سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

 وقتی مرداد ماه امسال علامه مصباح یزدی به عنوان سخنران اصلی همایش اعلام موجودیت جبهه پایداری حاضر شد و به تببین چرایی تشکیل این جبهه پرداخت (دانلود فیلم+) دیگر برای من جای هیچ شک و شبهه ای باقی نماند که لیدر اصلی این جبهه چه کسی است . سخنان علامه در رابطه با اینکه "درحال حاضر جبهه پایداری جهت گیری درستی دارند ، من هم حمایتشان می کنم " یا اینکه " وجود گروهی درون جامعه اصول‌گرایان به نام "جبهه پایداری" به معنای انشقاق، انشعاب، تباین، تعارض و تضادنیست، بلکه مشخص شدن گروهی است که برحسب تشخیصِ آن کسانی که در دایره اصول‌گرایی مشارکت دارند، تعلقات‌شان به ارزش‌های اسلامی، پایبندی‌شان به احکام اسلامی و فداکاری‌شان در راه تحقق اهداف اسلامی بیش از دیگران است، و این امر نباید جای هیچ‌گونه توهم خطا و انحراف باشد."  قطعا جای سوالی را باقی نخواهد گذاشت . وقتی لیست جبهه نیز منتشر شد وجود شاگردان و اعضای موسسه علامه مصباح در این لیست مانند حاج آقای نبویان یا آقا تهرانی یا روانبخش یا دهقان و ... باز هم مهر تاییدی بر این قضیه بود . از طرف دیگر افرادی در این لیست مشاهده می شدند که جزء شدید ترین افراد علیه فتنه و انحراف بودند . افرادی که درست در خط علامه حرکت می کردند . شاید اولین کسی که به صراحت علیه مشایی موضع گرفت و او را منتسب به جریان فراماسونری کرد آیت الله مصباح یزدی و یاران او بودند . اولین کسی که سخنرانی رسمی علیه یعقوبی(پدر معنوی مشایی) داشت حجت الاسلام نبویان بود و سخت گیرترین افرادی که در برابر جریان انحرافی ایستادند از این طیف شناخته می شوند .

همچنان هیچ جای تردیدی باقی نمانده بود که از از هفته قبل از گوشه و کنار از دوست و آشنا حرف های خنده داری به گوشم رسید . اینکه علامه مصباح لیست جبهه پایداری را قبول ندارند و یا اینکه جریان انحرافی در قالب جبهه پایداری در انتخابات ظاهر شده و این جبهه هماهنگ با مشایی هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مرا به تعجب واداشت .
کم کم دیدم این سخنان از زبان برخی خواص خصوصا افراد لیست جبهه متحد اصولگرایی نیز به گوش می رسد . با اینکه جوانفکر (سخنگوی جریان انحرافی) به جبهه پایداری حمله کرد و گفت که این جبهه یک شبه درست شده و به دنبال کسب قدرت است ، با این حال هنوز هم برخی اصرار داشتند که جبهه پایداری را مقابل علامه و در کنار انحراف معرفی کنند .

درک این موضوع که افراد لیست متحد اصولگرایان این حرف های مسخره و بداخلاقی های سیاسی را بزنند واقعا سخت است :

 بذرپاش :  مگر تک تک افراد حاضر در فهرست جبهه پایداری به تایید آیت الله مصباح رسیده است؟ حتما اینطور نیست
حجت الاسلام کازرونی : آیت‌الله مصباح در حال تهیه بیانیه‌ای علیه لیست جبهه پایداری بودند که اعضای جبهه پایداری رفتند و التماس کردند و جلوی این کار را گرفتند(که البته امروز کازرونی حرفش رو پس گرفت + )
زاکانی: چرا از آیت الله مصباح هزینه می کنید
بادامچیان: آیتالله مصباح یزدی فهرست جبهه پایداری را تأیید نکرده است
الهیان: تاکنون بیانیه ای از سوی آیت الله مصباح ندیده ام که جبهه پایداری را تائید کند

جالب تر این است که این سخنان در حالی مطرح شد که چند روز قبل از آن آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در مسجد حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام و در حضور آیت الله خوشوقت  گفت که "آیت الله مصباح فرمودند رعایت ضوابط شرعی و اصول انقلاب در انتخاب کاندیداهای جبهه پایداری ستودنی است "
اما مثل اینکه این سخنان علامه مصباح هیچ حجتی برای اینان نبود و انگار مشکل جای دیگری است !!! از این افراد اصولگرا از این دوستان از این عزیزان ! چنین رفتارهایی بعید بود با این حال دوشنبه آقا تهرانی بار دیگر ااز علامه سوال کرد و جواب وی را منتشر نمود .

پس از انتشار این شایعه، حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی مجدداً از آیت‌الله مصباح استعلام کردند که "نقل شده که شما نسبت به جبهه پایداری انتقاد داشتید و در صدد تهیه لیست دیگری بوده‌اید. مستدعی است نظر خود را در این‌باره بیان فرمایید" که ایشان در پاسخ تأکید کردند "اینجانب جبهه پایداری را بر سایر گروه‌های سیاسی ترجیح می‌دهم و نسبت به لیست جبهه هم انتقادی نداشته‌ام" (+)

 

هر چی جلوتر میریم سخت تر میشه ... برای مقابله با فتنه ها و انحرافاتی که در راه است آماده باشید ... یا علی
نمونه 100 تخریب علیه جبهه پایداری را از اینجا ببینید(+)

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط امین 90/12/10:: 12:41 عصر     |     () نظر