سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر
درباره



منتظر


امین
انتظار یعنی رفتن و رسیدن ... رسالت شیعه در عصر انتظار، افزایش وسع خود و تلاش برای رسیدن به قدرت حکومت بر جهان به شیوه صالحان است ...
آهنگ وبلاگ

22بهمن امسال و بعد از آن در گفتگوی رئیس جمهور با شبکه اول که دکتر حکیم احمدی نژاد در آنها آمار ها و ارقام شگفت انگیز پیشرفت طی چهارسال اخیر را ارائه می داد باز هم خشم احزاب مخالف را به وجود آورد مثل اسحاق جهانگیری وزیر صنایع و معادن دولت قبل که این آمار ها را دروغین میداند .
باشه تمام اینها دروغ است . من از شما قبول می کنم . باشد قبول حالا چه کنیم ؟ می خواهید به خاتمی رای دهیم ؟ که دوباره هشت سال دیگر هیچ اتفاقی نیافتد ؟ هشت سال دیگر مفت بخورید و گران قی کنید؟
هفته ی قبل بعضی از بچه های دانشگاهمون دور هم کلیپ موج سوم را نگاه میکردند همان کلیپی که طرفداران خاتمی در‏آن به مسخره کردن رهبری و دولت می پردازند . به دوستانم گفتم فرض کنیم تمام این حرفها درست باشد و مجموعه ی نظام و رهبری و دولت و سازمان های جهانی ... همه دارند ارقام دروغ می گویند ... حالا چه کنیم ؟ به خاتمی رای دهیم ؟ اینها چرا یکسره احمدی نژاد را می کوبند؟ اگر مرد هستند از آمار پیشرفت در دوره ی خودشان سخن بگویند اگر آماری دارند ... به دستاورد های علمی و اقتصادی! و خیر سرشان سیاسی دولت خودشان بنازند ، چرا به دولت پرافتخار نهم حمله می کنند؟

تخریب دکتر احمدی نژاد هدف اصلی صهیونیزم

آقای خاتمی تبلیغ کن . می خواهم ببینم تبلیغت را . می خواهیم برایت مثل 76 سوت و کف بزنیم . شعار تغییر بده . اما لطفا دروغ نگو . دست شما یک بار برای ملت رو شده . هشت سال یک ریز دستتان رو شد . بعد از دوره ی هشت ساله نیز بیشتر رو شد . آن زمان که دولت نهم فهمید چه گند هایی که زدید و فرار کردید . آن روز که همه دیدند با لباس اسلام با دختران دست دادید دستتان رو شد.
اینجا جای تو نیست ، برو کنار، البته می دانم که می ترسی کنار بروی . چرا که افراطی گری در  مورد حذف ولایت فقیه و حذف خدا فقط از عهده ی نفاق بر می آید همان نفاقی که  از زیر عبای شکلاتی، آتش شیطانی لمس بدن نامحرم بیرون می آید . آقای خاتمی عبایتان با این آتش سوخته شما آن را شکلاتی می بینید ، شکلاتی نیست، سوخته است . نگو نه ، که آنوقت یقین می شود چشمانتان مانند همان موقع که هاله های نور عنایت خداوند را نمی دیدید کور است .
می ترسم . از عبای آتش گرفته .بله خاتمی عزیز برو زهد بورز همان زهدی که آن مزدور آمریکا در زمان ریاست جمهوری شما به ایران آمد و نوید به وجود آمدن حکومتی مانند عربستان را در ایران به ضدانقلاب داد و گفت هر کس می خواهد می تواند مسلمان باشد اما در مسجد و خانه ی خود...
آقای خاتمی آقای کروبی ، بوی بدی از دهان اطرافیانتان می آید . اینها همانها هستند که گفتند علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد . اینها همانهایی هستند که ولایت فقیه را حکومت ضدمردمی نامیدند اینها همانهایی هستند که عاشورا را مروج خشونت می دانستند ... بوی بدی میآید از دهان اینها خواهش می کنم بگو دهانشان را ببندند...
ببین هاله های نور خداوند را ، میبینی تمام کشور را فراگرفته ، دیگر جملات آتشین و جهنمی از زبان کسی بیرون نمی آید . وقتی مشایی حرف کوچکی زد که بوی بد می داد سریع دهانش را دوختیم که دیگر هاله های نور را کم نکند .
اگر فکر میکنی هیچی از این جملات نمی فهمی ، کمی فکر کن . ببین آن وقت که دکتر حکیم احمدی نژاد در شهرداری بود و رهبری خطاب به دکتر فرمود ، رایحه ی خوش خدمت از شهرداری به مشام می رسد ، ببین آن وقت رهبری هم داشت نعوذ بالله شعر و ترانه می سرود یا واقعا بوی خوبی به مشام روحش می رسید که شما کور بودید و نمیفهمیدید ...
آقای خاتمی من دلم برایتان می سوزد. اما رئیس جمهوری را انتخاب می کنم که چشمش می بیند ، حس بویایی روحش کور نشده ، من رئیس جمهوری را می خواهم که نور عنایت و دست مدیریت الهی انسان کامل را می بیند ، خاتمی عزیز من رئیس جمهور کور نمیخواهم که آتش از زیر عبایش بیرون آید و بوی متعفنی از دهان اطرافیانش به مشام برسد و تو یا نفهمی و یا خود را به نفهمی بزنی .
آقای خاتمی این آتش شیطانی چه قدر شعله ور شده که شیطان بزرگ یعنی امریکا و اسرائیل آرزوی آمدن تو را می کنند و در شبکه ها و روزنامه های خود می گویند کاش خاتمی بیاید.
آمار فزاینده دختران فراری و کاهش سن فحشا بین نوجوانان در زمان شما غوغا کرد ... بله عامل آن آتشی بود که از زیر عبای شکلاتی بیرون می آمد و از دهان مسئولین شما که حجاب و عوامل عفاف را زیر سوال بردند... اینها آمار نیست ؟ به عنوان مثال آمار دختران فراری در سال 78 نسبت به سال 65 بیست برابر شد . سن بلوغ جنسی از 14 سال به 9 سال رسید . سن فحشا به 13 سال رسید . سن اعتیاد از 27 سال به 14 سال رسید . تعداد دختران فراری و زنان فراری در تهران در شش ماه اول سال 82 نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش یافت .  گند و تعفن هشت سال مملکت را برداشت نمیفهمی ؟ اگر میفهمیدی که از این بوی بد حالت بد می شد و فکری میکردی نه اینکه خود مرج اسلام اصلاح یافته و آمریکایی باشی...
آقای کروبی آقای خاتمی، چهارسال است که رایحه ی خوشی تمام ایران را فراگرفته همه جا را عطر گل محمدی پاشیده ایم تا به پیشواز فرزندش برویم ...

