سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

یتیم نوازی ایران در امریکا !  شکست سیاستهای آخرالزمانی دولت بوش
مردم آمریکا رو نمیدونم اما برای من یک شوک بود ، وقتی فهمیدم رئیس جمهور ایران جناب دکتر احمدی نژاد میخواد برای همدردی با بازماندگان حادثه ی 11 سپتامبر در نیویورک در محل این حادثه حاضر بشه . البته مقامات آمریکایی فعلا مخالفت کردند. اما این سیاست ایران نشان از یک حرکت و گام به جلو داره.و اینکه دانشگاه های نیویورک از احمدی نژاد برای سخنرانی و پرسش و پاسخ دعوت کردند این نوید یک بیداری و آزادی فکر رو برای مردم آمریکا میده.

احمدی نژاد اولین روز ماه رمضان را با ایتام افطار کرد
احمدی نژاد اولین روز ماه رمضان را با ایتام افطار کرد. یتیم نوازی مردم مظلوم جهان . چه در ایران چه در آمریکا

بی بی سی در پی واکنش های سردرگم و تند مقامات آمریکایی به این درخواست دکتر همچنین دعوت دانشگاه کلمبیا از دکتر نوشت : این واکنش های تند و نیشدار - آن هم در کشوری که مقامات به شنیدن صداهای مخالف عادت دارند و به راحتی از جا در نمی روند - نشان می دهد که آقای احمدی نژاد طی دو سال ریاست جمهوری خود تا چه حد موفق به جلب خشم بخش هایی از جامعه سیاسی آمریکا شده است.

ما و اونها یعنی مردم آمریکا تا به حال صحبت های زیادی از دکتر در این زمینه ها شنیدیم اصلا خود ما ایرانیها از این حوادث و دیگر حوادث دنیا ناراحتیم . حتی در مورد عراق چه در مورد مردمش چه سربازان آمریکایی که چرا باید جوان آمریکایی جنایت کنه و کشته بشه .
این ابراز همدردی با مردم آمریکا برامون عادی شده بود تا وقتی که این حرف تبدیل به عمل شد و دکتر خواست که در محل تخریب برجهای دوقلو حاضر بشه . این تصمیم خشم دولت آمریکا رو برانگیخته . چون دولت آمریکا شرورانه اون دو برج رو تخریب کرد و به گردن مسلمان ها انداخت و این مکان رو مقدس نمایاند، تا

جای برجهای دو قلوی آمریکا که در حادثه ی 11 سپتامبر تخریب شدند، نورافکن روشن کرده‌اند

تا با توسل به وعده های آخرالزمانی انجیل و بازگشت مسیح بتونه در اصل به بقاء اسرائیل و نابودی مسلمونها دامن بزنه ، اما حالا احمدی نژاد یعنی کسی که آمریکا سعی میکنه اون رو عامل این بد بختیها نشون بده میخواد در قلب آمریکا قدم روی این همه برنامه ریزی بگذاره . البته ایران در این مدت غیر مستقیم سیاست های آمریکا رو نابود کرده همچنین در خود آمریکا هم افکار عمومی به سمت بی اعتمادی به دولت آمریکا رفته و این سیاستها نزد مردمش تضعیف و برملا شده

تبلیغات داخل یک سینما در یک بازی رایانه ای ساخت امریکا
عکس مربوط میشه به یک بازی رایانه ای ساخت شرکت آمریکن مک جی .تصویر تبلیغات داخل یک سینما در این بازیه که به کنایه گفته یک حادثه ی دیگه در راهه و تاریخ اون دوازده سپتامبر و اشاره کرده به فیلم فارنهایت 911 که عامل این حوادث رو بوش میدونه.

که تظاهرات هزاران نفری مردم واشنگتن گویای این واقعیته و مردم دیگه وعده های دولت آمریکا رو قبول ندارند و دیگه صحبتهای بوش که قول آمدن مسیح رو با سیاست هاش داده باور نمیکنن.

تظاهرات گسترده ضد جنگ در واشنگتن
هزاران نفر از مردم آمریکا با برپایی تظاهرات اعتراض ‌آمیز در مقابل کاخ سفید،خواهان پایان یافتن جنگ عراق و استعفای جورج بوش رئیس جمهور این کشور شدند.

