر کنید ببینید روزنامه ی ایران چرا این مطلب رو گفته . چه جالب! یک لیوان چای یک روز اگر روی میز بمونه سرطان زا میشه ! -
البته چهل سال توی مخ ما اینو فرو کردن که چای خوب است - حالا خیلی سخته در عرض چند سال بگی چای بد است .سیاست چنین حکم میکنه که آرام آرام و پله پله حرکت کرد که روزنامه ایران چنین کرده . اما بنده در وبلاگم به طور مستقیم به سرطان زا بودن چای اشاره کردم . برای عامه سخته قبول کنن. یک عده آدم سخیف مسخره میکنن .


کلمات کلیدی: زندگی اسلامی


نوشته شده توسط امین 86/8/21:: 1:36 عصر     |     () نظر
   1   2      >