این خوشی را بر هم نزن ... آتش عبایت تا جانت را نسوزانده دست بردار ...
بوی پیراهن یوسف را دولتمردی می فهمد که نه تنها خود رایحه ی خوش طراوش کند بلکه خود نیز این عطر را استشمام کند ...
یا علی . منتظریم... زمان 22بهمن که رسید همه شور خاصی را احساس می کردند اثر تبلیغات قسمت کمی از این شور بود . شور الهی مواقعی مانند جنگ تحمیلی بر سر ملت می ریزد . انتخابات نزدیک است این احساس قشنگ را شما هم دارید ؟

-------------------------------------------------------------------
در همین زمینه :
صاحب عبای شکلاتی پاسخ دهد !
امام خمینی، سیاست مدار یا حقیقت مدار؟
مخالفان دولت از پیشرفت کشور ناراحتند ، حمله به احمدی‌نژاد به جرم ارائه آمار پیشرفت‌های صنعتی کشور

+ حتما ویژه نامه ی نوروز ماهنامه ی اندیشه گستر را تهیه کنید و بخوانید . صفحات 62 تا 95 آمار های مقایسه ای مختلفی را از دولت نهم و قبل از آن ارائه کرده که بسیار قابل توجه است .


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 87/12/20:: 8:7 عصر     |     () نظر

بعد از راهپیمایی برام سوال شده بود که چرا تلویزیون خاتمی و کروبی و... را در راهپیمایی نشان نداد . صبح روز بعد از راهپیمایی یعنی چهارشنبه سری به اینترنت زدم و لغات خاتمی و راهپیمایی را در گوگل جستجو کردم . نتایج اولی که گوگل برایم نشان داد این ها بود :
رادیو زمانه : حمله به خاتمی در 22 بهمن / رادیو فردا : تلاش برای حمله به محمد خاتمی در 22 بهمن / گویا نیوز : قصد حمله به خاتمی در راهپیمایی 22 بمهن