حال رئیس جمهور ایران میخواهد به این مکان برود و ادای احترام کند . فاکس نیوز این کار دکتر رو تمسخر مردم خواند، اما خودشون میدونن که این تمسخر مردم نیست بلکه تمسخر دولت آمریکاست... 
------------------------------------------------
بعد از نوشت:
1- حاشیه‌های جنجالی یک سفر آغاز نشده
2-نگاه نکنید تند تند به روز میکنم ! سال تحصیلی جدید احتمالا کمترین آپدیت رو خواهم داشت.هر وقت سر کلاس و درس بودید التماس دعا دارم !
3- آقا یکی به این ضد انقلاب ها بگه  لطفا مارا لینک نکنید . این روز آن لاین برداشته در قسمت نگاهی به وبلاگهاش چند خط از اون مطلبم  "اصلاح طلبان روحیه ی بسیجی شبیه سازی میکنند" رو گذاشته و خودش هم چند خط در موردش توضیح داده که معلوم میشه اصلا مطلب رو نخونده یا هول هولکی خونده . من نوشتم که برادران اصلاح طلب ما چون دیدن بسیجی ها خیلی پر کار هستند تصمیم گرفتن مثل بسیجی ها پرکار بشن تا بتونن رای بیارن . اونوقت روز آن لاین نوشته که من نوشتم که اصلاح طلبان میخوان خودشون رو بسیجی جلوه بدن تا مذهبی ها بهشون رای بدن ! یکی به اینا بگه مگه مجبورید بخش وبلاگی بگذارید توی سایتتون.


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 86/6/31:: 9:13 عصر     |     () نظر

سلام . بحث این آهنگ ها و ترانه های صداوسیما مدتیه گیر سه پیچمون شده . نمیدونم شاید امثال آقای ضرغامی دغدغه ی اسلام و درد دین ندارن ... یعنی ما داریم؟ ما چیکاره ایم . خدا کمک کنه.
رادیو و تلویزیون مدتیه در زمینه ی موسیقی کلا تعطیل شده . سریال پول کثیف که از شبکه ی 5 (بخوانید شبکه ی جهانی 5 - چون حتی در عربستان هم مثل آینه میگیره) پخش میشه برای من یک شوک بود . خود سریال متین و با وقار جلو میره اما ترانه ی آخرش ... از موسیقیش که بگذریم ترانه مفتضح و تاسف انگیزش حال آدم رو بد میکنه آن هم وقتی که خواننده روی این کلمه ی عشق چنان فشار میآورد که ...باور نمیکنم عششششق منی هنوز ...
یک سوال دارم وقتی یک ترانه مجاز نمیشه یا مجاز میشه اما در رسانه ی ملی پخش نمیشه چه دلایلی داره . مگه غنا فقط مربوط به سبک آهنگه؟ خود شعر مد نظر نیست؟
از صداوسیمایی که در اعیاد و مراسم از قشر هنرمندان فقط از بازیگر و خواننده تجلیل میکنه توقع بیش از این نمیره . راستی چه کسی باید بر غفلت مردم پا فشاری کنه و تیتر مجله های زرد رو تامین کنه. شب عید نوروز وقتی با هزار تا قربون صدقه و آب دهان مجری از بنیامین دعوت میشه و در برنامه ی صداوسیما به این شخصیت ارج داده میشه  دیگه درد دین کجای کاره. 
موسیقی دان یا شاعر نیستم اما حرف خیلی دارم . شعرهایی که برای امام زمان عج یا برای خدا میخونن اما . بگذریم ... سعی میکنم دیگه مثال نیارم و فقط به سریال چهارخانه بسنده کنم .... صداوسیما که حق پخش برخی ترانه ها رو نداره این بار به کمک سریال چهارخانه تونست این خانه های خالی رو پرکنه .

 

 جواد رضویان عزیز ،در این سریال با اسم شنبه و لهجه ی افغانی(به قول خودش اوغانی) بعضی از ترانه هایی که صداوسیما تا به حال پخش نکره بود را پخش کرد! ...
مثل برخی ترانه های رضا صادقی یا ترانه ی "قسمت" حمید عسکری یا شعر "پرواز" گروه آریان . که تازه خیلی محبت کرد شعر رو کی عوض کرد: ما دوبال پرواز مرغ عشقیم  شد ما دو بال پرواز مرغ مهریم و زندگی رو عاشقونه شد زندگی رو مهربونه !
میگم روی صداوسیما داره باز میشه ها . نباید اینقدر بهش رو داد . یکی از وبلاگ نویسانِ خوشحال میگفت که:خیلی بده چند ساله بوس و عشق پخش نمیشه .
سالی که نکوست از بهارش پیداست.باید ببینی بعدش چی میشه. با این سرعت به ابتذال کشیده میشه و ...
آقا من نمیدونم هر چی غرب به سمت شیطان میره ما هم باید باهاش جلو بریم . این بدی که انتخاب کردیم تا بدتر نیاد ، داره به کجا میره ... ما باید اقدام اسلامی کنیم نه اینکه فقط دفاع کنیم آن هم دفاع همراه با عقب نشینی...
صداوسیما نکات مثبت خیلی داره . اما .یک درصد بدی هم نباید باشه. ذره ذره حسابه ... مثقال ذره ...