اولش برام جالب بود مثل اینکه فقط این سایتهای اون ور آبی و ضد انقلافی این خبر رو کار کرده بودن . رفتم سری به دکه های روزنامه فروشی زدم ولی روزنامه های چپی هم به این مسئله اشاره ای نکرده بودن .
تا اینکه امروز لینک های رجانیوز رو دیدم و رفتم وبلاگ خبرنگارها رو خوندم :
چماق به دستان احمدی‌نژاد یا خاتمی ؟ / پروژه تخریب بسیج از سوی یاران خاتمی آغاز شد / آقای خاتمی فریادهای حمایت از احمدی نژاد را شنیدید؟ / پرتاب لنگه‌کفش به خاتمی در راهپیمایی 22 بهمن
خبرنگار ها که به سایت یاری نیوز که خبرهای خاتمی رو زده مراجعه کردند و دیدند این سایت در مورد حمله به خاتمی مطلب نوشته بسیار تعجب کردند و در وبلاگ های خودشون نوشته اند که از اول تا آخر راهپیمایی با خاتمی بودند ولی حمله ای به خاتمی نشده بود !
سایت یاری نیوز این خبرهای رو درج کرده است : صلوات و شعارهای صدها حامی خاتمی، گروه فشار را آچمز کرد  /  عکس/ گروه فشار دو نفره در برابر صدها حامی خاتمی

کدوم حمله

عکس بالا همون عکسیه که سایتهای اون ور آبی گذاشتند و با توجه به اون جوانی که در عکس معلوم است و یک چوب دستشه نوشتند : "چماق به دستان احمدی نژادی قصد حمله به خاتمی را داشتند"

بعد از کمی دقت متوجه شدم چرا این خبرنگاران هیچ چماق به دستی رو توی عکس نمیبینند . چون اصلا اون جا کسی جماق دستش نیست !‏
یکی از این خبرنگاران وبلاگنویس در وبلاگش اینطور نوشته : "اولش وقتی مردم خاتمی رو می‌دیدند با موبایل شروع به عکس گرفتن می‌کردند ولی یه تعدادی از همراهان خاتمی شروع کردند به فریاد زدن شعار "خاتمی پاینده ،‌رییس جمهور آینده" که این شعار مردم رو عصبانی کرد و عده‌ای به سمت خاتمی رفتند و شعار دادند "مرگ بر منافق ،‌مرگ بر ضد ولایت فقیه" دوربین رو درآوردم و تو همون هیر و ویری شروع کردم به فیلمبرداری کردن . انقدر زیر دست و پا اینطرف و اونطرف افتادم که تو فیلم دوربین هم معلومه انگار زلزله اومده !مردم با هجومشون خاتمی رو به طرف در دانشگاه شریف بردند و دوباره برگردوندن سمت مسیر . صدای شعارهای مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه کم نمی‌شد . از اون‌طرف هم عده دیگه‌ای فریاد می‌زدند زنده باد خاتمی ،‌زنده باد خاتمی."
خوب . از مطالب وبلاگ این خبرنگار و عکس چند نتیجه میشه گرفت :

بگیر منو
کسی به خاتمی حمله نمی کرده . هجوم مردم و شلوغی باعث شده عده ای زمین بخورن  در عکس هم معلومه مردم دارن خودشونو جمع و جور میکنن و جلوی کسی رو برای حمله به خاتمی نمیگیرن !

عکس بگیر 
توی اون هیر و ویری دو نفر که نزدیک ترین افراد به آقای خاتمی نیز هستند دارن از ایشون عکس میگیرن و اصولا اگه حمله ای باشه باید از حمله عکس بگیرن نه از قیافه ی اقای خاتمی!

احمدی نژادی! 
سایتها نوشته اند چماق به دست بسیجی احمدی نژادی به خاتمی حمله کرده . توی عکس به نظر میرسه کسی که چوب دستشه همین آقا باشه که در عکس دور سرش رو قرمز کردم . به نظر ایشون هیچ شباهتی به بیسیم به دست  و بسیجی و ... نداره !

اوهوی چیکار میکنی 
توی عکس یک نفر داره سر یکی داد میزنه . اما نه سر مثلا چماق به دست ! بلکه سر کسائی که هل دادن و توی جمعیت پرت شدن زمین . پس اگه حمله ای بوده باید سر چماق به دستها داد میزد که اتفاقا پشتش رو به چماق به دست مذکور مزدور کرده !

چماق پرچم ! 
نکته ی اساسی در اینجا چماقی است که به دست چماق به دست مزدور ! است . من مشابه این چماق را در راهپیمایی زیاد دیدم!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع چماق های مورد استفاده ی بسیجی ها در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن !

چماق به دست قبل از حمله

چماق به دست بعد از حمله

نسل سوم انسانهای چماق به دست
انبوهی از چماق داران

قبل از حمله با چماق!

بعد از حمله با چماق !

چماق به دست بسیجی

چماق به دست خوشحال

چماق به دست آینده

حالا نکته اینجاست که عکاس عکسی که جنجال آفرید آقای واجدی از دوستان خوبم هستند که هم اکنون در خبرگزاری مهر هستند. ایشون نیز مانند دیگر خبرنگارانی که لینکشون رو گذاشته بودم ، هیچ درگیری و چماقی رو اونجا ندیدند ! این مطلب از وبلاگ آقا سید شهاب واجدی است بخوانید : به بهانه 30 سال افتخار


کلمات کلیدی: سیاست


نوشته شده توسط امین 87/11/25:: 8:26 صبح     |     () نظر

سلام . میبینم که هر روز امید ایران به ظهور بیشتر و بیشتر می شه . سی سالگی تازه اول زندگیه . سی سالگیه جوان مومن و انقلابی ، ایران اسلامی ، مبارک ...
به مناسبت جشن 22 بهمن جشن پیروزی و خوشحالی برای مستضعفین جهان ، براتون یک سخنرانی عالی آوردم . سخنرانی دکتر روازاده (اوایل امسال) در جمع روحانیون بیرجند .
خیلی خوب صحبت کرده اند . به نکته های ریزی اشاره کرده اند . مثلا اینکه صهیونیزم یک یهودی به نام کریستف کلمب رو مامور می کنند که بره آمریکا رو ببینه و بعد میرن اونجا رو تسخیر میکنند . صهیونیزم کشور های دنیا رو استانهای کشور خودش فرض میکنه و آمریکا رو پایتخت اون کشور بزرگ میدونه . مثلا به ما کد 0098 رو داده یعنی ایران نود و هشتمین استان کشور صهیونیزمه . و به خود آمرکا کد یک رو میده یعنی پایتخت.
سخنرانی قسمت اول و دوم دکتر روازاده در مورد تغذیه در شهرستان بیرجند در جمع روحانیون

دانلود قسمت اول (6 مگابایت / یک ساعت سخنرانی)
قسمت دوم ( 4 مگابایت / 40 دقیقه سخنرانی)

البته جمهوری اسلامی دیگه از بحران گذر کرده و انشالله در پایان راه سختی هاست و بعد از سختی نیز آسانیست ...
به یمن انقلاب اسلامی ، ایران دیگر نود و هشتمین استان کشور صهیونیزم نیست ...

دکتر روازاده


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 87/11/21:: 2:31 عصر     |     () نظر

ماه ها از شروع سریال یوسف پیامبر (ع) می گذرد . در این مدت بیشترین حجم لطیفه هایی که در مورد دکتر احمدی نژاد ساخته شده و در سطح کشور توسط پیامک و طرق دیگر پخش شده مربوط به این سریال بوده است . این لطیفه ها درست بعد از پخش یک قسمت از این سریال و مرتبط با موضوع آن قسمت طی هفته ی آینده و آن چنان دقیق طراحی می شود که به نظر می رسد طراحی این جوک و لطیفه ها کار یک نفر و دو نفر نباشد و یک تیم حرفه ای مشغول هستند و هر هفته این داستان ادامه دارد . دلیل من برای اینکه می گویم یک تیم مشغول به طراحی لطیفه است این است که این لطیف ها به سرعت دست به دست می شوند و اگر لطیفه ای زیبا طراحی نشده باشد احتمال گسترش آن بسیار کم می شود . کار ضد فرهنگی قوی می تواند این قدر قوی عمل شود که کارشناسی شده و منسجم باشد.
بگذریم . نکته ی قابل توجه در این زمینه اینه که این لطیفه ها که معمولا میخواد لباس و ظاهر دکتر احمدی نژاد رو مسخره کنه و مثلا میگه که احمدی نژاد  چون به زیبایی یوزارسیف نبود نتونست نقس یوسف رو بازی کنه و ... این جوک ها می خواد بگه که دکتر اصلا هیچ شباهتی با یوسف (ع) نداره و بلکه ضد و مخالف آن پیامبر الهی است .
جدیدا برخی به کارگردان این سریال گیردادند و گفتند تو این سریال رو برای تبلیغ دکتر احمدی نژاد ساخته ای ! (لینک مرتبط :سلحشور: یوزارسیف سفارشی نیست  این مجموعه در دوره ریاست جمهوری خاتمی تایید و درسال 81 تولید آن کلید خورد)  خب این یعنی چی ؟ یعنی مخالفان دولت هر چه سعی کرده اند تا در لطیفه ها و مسال دیگر ، دکتر احمدی نژاد را بر ضد یوسف (ع) نشان داده اند نشده است .‏ و اتفاقا اینکه مردم می گویند داستان یوسف (ع) و مبارزه ی او با طاغوت شبیه رفتار های دکتر احمدی نژاد است ، این نشان میدهد برای چه این همه جوک طی این مدت ساخته می شده تا نگذارد احمدی نژاد در کنار یوسف قرار گیرد !
وبلاگ خبرنگار مسلمان به خوبی شباهت های دکتر احمدی نژاد و یوسف پیامبر (ع) را در وبلاگش توضیح داده است مطالعه بفرمایید.(لینک مرتبط :  چرا با دیدن یوزارسیف یاد احمدی‌نژاد می‌افتیم)