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 86/6/24:: 5:59 عصر     |     () نظر

سلام . شاید چند وقت قبل زمانی نه چندان دور، وقتی سفر های استانی دکتر احمدی نژاد جواب داد و به ثبات رسید و تبلیغات منفی علیه آن بی نتیجه ماند مثل همیشه سیاست تخریب عوض شد و ترغیب جای آن را گرفت. در همان دوران تغییر سیاست ، ابطحی هم به این تغییر و تحول پیوست و گفت که اصلا این سفر های استانی پیشنهاد خاتمی بود که اوایل ریاست جمهوری دکتر به او پیشنهاد داد.
از روزهای این چرخش، زمان زیادی نگذشت که خاتمی نیز شال و کلاه سرکرد و مسافر شد.
این تفکر یعنی سفر های استانی شاید یک روش و سیاست برای پیشرفت آبادانی کشور باشد اما قبل از اینها یک اعتقاد است یک عقیده ی قلبی است ، یک ثمره از روحیه ی بسیجی است که دکتر احمدی نژاد و دیگر همقطاران او در پیش گرفتند.
اما چرا اصلاح طلبان به این تفکرات روی آوردند. به نظر میرسد این کپی برداری ها آن هم زمانی که اول تخریب کرده سپس به آن روی می آورند ، به دلیل شناخت عمیق از این روحیه ی بسیجی نیست بلکه وقتی مشاهده شده که این روش در بالا بردن اعتماد مردم و ... موثر بوده از آن استفاده شده. مثل سارکوزی رئیس جمهور فرانسه که جدیدا به این نوع حرکاتی روی آورده .
از این نوع کپی برداری ها که در این دوسال اصلاح طلبان از روی دولت نهم برداشته اند بسیار است . اما برای بنده اون وقتی جالب شد که این استراتژی کپی برداری رو از زبان آنها شنیدم :
یکی از اساتید دانشگاهمون (که مثلا اصلاح طلبی است)یک روز سر کلاس یک بحثی راه انداخت در مورد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی. سپس بحث رو سیاسی کرد و شروع کرد به مخالفت با رئیس جمهور و دلسوزی برای معین!... و گفت اگر از این وضعیت ناراضی هستیم باید کاری کنیم . این استاد ارجمند و البته جوان و نا پخته ی ما، اشاره کرد به یکی از اساتید دانشگاهشون که اون استاد بهشون گفته که باید از این بسیجی ها یاد بگیریم . یک نفرشون به اندازه ده نفر کار میکنن ، نظر یک نفرشون اون قدر تاثیر گذار میشه که نظر ده نفر رو عوض میکنه  و در اصل مثلا اگر کسی چند میلیون رای میاره این در حقیقت رای چند هزار نفر بسیجیه . نه کل جامعه ! . و این که ما (یعنی اصلاح طلبان) باید مثل اینها کار کنیم .

 

به هر حال خیلی تعجب کردم وقتی دیدم که اصلاح طلبان بالاخره فهمیدند بسیجی یعنی چه . و اینکه اینها قبول کردند که در زمانی که اداره ی کشور را در دست داشتند به مستضعفین بی توجهی کردند و ... بسیار دیده میشه که اصلاح طلبان در سخنرانیهاشون اذعان میکنند از این که در زمان تصدی گریشون خوب کار نکردند و اینکه الان پشیمون هستند .
اما آیا این پشیمانی سودی دارد؟ ما که چشممان آب نمیخورد. زیرا بعید است مردم گول این روزنامه های دروغ گو را بخورند . تلویزیون خود را روشن کنید سایه روشن های خبر بیست شبکه شش یا ویژه های خبر بیست وسی شبکه دو را ببینید . هر روز یک دورغ جدید این روزنامه های اصلاح طلب را برملا میکنند . راستی ... مردم قضاوت میکنند...      
به نظر میرسه شبیه سازی روحیه ی بسیجی بدون اعتقاد به آن، گذراست و در قلب ها نفوذ نمیکند...
انشالله همه ما بتونیم به این روحیه اعتقاد داشته باشیم و به این آموزه ها عمل کنیم.
+جدیدترین کپی برداری رو مشاهده کنید: خاتمی : باید دغدغه خدمت به مردم داشته باشیم.