برنامه ریزی های یوسف(ع) که در فیلم نشان داده شده ، مانند سفرهای استانی، درست شبیه برنامه های دکتر احمدی نژاد است

حالا جالب اینجاست که فقط مسئله ی یوسف و احمدی نژاد نیست . در وبلاگ آقای بوترابی (همسر یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی) در وبلاگش نوشته  که این مهم است که میگویند احمدی نژاد شبیه یوسف است اما مهمتر این است که بعد از این مقایسه برخی افراد معاصر نیز شبیه افراد دیگری در فیلم خواهند شد که بسیار ناگوار تر از اصل ماجراست.


در این فیلم  نشان داده میشود که کاهنان معبد آمون چه طور از دینداری مردم سوء استفاده میکنند و مافیای قدرت و ثروت تشکیل داده اند

جدیدا شنیدم رئیس مجمع تشخیص  دستور داده پخش این سریال تا بعد از انتخابات 88 لغو شود . خوب این یعنی برخی  نیز شبیه افرادی در این فیلم هستند که این اصلا به نفعشان نیست .
ببینید اصلا بحث جبهه و جناح نیست . واقعا چرا در این واقعه ی تاریخی (داستان زندگی حضرت یوسف(ع) ) شباهت هایی با زندگی امروز دکتر احمدی نژاد و یا دیگران یافت می شود ؟
به نظر مهمترین دلیل همان است که قرآن می فرماید : وَ لَقَدْ بَعَثْنا فی‏ کُلِّ أُمَّةٍ رَسُولاً أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ اجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ فَمِنْهُمْ مَنْ هَدَى اللَّهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ حَقَّتْ عَلَیْهِ الضَّلالَةُ فَسیرُوا فِی الْأَرْضِ فَانْظُرُوا کَیْفَ کانَ عاقِبَةُ الْمُکَذِّبینَ ( سوره ی نحل آیه 36)
"و در حقیقت، در میان هر امتى فرستاده‏اى برانگیختیم [تا بگوید:] «خدا را بپرستید و از طاغوت [=فریبگر] بپرهیزید.» پس، از ایشان کسى است که خدا [او را] هدایت کرده، و از ایشان کسى است که گمراهى بر او سزاوار است. بنابراین در زمین بگردید و ببینید فرجام تکذیب‏کنندگان چگونه بوده است."
دعوت مردم به پرستش خداوند و دوری از طاغوت ، این دقیقا روشی است که امام (ره)  و سپس مقام معظم رهبری برای بیدار باش مردم برگزیدند.  این روش انبیاء الهی بوده است و امروز نیز هر کسی می خواهد دنباله رو آنها باشد این فرمول را انتخاب خواهد کرد . که اگر به سخنان و رفتار دکتر احمدی نژاد در ایران و کشورهای دیگر توجه کنید این فرمول را در سخنان ایشان پیدا خواهد کرد .
حتما توجه دارید که من نمیخواهم دکتر را با پیامبر الهی مقایسه کنم . من میخواهم روش و منش را بررسی کنم تا بفهمیم چرا اینقدر فیلم یوسف(ع) ما را یاد دکتر می اندازد . فهمیدن این هم کار سختی نیست چرا که انسان می تواند ظرف تجلی اسماء و صفات الهی شود . انسان هر چه قدر سعی کند بیشتر در مسیر حق قرار گیرد بیشتر شبیه خلیفه ی خدا در روی زمین می شود .
با مطالعه ی دقیق این لطیفه ها می بینیم این دکتر نیست که مسخره شده در حقیقت پیامبر بزرگ الهی حضرت یوسف(ع) در این لطیفه ها مورد تمسخر قرار گرفته و در اصل هر کس این لطیفه ها را برای دیگری تعریف کند ، قرآن را به مسخره گرفته است .
برای بررسی علمی این لطیفه ها با عرض معذرت یکی از آنان را مینویسم  :    احمدی نژاد: خواب دیدم یک گاو لاغر 70 میلیون خر چاق و چله رو خورده. یوزارسیف: تعبیرش اینه که: دور بعد هم رای می آوری!!
در این لطیفه ها و لطیفه هایی از این دست که ملت، دولت، خداوند و همه چیز زیر سوال می رود (و ما راحت اینها را برای هم تعریف میکنیم!) اصل یوسف بودن زیر سوال می رود و به زلیخا بودن توجه میشود.
در هر حال به نظر میرسد لازم است که با مطالعه ی دقیق داستان های گذشتگان مثل داستان این سریال حتما شباهت های بین این فیلم و مسائل امروز جهان پیدا شود و در اختیار مردم قرار گیرد .
یا علی التماس دعا


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 87/11/2:: 1:7 صبح     |     () نظر

احمدی تبار
احمدی نژاد مردی روحانی است . احمدی نژاد مردی متفکر است . احمدی نژاد مردی حکیم است.
شاید به من بگید متعصب  بی فکر تندرو . شاید به من بگید برادر امین هاشمی ، اینقدر احمدی نژاد رو بزرگش نکن .
اما من به این جملات اعتقاد دارم . هم اکنون اعتقاد دارم . یعنی من ادعا نکردم احمدی نژاد همیشه اینطور خواهد بود . او هم اکنون اینطور است و دعا میکنم همیشه اینطور باشد .
من برای تنها کشور اسلامی که رهبرش نایب امام زمان (عج) هست مطمئنا رئیس جمهوری روحانی (به معنای واقعی ) را انتخاب خواهم کرد .
صحبت های دکتر احمدی نژاد بسیار عالمانه و حکیمانه و روحانی است . از این به بعد قصد دارم هر از چند گاهی در مورد سخنرانی های مختلف ایشون در وبلاگم مطلب بنویسم . چون من از سخنان و رفتار احمدی نژاد فهمیدم او چقدر بزرگ است .
اگر به من میگید متعصب و تندرو لازمه این جملات را نیز بخوانید :
----------------------------
فرصتی که برای من فراهم شد تا به نیویرورک برم و با رئیس جمهور احمدی نژاد چهربه چهره و حضوری دیدار کنم یک تجربه ی منحصر به فرد بود تا زاویه ای از رئیس جمهور احمدی نژاد رو ببینم که هرگز پیش از این ندیده بودم در اون دیدار من احساس کردم او مردیست دارای روحانیتی ژرف . اون یک متفکره  وقتی به سوالی پاسخ میده جواب اون بر مبنای تجربیات شخصی خود اونه ، و همینطور متکی به زمینه ای وسیع از  مطالعه و پژوهش و تحقیقات شخصی وی  که هوش عمیق اونو منعکس میکنه این خیلی برام غافلگیر کننده بود آخه اون فقط چند سال از من بزرگتره اما در اونجا احساس کردم در کنار شخصی حضور دارم که روح بسیار سالخورده ای داره در آمریکا مثالی داریم که میگن فلانی دارای روحی سالخورده است یعنی اون دارای پس زمینه ای بزرگ از دانش و خردیه به مراتب بیش از سالهای عمرش (معنای حکمت وحکیم بودن).
از صحبت های  مایکل کالینز پایپر . نویسنده و عضو شورای سیاسی هفته نامه ی سیاسی "آمریکن فری پرس" واشنگتن دی سی / منبع : مستند مسافر کلمبیا پخش شده از شبکه یک سیما .
----------------------------
خوب حالا هم به من میگید متعصب ؟‏ درسته ممکنه آقای مایکل هم متعصب باشه . جای تعجبه مایک میفهمه اما یک عده ... یک عده چه قدر با اعتماد و افتخار به کوری خودشون افتخار میکنند!!!
تابه حال دقت کردید احمدی نژاد در هیچ نشست ، دیدار و همایشی پای خود را روی پای دیگر نمی اندازد ؟! و با احترام مینشیند ؟
خیلی جالبه . این روش عالِمان و بزرگان است . چرا که عالَم محضر خداست . و علما هیچگاه پای خود را دراز نمیکنند و همیشه در حال احترام و ادب هستند . البته فهمیدن این مسائل برای ما سخته . اما یک عالِم مثل احمدی نژاد اینگونه زی میکند . یک عالم است که می تواند غدیر را راز آفرینش بنامد و بداند (همانطور که چند روز قبل در جلسه ی هیئات دولت دکتر احمدی نژاد بر این مسئله تاکید کردند)  یک عالم مثل دکتر احمدی نژاد می تواند بگوید که انسان ، ظرف تجلی اسماء و صفات الهی است . یک عالم میفهمد این جملات اصلا یعنی چه .
این جملات ، جملاتی نیست که از لسان مبارک هر کسی بیرون بیاید . همانطور که در هشت سال اصلاحات و سازندگی دیدیم که مسئولان درست برعکس این جملات را ادا میکردند و خدا را نیز فتنه گر می نامیدند !!!
به راستی دولت اسلامی لایق چنین رئیس جمهور حکیم و عالمی است . مبارک باد بر تو ای کشور ایران که محمود از نژاد و تبار احمد(ص) زمامدار حرکت اجرائی توست ...
به راستی کدام اندیشمندی مثل دکتر احمدی نژاد میتواند نرخ بیکاری را تک رقمی کند ،‏پروژه های بیست ساله را یک ساله تمام کند ، طرح های عظیم فرهنگی عمرانی و اقتصادی را که دولت های قبل از ترس و ضعف به آن نگاه هم نمیکردند ، عملی کند ...
چه کسی جز امام راحلمان و رهبر عزیزمان می توانستند بگویند که اسرائیل باید از صحفه ی روزگار محو شود ... و چه کسی جز عالم بزرگ دکتر احمدی نژاد توان و قدرت معنوی این را داشت که آن حرف ها را تکرار کند و در اولین سال ریاست جمهوری خود بگوید : اسرائیل رو به نابودیست ...
والبته به فضل الهی این وعده تحقق یافت و امروز سران اسرائیل خود به فروپاشی نزدیک این رژیم اعتراف کرده اند ...
مایکل درست گفت که دکتر معنویت و روحانیتی عمیق دراد و دارای روحی حکیم و سالخورده است .