کلمات کلیدی: برداشت


نوشته شده توسط امین 86/6/20:: 3:52 صبح     |     () نظر

سلام خدمت دوستان محترم. تولد موعود عالم رو به شما تبریک میگم. مهدویت تنها روش و راهیست که جلوی پای ما قرار داره و ما اگر منتظر باشیم باید قدمی برداریم و این راه رو بپیماییم . بنده خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم این ایران اسلامی است که همایش به نام مهدویت برگزار میکنه و سعی میکنه دکترین قدم هایش رو بر اساس این آموزه برداره . خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم این ایران اسلامی است که منتظران رو چه منتظر مهدی (عج) چه عیسی (ع) و... رو در یک جا جمع کرده تا تدبیری بیاندیشند برای عملی کردن انتظار... و بر این مسئله تاکید میکند که انتظار و مهدویت تنها راهی است که بشر باید برای رسیدن به تعالی بپماید.
همایش دکترین مهدویت امسال پربارتر از سالهای قبل بود .در این همایش بعضی دوستان رو دیدم و با بعضی دوستان خارجی دیگر نیز آشنا شدم . یکی از عزیزانی که با ایشان آشنا شدم میگفت که به خاطر فعالیت در مرکز اسلامی کشورش چندین بار پلیس در غیابش به منزلش ریخته و خانه اش را جستجو کرده .بیشتر از این به همایش نمیپردازم انشالله که این همایش ها هرچه بیشتر زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

سومین همایش بین المللی دکترین مهدویت

بحثی که امروز میخواستم به اون بپردازم این بود "لزوم تغییرات اساسی در اینترنت"  حرکات ما در اینترنت نیز باید بر اساس این آموزه یعنی مهدویت باشه.همه میدونیم که اینترنت باید تغییرات اساسی پیدا کنه . نه تنها در نگارش اکسپلورر که ورژن هفت رو بکنیم هشت ، بلکه در قوانین اینترنت. آقاجان تعارف نداریم که . این اینترنت رو یک سری صهیونیست ساختن و اداره میکنن . تا کی باید برای اسلامی کردن این اینترنت در و دیوارش رو خاتم کاری و منبت کاری کنیم و جملات اسلامی بنویسیم؟ تا کی میشه بری توی یک کاواره یا مرکز مطالعات واشنگتن ، و به درو دیوارش حدیث بچسبونی؟ مرحله ی اول تشکیل یک گروه اسلامیه . ما که نباید اینجا بمونیم !  باید وارد مرحله ی تازه ای بشیم .
صهیون میخواد مردم بی بند و بار بشن . قبول نداری برو پروتکل های صد سال پیششون رو بخون . بهترین موقعیت اونها برای رهایی از قوانین، همین شبکه ی مثلا مجازیه .اونها میخوان این شبکه ی ارتباطی اینترنتی هر چه بیشتر شبیه شبکه ی ارتباطی حقیقی بشه ، اما قوانینش نه.  توجه کنید، هر چی اینترنت به این سمت بره که شبیه جامعه ی حقیقی بشه ، باید قوانینش هم شبیه جامعه ی حقیقیمون بشه . نه اینکه جامعه بشه بدون قانون یا قوانینی شیطانی . کلا هر چی به سمت نزدیکی رایانه به زندگی بریم باید مقتضیات این زندگی هم نزدیک بشه نه اینکه دور بشه . همین چت کردن رو بگیر برو تا جوامع مجازی تا بزرگترین نرم افزار ها . شما همین نرم افزار آن لاین زندگی دوم second life  رو نگاه کنید این قدر با اهمیته که دولت سوئیس رفته توش سفارت زده ، خب ما باید چنین جوامعی تشکیل بدیم اگر ندادیم هم نباید تابع قوانین غیر اصولی اونها بشیم .
بگذارید یکی از پیشنهاداتم رو بگم :‌ مگر نه اینکه جنایات اینترنتی کمتر از جنایات دیگه نیست پس چرا نباید در اینترنت افراد مانند اجتماعشون کنترل بشن؟ پس باید به اصولی همچون کد ملی در اینترنت وارد بشیم. البته ممکنه یک شوک باشه مثل طرح ساماندهی وبسایتها و وبلاگها . اما قدم به قدم ...
در این مدت غیبتم در نت از احوال پرسیهای دوستان و احوال نپرسیهایشان فهمیدم که این سامانه ی وبلاگ در اینترنت چه حفره هایی دارد که اتفاقا صفرویکی نیست بلکه اخلاقیه. مثلا اینکه وبلاگ خواننده هایش را نمیشناسه.
توی این پست وبلاگ بیشتر از این دیگه مطلب نمینویسم و تفصیل این مطالب رو به آینده ارجاع میدم . خوشحالم از اینکه ایران داره در این عرصه ی دیجیتال تولید علم میکنه. باب مجاهدت الحمدلله باز است و دارد باز تر هم میشود انشالله .


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 86/6/7:: 9:40 صبح     |     () نظر