من هر وقت در مورد دکتر احمدی نژاد جوکی میشنوم سریع به درگاه خداوند استغفار میکنم . رئیس جمهور دولت اسلامی قطعا یار رهبری و امام زمان(عج) است . و اگر امروز به یار امام (عج) توهین کنیم آیا تضمینی هست که  فردا شمشیر به روی آن حضرت نکشیم؟
وقتی که چند هفته ی قبل رهبری فرمودند : " خداوند از بی بند و باری در اظهار نظر علیه دولت به این راحتی ها نمی گذرد"  و در مورد عذاب الهی فرمودند فهمیدم انی کنت من الظالمین و چه عذابی بالاتر از اینکه من مقابل امامم بایستم؟
رهبری در این مورد آیه ای را تلاوت فرمودند و اشاره کردند که این عذاب تنها گریبان ظالمان را نمی گیرد ... پس به نظر می رسد باید هرچه زودتر جلوی این بی بندوباری ها را گرفت چرا که ممکن است آتش این ظلم دامن همه را بگیرد ...
نایب امام زمان(عج) این بار از طرف خداوند سخن گفت و این معنای عمیقی دارد . اما چه بگویم از کارگزاران و اصلاح طلبان بی مروت که دوران حکومت خود را به مقابله ی با خدا و رسولش و اولی الامر پرداختند ... و امروز نیز باز بر همان طبل میکوبند...

گل آقای مستهجن
بگذریم و به سر اصل مطلب برویم...  چند هفته ای است به هفته نامه های " گل آقا"  توجه خاصی پیدا کردم . یادمه قبل ها ناراحت بودم که چرا جناب " نیک آهنگ کوثر"  کاریکاتوریست فراری در وبلاگ خود کاریکاتور دکتر احمدی نژاد را میشکد و او را مسخره میکند! اما امروز باید ببینیم که مجله ی گل آقا با چه تیراژ و ورق های گلاسه ای کاریکاتور دکتر احمدی نژاد را بزرگ میکشد و مسخره میکند...
شعر هفته نامه گل آقا در جواب به وزیر فرهنگوزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جدیدا از این مسائل گله کرده است و گفته : " در این دولت به راحتی علیه بالاترین مقام اجرایی از روی مخالفت و یا خصومت  کاریکاتوری می کشند و یا توهین میکنند"   منبع :پرتوسخن شماره 458
البته هفته نامه ی گل آقا در آخرین شماره ی خود به شدت به وزیر فرهنگ حمله کرده و با انتشار یک شعر، وزیر فرهنگ را به عدم شعور و فهم متهم کرده است.
واقعا همین مجله ی گل آقا (که البته الان بدون حضور مرحوم صابری و زیر نظر دختر ایشون منتشر میشه) زمان های قدیم جرات میکرد به شخص رئیس جمهور توهین کند و آن را مسخره کند؟
این چه فضای مسخره ایست که فقط یادگرفته ایم نقد کنیم ؟ با فرض اینکه گل اقا رئیس جمهورهای قبلی را مسخره میکرد آیا درست است که این رئیس جمهور را نیز مسخره کند ؟ یعنی صرف اینکه دولت قابل نقد است باید بدون توجه به اینکه الان چه کسی زمامدار این مسند است میشود توهین و نقد کرد ؟ آیا گل آقا نمی فهمد که اکنون یک رئیس جمهور کارآمد ، انقلابی  و شجاع (همانطور که رهبری هفته ی پیش در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت فرمودند) بر سر کار است ؟  اگر پس فردا امام (عج) ظهور کنند و 313 یار خود و 10 هزار وکیل خود را مامور حکمرانی کشورهای مختلف کنند و اگر مثلا همین رهبر عزیزمان که امروز از او کاریکاتوری کشیده نمیشود فردا در آن حکومت جهانی بشود رئیس جمهور یک کشور ، گل آقا به صرف اینکه می شود رئیس جمهور را نقد کرد ،‏کابینه ی امام (عج) و شخص آیت الله العظمی سید علی خامنه ای  را مسخره خواهد کرد ؟
اینها کور هستند و یا نمیخواهند ببیننند که دولت اسلامی در حال تشکیل شدن وقدرت گرفتن است ؟

شماره ی دوازدهم
تمسخر رئیس جمهور کارآمد ، انقلابی و شجاع !!! بچه ها بخندید هر هر هر
از خوانندگان وبلاگ به دلیل انتشار این تصاویر عذر می خواهم.

امروز هر چه روزنامه های چپی در روزنامه های خود بر بی بند و باری در اظهار نظرهایشان علیه دولت دامن می زنند ، این هفته نامه ی گل آقا همان بی بند وباری ها را تیتر صفحات مجله ی خود میکند و برای آنها کاریکاتور میکشد و این بی بند و باری ها را به تصویر می کشد و امروز مجله ی گل آقا یک مجله ی مستهجن است ...
صفحه ی دوم هفته نامه ی گل آقا عموما سرشار از این توهین هاست . به طوریکه یک جمله به نقل از اعتماد ملی و دیگر روزنامه های اینچنینی در مورد دولت مینویسد و در ادامه چهارتا توهین کلفت تر هم روی آن میگذارد و به عنوان طنز ! و یا کاریکاتور تحویل خواننده میدهد.

شماره ی شانزدهم
در کاریکاتور بالا دکتر الهام میکروفن به دست گرفته و ترانه میخواند و وزرا می رقصند و باسن! خود را تکان میدهند.

این هفته نامه در شماره ی12 خود با انتشار مطلبی تحت عنوان "حکمت شادان" (http://golagha.ir/mags/?ty=28&magid=72&id=2357)  به تمسخر سخنان ضد استکباری و دیگر سخنان او می پردازد . خیلی جالب است همان حکمتی که در ابتدا به آن اشاره کردم گل آقا نیز آن را قبول دارد ولی این حکمت را مسخره می داند! 

شماره نوزدهم
در شمار ه ی آخر، هفته نامه ی گل آقا به عدم نشان دادن تصویر آلات موسیقی در صداوسیما معترض شده است !!!
و کاریکاتور مهندس ضرغامی را به تصویر کشیده که به جوانان یک قورباغه نشان میدهد و جوانان میگویند : ساز بودنش که ساز است ولی ...
این تمسخر مربوط به یک حکایت قدیمی است که دو نفر قورباغه ای را پیدا میکنند و نزد دانای روستای خود می برند و میگویند این چیست ؟ آن عالم که از آن دونفر خنگ تر بود می گوید : بلبل بودنش که بلبل است اما یا جوان است و پر در نیاورده یا پیرشده و پرهایش ریخته است!!!

امیدوارم مدارای دولت امروز سبب نشود که خداوند خود آن عذابی که رهبری به آن اشاره کردند را نازل کند...
توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت اسلامی تا به کجا؟

شماره ی نوزدهم
این نشریه علاقه ی زیادی به تمسخر سخنان بزرگان دینی دارد . در شماره ی قبل و در آستانه ی عید بزرگ غدیر خم سخنی از دبیر بنیاد بین المللی الغدیر را منتشر و آن را مسخره کرده بود.


کلمات کلیدی: شیعه


نوشته شده توسط امین 87/10/1:: 1:25 عصر     |     () نظر